ZIMA - NAPĘD NA TYŁ

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#41

Post autor: romanikxxl »

Aytograf pisze:ale z zalaczonym Asc ile bym dal gazu to i tak tym komp.reguluje i tak czy siak probowalem i lipa .
Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc :)
Romanikxxl
seedcom
Posty: 5
Rejestracja: 6 paź 11, 7:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: ol

#42

Post autor: seedcom »

Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc :)
Dlatego, żeby równomiernie brały obydwa koła?
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#43

Post autor: Aytograf »

seedcom pisze:
Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc :)
Dlatego, żeby równomiernie brały obydwa koła?
to wtedy u mnie juz w tedy w ogole nie rusze bo obroty sa zbyt wysokie i odrazu sie kopie :)
ps, w 1999r. chyba niema dsc tylko asc 8)
ps. jakby nie bylo w wielkim sniegu bmw ani drgnie..bez pasażerów z tyłu.. z kolei przednionapedówki targaja prawie wszedzie,..
niema sie co oszukiwac :p
seedcom
Posty: 5
Rejestracja: 6 paź 11, 7:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: ol

#44

Post autor: seedcom »

Najlepsza metoda to worek piasku albo jak jedziesz z kimś to siada ta osoba na bagażnik i od razu wyjeżdżasz :)
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#45

Post autor: romanikxxl »

Napisałem asc i dsc bo to dotyczy się jednego i drugiego.Należy wyłączyć w przypadku rozkołysania pojazdu celem wyjazdu z głębokiego śniegu,błota lub gdy chcemy poruszać się z łańcuchami przeciwślizgowymi.Dodatkowo dsc wyłączamy podczas jazdy na zaśnieżonym podjeździe,w głębokim lub ubitym śniegu.
Fakt jest taki,że dupa jest lekka i są problemy :lol:
Romanikxxl
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#46

Post autor: romanikxxl »

seedcom pisze:
Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc :)
Dlatego, żeby równomiernie brały obydwa koła?
Dlatego,żeby w ogóle brały :D
Romanikxxl
mundek002
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elblag

#47

Post autor: mundek002 »

Moja pierwsza zima z napędem na tył i powiem że nie jest tak strasznie jak myślałem, parę razy zarzuciło mi tył ale wszystko pod kontrolą :)
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#48

Post autor: romanikxxl »

mundek002 pisze:wszystko pod kontrolą
Tak działa DSC :D
Romanikxxl
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#49

Post autor: Maniek »

A ja siedziałbym w rowie drugiego dnia świąt. Na pierwszym rondzie na trasie północnej (Zielona Góra) od strony Krosna Odrz. przy wyjeździe z ronda tył mnie zaczął wyprzedzać. Było 6 stopni w plusie, nie ma mowy o przymrozku, prędkość była niewielka, a i prędkość obrotowa silnika również. W ułamku sekundy postawiło mnie bokiem, nie wiem jakim cudem skontrowałem to i od razu do oporu hamulec. Dwoma kołami stałem już na poboczu, pół metra od rowu. Co najlepsze auto z powrotem wróciło na właściwy kierunek jazdy, wyprostowało się, ale spanikowałem, że już w rowie siedzę.
Wyszedłem na zewnątrz ocenić straty i zauważyłem mnóstwo plastików na jezdni. Ale żaden nie przypominał mi takiego który bym widział na aucie. Poza tym elementy plastikowe tj zderzaki, progi nie tknięte, nawet śladów nie widać nic a nic. Poza tym w nic nie uderzyłem, bo bym poczuł, po prostu dwa prawe koła wjechały na pobocze. Włączyłem latarkę w telefonie by przyjrzeć się temu i sprawdzić koła czy nie są uszkodzone, co się okazało - ktoś przede mną siedział w tym rowie. Tak ewidentnie zryty był, świeże ślady i mnóstwo plastików na drodze na to wskazywały. Już nie patrzyłem na asfalt, ale możliwe, że tam było coś rozlane, bo jakim innym cudem by mnie tak zarzuciło ? :/

A co najlepsze, ja na tym rondzie zjeżdżałem w 3 zjazd(w lewo), a na drugim zjeździe(na wprost) ktoś również siedział w rowie, tylko tył pojazdu widziałem i błyskające koguty radiowozu. Co za feralne rondo... Na szczęście z autem wszystko w porządku. Po drodze nie czułem nic dziwnego a po dotarciu do domu okazało się, że kompletnie nie widać że cokolwiek się stało. To jest piękne, przejedzie człowiek pół Europy a w Polsce wypadek...
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#50

Post autor: romanikxxl »

W Lubinie obok Castoramy tez jest takie felerne rondo(tiry tam walą non stop).Zawsze tam jest ślisko jak popada albo jest wilgotno,może to wina asfaltu?
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”