Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dscAytograf pisze:ale z zalaczonym Asc ile bym dal gazu to i tak tym komp.reguluje i tak czy siak probowalem i lipa .
ZIMA - NAPĘD NA TYŁ
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
- BMW: 320 diesel
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: podhale
to wtedy u mnie juz w tedy w ogole nie rusze bo obroty sa zbyt wysokie i odrazu sie kopieseedcom pisze:Dlatego, żeby równomiernie brały obydwa koła?Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc
ps, w 1999r. chyba niema dsc tylko asc
ps. jakby nie bylo w wielkim sniegu bmw ani drgnie..bez pasażerów z tyłu.. z kolei przednionapedówki targaja prawie wszedzie,..
niema sie co oszukiwac :p
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Napisałem asc i dsc bo to dotyczy się jednego i drugiego.Należy wyłączyć w przypadku rozkołysania pojazdu celem wyjazdu z głębokiego śniegu,błota lub gdy chcemy poruszać się z łańcuchami przeciwślizgowymi.Dodatkowo dsc wyłączamy podczas jazdy na zaśnieżonym podjeździe,w głębokim lub ubitym śniegu.
Fakt jest taki,że dupa jest lekka i są problemy
Fakt jest taki,że dupa jest lekka i są problemy
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Dlatego,żeby w ogóle brałyseedcom pisze:Dlatego, żeby równomiernie brały obydwa koła?Dlatego,żeby się wygrzebać ze śniegu trzeba wyłączyć asc/dsc
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 70
- Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
- BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Elblag
Moja pierwsza zima z napędem na tył i powiem że nie jest tak strasznie jak myślałem, parę razy zarzuciło mi tył ale wszystko pod kontrolą
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
A ja siedziałbym w rowie drugiego dnia świąt. Na pierwszym rondzie na trasie północnej (Zielona Góra) od strony Krosna Odrz. przy wyjeździe z ronda tył mnie zaczął wyprzedzać. Było 6 stopni w plusie, nie ma mowy o przymrozku, prędkość była niewielka, a i prędkość obrotowa silnika również. W ułamku sekundy postawiło mnie bokiem, nie wiem jakim cudem skontrowałem to i od razu do oporu hamulec. Dwoma kołami stałem już na poboczu, pół metra od rowu. Co najlepsze auto z powrotem wróciło na właściwy kierunek jazdy, wyprostowało się, ale spanikowałem, że już w rowie siedzę.
Wyszedłem na zewnątrz ocenić straty i zauważyłem mnóstwo plastików na jezdni. Ale żaden nie przypominał mi takiego który bym widział na aucie. Poza tym elementy plastikowe tj zderzaki, progi nie tknięte, nawet śladów nie widać nic a nic. Poza tym w nic nie uderzyłem, bo bym poczuł, po prostu dwa prawe koła wjechały na pobocze. Włączyłem latarkę w telefonie by przyjrzeć się temu i sprawdzić koła czy nie są uszkodzone, co się okazało - ktoś przede mną siedział w tym rowie. Tak ewidentnie zryty był, świeże ślady i mnóstwo plastików na drodze na to wskazywały. Już nie patrzyłem na asfalt, ale możliwe, że tam było coś rozlane, bo jakim innym cudem by mnie tak zarzuciło ? :/
A co najlepsze, ja na tym rondzie zjeżdżałem w 3 zjazd(w lewo), a na drugim zjeździe(na wprost) ktoś również siedział w rowie, tylko tył pojazdu widziałem i błyskające koguty radiowozu. Co za feralne rondo... Na szczęście z autem wszystko w porządku. Po drodze nie czułem nic dziwnego a po dotarciu do domu okazało się, że kompletnie nie widać że cokolwiek się stało. To jest piękne, przejedzie człowiek pół Europy a w Polsce wypadek...
Wyszedłem na zewnątrz ocenić straty i zauważyłem mnóstwo plastików na jezdni. Ale żaden nie przypominał mi takiego który bym widział na aucie. Poza tym elementy plastikowe tj zderzaki, progi nie tknięte, nawet śladów nie widać nic a nic. Poza tym w nic nie uderzyłem, bo bym poczuł, po prostu dwa prawe koła wjechały na pobocze. Włączyłem latarkę w telefonie by przyjrzeć się temu i sprawdzić koła czy nie są uszkodzone, co się okazało - ktoś przede mną siedział w tym rowie. Tak ewidentnie zryty był, świeże ślady i mnóstwo plastików na drodze na to wskazywały. Już nie patrzyłem na asfalt, ale możliwe, że tam było coś rozlane, bo jakim innym cudem by mnie tak zarzuciło ? :/
A co najlepsze, ja na tym rondzie zjeżdżałem w 3 zjazd(w lewo), a na drugim zjeździe(na wprost) ktoś również siedział w rowie, tylko tył pojazdu widziałem i błyskające koguty radiowozu. Co za feralne rondo... Na szczęście z autem wszystko w porządku. Po drodze nie czułem nic dziwnego a po dotarciu do domu okazało się, że kompletnie nie widać że cokolwiek się stało. To jest piękne, przejedzie człowiek pół Europy a w Polsce wypadek...
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
W Lubinie obok Castoramy tez jest takie felerne rondo(tiry tam walą non stop).Zawsze tam jest ślisko jak popada albo jest wilgotno,może to wina asfaltu?
Romanikxxl
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 578 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gromane
-
- 8 Odpowiedzi
- 4287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: macias1311
-
- 24 Odpowiedzi
- 5893 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kryst90
-
- 4 Odpowiedzi
- 1556 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 2 Odpowiedzi
- 1674 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: emay
-
- 49 Odpowiedzi
- 12180 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1055 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 16 Odpowiedzi
- 3733 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Czyzyk
-
- 5 Odpowiedzi
- 1897 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: medoff
-
- 21 Odpowiedzi
- 10012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek