ZIMA - NAPĘD NA TYŁ

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Marcus_
Bywalec forum
Posty: 59
Rejestracja: 31 gru 11, 1:13
BMW: 330 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
VIN: JT60041

#31

Post autor: Marcus_ »

Co roku nie mogę się doczekać aż spadnie śnieg :Yahoo!: :Yahoo!: Uwielbiam jazdę z uciekającym tyłem :D W FWD czuję się jakoś nieswojo :O:
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#32

Post autor: jocker »

seedcom pisze:Witam! Moja przygoda z BMW E46 zaczęła się od października. Obecnie pierwsza zima z napędem na tył. Wcześniej jeździłem autami z napędem na przód. Obecnie mam opony wielosezonowe ok.4mm bieżnika (na takich kupiłem auto). Ostatnimi czasy zima dała znać o sobie i co i rusz jak dam więcej gazu to dupa ucieka i nie mówiąc już o skrętach. Zdarzyło mi zakopać w śniegu. Na jedynce nie było szans ruszenia. Koła boksowały w miejscu+ASC pomarańczowe. Udało mi się ruszyć z dwójki. Czy to ma wpływ na napęd?
zmien opony na zimowe i problem odejdzie a i oczywiscie z gazem ostroznie bo na zimowkach tez rzuci tylem :)
arczi1980
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 10, 4:59
BMW: E-46 m47n
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie Zdrój

#33

Post autor: arczi1980 »

panowie mam pytano jakie lepsze opony na tył ? lepszej marki z mniejszym bieżnikiem czy z większym gorszej ? Teraz mam z lepszym Continentale a z przodu z lepszym bieżnikiem Semperity. Bo na tych to czasem jest problem podjechać pod górkę z miejsca. Mi się wydaję że chyba te z lepszym bieżnikiem były by lepsze z tyłu jednak.
ficek
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 11, 14:57
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: czeladz

#34

Post autor: ficek »

arczi1980 pisze: Mi się wydaję że chyba te z lepszym bieżnikiem były by lepsze z tyłu jednak.
tak lepsze na tyl
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#35

Post autor: jocker »

oczywiscie ze z lepszym bieznikiem na tyl! ja rowniez mam z tylu continental contiwinter i narazie zlego slowa powiedziec nie moge :D
arczi1980
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 10, 4:59
BMW: E-46 m47n
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie Zdrój

#36

Post autor: arczi1980 »

jocker pisze:oczywiscie ze z lepszym bieznikiem na tyl! ja rowniez mam z tylu continental contiwinter i narazie zlego slowa powiedziec nie moge :D
tylko że ja mam Conti na tyle ale one maja bieżnik mniejszy a semperity większy i chyba bym musiał je dać na tył.
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#37

Post autor: jocker »

a to w takim razie tak.. daj semperity na tyl! 8)
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#38

Post autor: Aytograf »

dzis robilem test opony 90procent bieżnika marki Nokian górka 35procent nachylenia duzo sniegu z blotem stoi w miejscu.
Pózniej na samym puchu sniegu ledwo,ale to ledwo sie wygrzebałem,,,
dobrze.ze mnie nikt nie widział bo kupa smiechu by była na rowerze by ruszył obok mnie :lol:
ale co tam,,,
ps, jakby nie było wychodze z zalożenia bmw w sniegu nie jest Pionierem z napedem na tył..
juro spróbuje z workiem piasku :D
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#39

Post autor: david007pl »

Aytograf pisze:dzis robilem test opony 90procent bieżnika marki Nokian górka 35procent nachylenia duzo sniegu z blotem stoi w miejscu.
Pózniej na samym puchu sniegu ledwo,ale to ledwo sie wygrzebałem,,,
dobrze.ze mnie nikt nie widział bo kupa smiechu by była na rowerze by ruszył obok mnie :lol:
ale co tam,,,
ps, jakby nie było wychodze z zalożenia bmw w sniegu nie jest Pionierem z napedem na tył..
juro spróbuje z workiem piasku :D
Mniej gazu...;) Rozumiem, że jest moc i to, iż aż ciśnie się aby pedał mocniej dociskać...
BMW
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#40

Post autor: Aytograf »

ale z zalaczonym Asc ile bym dal gazu to i tak tym komp.reguluje i tak czy siak probowalem i lipa .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”