Zf5hp19 skok obrotow na 4 biegu

pawelc27
Posty: 8
Rejestracja: 6 cze 21, 22:05
BMW: E46 330i Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Chojna

#1

Post autor: pawelc27 »

Witam.

Wklejam link do filmiku:


Witam. Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Problem dotyczy skrzyni automatycznej ZF5hp19. Kupiłem używaną skrzynię biegów ZF5hp19. Zauważyłem że przy mocnym przyspieszaniu na 4 biegu przy około 190 km/h następuje nagły wzrost obrotów z 5500 obr na 5750 obr/min. Na poprzedniej skrzyni takiego czegoś nie miałem. Miałem w zapasie drugi sprawny konwerter hydrokinetyczny z poprzedniej skrzyni, ale na nim jest tak samo. To nie jest wina konwertera. Taki wzrost obrotów występuje tylko przy gwałtownym przyspieszaniu przy 5500 obr/min na 4 biegu, na pozostałych biegach nie ma takiego przypadku. Robiłem kiedyś test ; jechałem na 4biegu w trybie manualnym utrzymując 5300-5500 obrotów; gdy przyspieszałem z takich obrotów o dziwo obroty wzrastały liniowo, nie było żadnych skoków obrotów. Brak błędów w INPIE, skrzynia nie szarpie w czasie jazdy .
Ostatnio zmieniony 25 mar 22, 6:39 przez pawelc27, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Ja na tym nagraniu nie widzę żadnego nagłego wzrostu obrotów w tym momencie, o którym piszesz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
pawelc27
Posty: 8
Rejestracja: 6 cze 21, 22:05
BMW: E46 330i Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Chojna

#3

Post autor: pawelc27 »

Wkleiłem nie ten film. Teraz poprawiłem.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”