Zderzak przod a ic
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
Witam przeglądałem ostatnio zdj zderzaków m pakiet i zastanawia mnie jedna rzecz otóż mają większy otwór środkowy przez który widać cały IC. Mam zderzak poliftowy w touringu i w moim jest wąski pasek środkowy i IC jest w 70% zasłonięty zderzakiem. Czy lepszy wlot powietrza na IC zapewnia chodź trochę lepsze chłodzenie i osiągi? Czy z zderzakiem m pakiet IC jest lepiej chłodzony niż z zwykłym poliftowym?
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, to dość oczywiste.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
Jak założę zderzak m pakiet to teoretycznie powietrze będzie chłodniejsze i praktycznie powinno przybyć koni dobrze myślę?
Czy nie warto wydawać 600zl dla 5km? Jak to jest w praktyce?
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
główna role spełnia tu wydajność i o to tu walczysz, nie o konie tylko o długotrwałe utrzymywanie zadanych parametrów. Ic bez chłodzenia, spuchnie b.szybko w ciepłe dni, co się wiąże z pogorszeniem osiągów, taki który będzie chłodzony może nie tyle co doda koni, co zapewni korzystanie z tych koni dłużej bo zapewni dostęp do chłodniejszego powietrza.Niedostepny363 pisze: ↑12 sty 21, 16:12Jak założę zderzak m pakiet to teoretycznie powietrze będzie chłodniejsze i praktycznie powinno przybyć koni dobrze myślę?
Czy nie warto wydawać 600zl dla 5km? Jak to jest w praktyce?
Jeżeli chcesz kupic mpak tylko dla osiągów, to bzdura, lepiej kup markowy nowy IC przynajmniej poczujesz różnice
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
Lashie no bo czy lato czy zima to temp spalin jest taka samo więc powietrze z turbo też ma taką samą temp tylko w zimę bardziej IC chłodzi a w lato słabiej dobrze rozumiem? Czyli teraz jak mam osiągi dobre to w lato przy upałach spadną? Jak założę zderzak gdzie 2/3 IC jest na wierzchu to mocy nie przybędzie lecz nie będzie spadku np że przyspiesza i nagle muł bo zagotowane powietrze?
Bo właśnie tak mam że jak depne na gaz to przyśpiesza od 2tya to 3tys i zalej jakby muł a jak odpuszczę gaz igj wcisnę jeszcze raz to dalej rwie go do przodu. Wiesz co moe być nie tak?
Np jak dam gazu i trzymam to czuć przez chwilę że rwie do przodu ale zaraz zwalnia przyspieszenie a jak odpuszczę gaz i dodam znowu znowu rwie i tak np przy 3tys tak samo jak jadę 3tys spokojnie dam gaz to rwie ale pp chwili słabiej i jak odpuść że i dam znowu to znów czuć że przyspiesza i może to wina IC bo wcześniej turbo lało i brak olej a IC nie czyściłem ani nie wymiebialem a nie wiem ile lat już ma.
Bo właśnie tak mam że jak depne na gaz to przyśpiesza od 2tya to 3tys i zalej jakby muł a jak odpuszczę gaz igj wcisnę jeszcze raz to dalej rwie go do przodu. Wiesz co moe być nie tak?
Np jak dam gazu i trzymam to czuć przez chwilę że rwie do przodu ale zaraz zwalnia przyspieszenie a jak odpuszczę gaz i dodam znowu znowu rwie i tak np przy 3tys tak samo jak jadę 3tys spokojnie dam gaz to rwie ale pp chwili słabiej i jak odpuść że i dam znowu to znów czuć że przyspiesza i może to wina IC bo wcześniej turbo lało i brak olej a IC nie czyściłem ani nie wymiebialem a nie wiem ile lat już ma.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Po awarii turbo należy przepłukać cały układ dolotowy. Podaj błędy i nagraj ciśnienie doładowania oraz masę powietrza pod pełnym obciążeniem na 4 biegu od 2000 rpm.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Lepiej zainwestuj w sportowy intercooler lub nowy jak lashie wspominal, bo twoj pewnie juz ma dosc zywota, szczegolnie na laczeniach plastiku z alu rdzeniem.
Co do twojego problemu to jesli masz turbo na gruszke to wyglada troche jak niedomaganie ukladu podcisnienia. Wystepuje spadek w magistrali i nie ma sily ciagnac gruszki na stalym poziomie. Do sprawdzenia manometrem wszystkie zaworki i podcisnienie na szynie.
Co do twojego problemu to jesli masz turbo na gruszke to wyglada troche jak niedomaganie ukladu podcisnienia. Wystepuje spadek w magistrali i nie ma sily ciagnac gruszki na stalym poziomie. Do sprawdzenia manometrem wszystkie zaworki i podcisnienie na szynie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
błędów brakmaniek21112 pisze: ↑13 sty 21, 11:43 Po awarii turbo należy przepłukać cały układ dolotowy. Podaj błędy i nagraj ciśnienie doładowania oraz masę powietrza pod pełnym obciążeniem na 4 biegu od 2000 rpm.
-
- Bywalec forum
- Posty: 177
- Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Bodzanów
gruszka z turbem Reg pół roku temu więc odpada jej awaria prędzej n75 który steruję podciśnieniem brał bym pod uwagę... HmBroder pisze: ↑13 sty 21, 15:00 Lepiej zainwestuj w sportowy intercooler lub nowy jak lashie wspominal, bo twoj pewnie juz ma dosc zywota, szczegolnie na laczeniach plastiku z alu rdzeniem.
Co do twojego problemu to jesli masz turbo na gruszke to wyglada troche jak niedomaganie ukladu podcisnienia. Wystepuje spadek w magistrali i nie ma sily ciagnac gruszki na stalym poziomie. Do sprawdzenia manometrem wszystkie zaworki i podcisnienie na szynie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 2803 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 11 Odpowiedzi
- 4931 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: steniu4
-
- 4 Odpowiedzi
- 4056 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 1320 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 3 Odpowiedzi
- 1943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 1 Odpowiedzi
- 1442 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 0 Odpowiedzi
- 885 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lChrumekl
-
- 0 Odpowiedzi
- 1201 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wiT
-
- 2 Odpowiedzi
- 1470 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 927 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb