Zbyt duży pobór prądu Radio Business
-
- Bywalec forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 sty 16, 13:20
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Witam
Wczoraj zakupiłem sobie radio CD Business z Blaupunkta.Radio fajnie śmigało lecz dzisiaj zaliczyłem zonka tzn, aku został całkowicie rozładowany.
Dzisiaj sprawdzając woltomierzem ładowanie wykazało z WYŁĄCZONYM RADIEM OK.24v.Dodam ze wszystko było wyłączone zaś po odpięciu radia wszystko wracało do normy.
Ktos ma jakiś pomysł jak to wytłumaczyć?wychodzi na to ,że radio cały czas ciągnie ogromna ilość pradu :/
Dane radia
Wczoraj zakupiłem sobie radio CD Business z Blaupunkta.Radio fajnie śmigało lecz dzisiaj zaliczyłem zonka tzn, aku został całkowicie rozładowany.
Dzisiaj sprawdzając woltomierzem ładowanie wykazało z WYŁĄCZONYM RADIEM OK.24v.Dodam ze wszystko było wyłączone zaś po odpięciu radia wszystko wracało do normy.
Ktos ma jakiś pomysł jak to wytłumaczyć?wychodzi na to ,że radio cały czas ciągnie ogromna ilość pradu :/
Dane radia
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Napięcie 24V w aucie 12V skutkuje natychmiastowym zniszczeniem wszystkich odbiorników podłączonych do instalacji. Na pewno zmierzyles napiecie? Może pobór prądu był 24A?
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 sty 16, 13:20
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Sorry szybko pisałem mój błąd ,tak 24A na wyłączonym radiu z odpiętym radiem wszystko wracało do normy.GUMMISS pisze:Napięcie 24V w aucie 12V skutkuje natychmiastowym zniszczeniem wszystkich odbiorników podłączonych do instalacji. Na pewno zmierzyles napiecie? Może pobór prądu był 24A?
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się również ,że problem może leżeć po stronie innego położenia pinów w kostce i w radiu odpowiadających za 12V po stacyjce oraz 12V na stałe lecz radio włącza się wraz z przekręceniem stacyjki i wyłącza się tak samo.
Ostatnio zmieniony 1 mar 16, 16:54 przez Paradzia, łącznie zmieniany 1 raz.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Wygląda na jakieś zwarcie wewnątrz urządzenia. Pobór jest ogromny, to ponad 300w mocy, radio musiało by się ostro grzać pod takim obciążeniem. W końcu gdzieś ten prad musi się znaleźć.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
radio skopane, co tu duzo mowic
pewnie cos sie w srodku przepalilo
a tak w ogole to radio powinno miec z tylu bezpiecznik na 10A
na pewno to bylo 24A?
pewnie cos sie w srodku przepalilo
a tak w ogole to radio powinno miec z tylu bezpiecznik na 10A
na pewno to bylo 24A?
-
- Bywalec forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 sty 16, 13:20
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Robiłem to na szybko w śniegu ale wykazało bardzo duży pobór prądu w dodatku radio było strasznie nagrzane ,że można było się oparzyć ...scghost pisze:radio skopane, co tu duzo mowic
pewnie cos sie w srodku przepalilo
a tak w ogole to radio powinno miec z tylu bezpiecznik na 10A
na pewno to bylo 24A?
Jeszcze raz się zapytam.
czy to może być wina napięcia stałego 12V ,które także jest w kostce i idzie do radia?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Wina jest po stronie radia. Każde ma zasilanie stały +12V i po stacyjce. Pewnie padło coś w zasilaczy radia. Może być do odratowania, ale pewnie taniej wyjdzie zainstalować nowe radio. Takie grzanie to może grozić nawet pozarem, w końcu to bardzo dużo wydzielonej energii w jednym miejscu.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 15 sty 16, 13:20
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Jest to bardzo możliwe gdyż radio po prostu nagrzewa się ,że można aż się oparzyć.Jutro pojadę i oddam to ustrojstwo...GUMMISS pisze:Wina jest po stronie radia. Każde ma zasilanie stały +12V i po stacyjce. Pewnie padło coś w zasilaczy radia. Może być do odratowania, ale pewnie taniej wyjdzie zainstalować nowe radio. Takie grzanie to może grozić nawet pozarem, w końcu to bardzo dużo wydzielonej energii w jednym miejscu.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2408 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 13 Odpowiedzi
- 2990 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcus330d
-
- 14 Odpowiedzi
- 7291 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 7 Odpowiedzi
- 2929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 1 Odpowiedzi
- 216 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: akuku597
-
- 3 Odpowiedzi
- 4658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2630 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marcin94c
-
- 3 Odpowiedzi
- 2406 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 2 Odpowiedzi
- 1566 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid111
-
- 13 Odpowiedzi
- 7522 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112