zawieszenie M pakietowe

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#1

Post autor: kuchar »

Witam
Nie znalazłem takiego tematu. Od niedawna posiadam E46 Touring 320d 02' M Sportpaket II (0338).
Będę musiał wymienić przedni prawy wahacz gdyż sworzeń ma lekki luz i nie wiem jaki wahacz mam kupić...czy zwykły ? czy do zawieszenie M pakietowego (tudzież 'sportowego' 0226)

Możecie pomóc i powiedzieć jak to było z zawieszeniami M pakietowymi w E46 polift ? czy rozróżnia się 2 typy zawieszenie (nie licząc M3) czyli normalne lub zawieszenie 'sportowe' 0226 ? czy była jeszcze trzecia opcja - zawieszenie M pakietowe ? (takze nie licząc M3) ? moje auto ma pełny M pakiet II 0338 i nie wiem czy zawieszenie 226 to jest to samo co zawias M pakietowy czy czymś się różni.

w mojej książce serwisowej jest naklejka z wyposażeniem i numerami i jest tam napisane - "0226 sportliche fahrwerksabstimmung"... czy oznacza to, ze mam zawieszenie NIE seryjne lecz jak pisałem nie wiem czy to zawias M pakietowy ( na chłopski rozum dla mnie oznaczający najwyższą/najlepszą/najtwardszą opcje poza oryginalną M3).

z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
sabbath
Bywalec forum
Posty: 269
Rejestracja: 25 maja 10, 15:21
BMW: E46 330 CI
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski

#2

Post autor: sabbath »

Wahacze we wszystkich E46 (z wyjatkiem M3) są takie same. Zarówno w wersji M-Pakiet, czy z zawieszeniem sportowym. Zawieszenie sportowe to tylko twardsze amorki i nieco krótrze od seryjnych, krótsze sprężyny i grubsze stabilizatory.
także spokojnie zakładaj dowolne wahacze, uwagę tylko zwracaj przy amorach i stabilizatorach oraz sprężynach.
A jeśli chodzi o amorki to odpowiednikiem ori amorów ze sportowego zawieszenia są np: Sachs Advantage.
Marek
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 09, 13:57
BMW: 328i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Milanówek

#3

Post autor: Marek »

Mylisz się kolego, tylko w M-pakiet I wahacz jest ten sam co w zawieszeniu standardowym. przy M-pakiet II wahacz jest inny, ma sworznie ustawione pod innym kątem. Dla potwierdzenia wpisz Vin na realoem a sprawa wyjaśni się.
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#4

Post autor: kuchar »

właśnie też słyszałem o tym co napisał Marek z tym, że ja mam ///M Pakiet II (338) i zawieszenie sportowe (226) i nie wiem tylko czy wahacze dla zawieszenia M pakietowego i 'sportowego' różnią się czy nie ? (czy tylko zawias M pakietowy miał inne wahacze a zawias 'sporotwy' 226 takie jak zwykłe standardowe zawieszenie).
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”