Zawieszenie gwintowane AP z regulacją twardości czy bez ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Szukam opinii na temat zawieszenia gwintowanego AP.
Interesują mnie tylko sprawdzone opinie właścicieli/użytkowników takich zestawów nie znajomych, wujków cioć, sąsiadów, brata, kolegi który nie istnieje itp.
Czy warto dołożyć kilka set zł i kupić zestaw AP z regulacją twardości czy też nie i kupić zwykły gwint AP.
Chcę poznać Wasze opinie na temat tego gwintu z perspektywy dłuższego użytkowania, w prawdzie miałem z nim do czynienia, ale na pewno nie sprawdziłem go tak dobrze jak Wy, ponieważ miałem jedynie okazję jechać autem z takim zestawem.
Interesują mnie tylko sprawdzone opinie właścicieli/użytkowników takich zestawów nie znajomych, wujków cioć, sąsiadów, brata, kolegi który nie istnieje itp.
Czy warto dołożyć kilka set zł i kupić zestaw AP z regulacją twardości czy też nie i kupić zwykły gwint AP.
Chcę poznać Wasze opinie na temat tego gwintu z perspektywy dłuższego użytkowania, w prawdzie miałem z nim do czynienia, ale na pewno nie sprawdziłem go tak dobrze jak Wy, ponieważ miałem jedynie okazję jechać autem z takim zestawem.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Czy przypadkiem tył nie dobija na tym gwincie?
Forest oraz polonez tak mi pisali że tył jest miękki i przy 4 os dobija.
Mała aktualizacja:
AP z regulacją tłumienia został wycofany ze sprzedaży.
Forest oraz polonez tak mi pisali że tył jest miękki i przy 4 os dobija.
Mała aktualizacja:
AP z regulacją tłumienia został wycofany ze sprzedaży.
-
- Bywalec forum
- Posty: 540
- Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
- BMW: E46 330Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Reszel
Też planuje zakupić ten gwint na wiosne ale teraz na Ta technixie tył mi przyciera bo jest za miękki czy AP jest jeszcze bardziej miekki z tyłu niz TA ??
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Właśnie z nim prowadzę dłuugą rozmowę, lecz im bardziej się zagłębiam tym mam więcej wątpliwości...sirek pisze:Napisz na sporcie do Santino. On zmienia gwint co sezon , po za tym handlował jakiś czas AP.
Ja mam jak wiesz AP ale bez regulacji.
A Ty przypadkiem nie masz tam Bilsteina B14 ?saper1008 pisze:Też planuje zakupić ten gwint na wiosne ale teraz na Ta technixie tył mi przyciera bo jest za miękki czy AP jest jeszcze bardziej miekki z tyłu niz TA ??
-
- Bywalec forum
- Posty: 540
- Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
- BMW: E46 330Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Reszel
Taaaa chciałbym ;p mam ta technixa ... gówno takie że szkoda gadać na równej drodze ok ale na dziurach caly samochod skacze jak glupi nie da sie na tym jezdzicA Ty przypadkiem nie masz tam Bilsteina B14 ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Temat zamarł, opinii mało a ludzie pytają na PW...
Pociągnijmy to dalej, aby ulżyć mi i mojej skrzynce na forum
Użytkownicy AP, napiszcie coś więcej...
Pociągnijmy to dalej, aby ulżyć mi i mojej skrzynce na forum
Użytkownicy AP, napiszcie coś więcej...
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Mała aktualizacja.
Ap z regulacją twardości zostało wycofane ze sprzedaży...
Nie wiem dlaczego, nie dostałem odp od producenta.
Ostatnie sztuki magazynowe są obecnie w ofercie, nowych z produkcji już nie będzie.
Ap z regulacją twardości zostało wycofane ze sprzedaży...
Nie wiem dlaczego, nie dostałem odp od producenta.
Ostatnie sztuki magazynowe są obecnie w ofercie, nowych z produkcji już nie będzie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 lis 13, 21:41
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
Miałem ta technix w e39, tak jak kolega wyżej, dramat, auto podskakiwało a nie tłumiło, później właśnie AP, i byłem bardzo zadowolony, auto było twardsze, ale jednocześnie komfortowe, nie było żadnej taczki, stuków czy podskakiwania, a jednocześnie prowadziło się elegancko jak na gwint przystało
dodać trzeba również że jeśli ktoś chce robić spasy, stęsy, i żyletki między oponą a błotnikiem to nie z tym zawieszeniem, jest za miękkie, ale do jazdy na co dzień polecam, i gdy będę miał kupować gwint do e46 to właśnie będę chciał AP
miałem bez regulacji twardości
dodać trzeba również że jeśli ktoś chce robić spasy, stęsy, i żyletki między oponą a błotnikiem to nie z tym zawieszeniem, jest za miękkie, ale do jazdy na co dzień polecam, i gdy będę miał kupować gwint do e46 to właśnie będę chciał AP
miałem bez regulacji twardości
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Kw v1 to nic innego jak AP, dostajecie to samo czyli tzw. brata bliźniaka.
Mało tego AP sprzedawane jest również pod inną nazwą DTS.
Jest to tak jakby pakowacz, kupując DTS otrzymujesz AP
Z tym że DTS jest o kilka setek tańszy...
Kolejny chwyt marketingowy...
http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/ap-gewindefahrwerke/
http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/dts-gewindefahrwerke/
Różnica jest, ale tylko w cenie...
Mało tego AP sprzedawane jest również pod inną nazwą DTS.
Jest to tak jakby pakowacz, kupując DTS otrzymujesz AP
Z tym że DTS jest o kilka setek tańszy...
Kolejny chwyt marketingowy...
http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/ap-gewindefahrwerke/
http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/dts-gewindefahrwerke/
Różnica jest, ale tylko w cenie...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3038 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: karmaz 13
-
- 0 Odpowiedzi
- 1168 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tasma
-
- 1 Odpowiedzi
- 10509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: munio
-
- 3 Odpowiedzi
- 2232 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: macias1311
-
- 1 Odpowiedzi
- 2936 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 7 Odpowiedzi
- 1736 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 1 Odpowiedzi
- 1045 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sfera
-
- 0 Odpowiedzi
- 1713 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sniper
-
- 6 Odpowiedzi
- 1533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 1482 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost