Zawieszenie gwintowane AP z regulacją twardości czy bez ?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#1

Post autor: MARC »

Szukam opinii na temat zawieszenia gwintowanego AP.
Interesują mnie tylko sprawdzone opinie właścicieli/użytkowników takich zestawów nie znajomych, wujków cioć, sąsiadów, brata, kolegi który nie istnieje itp.

Czy warto dołożyć kilka set zł i kupić zestaw AP z regulacją twardości czy też nie i kupić zwykły gwint AP.

Chcę poznać Wasze opinie na temat tego gwintu z perspektywy dłuższego użytkowania, w prawdzie miałem z nim do czynienia, ale na pewno nie sprawdziłem go tak dobrze jak Wy, ponieważ miałem jedynie okazję jechać autem z takim zestawem.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Czy przypadkiem tył nie dobija na tym gwincie?

Forest oraz polonez tak mi pisali że tył jest miękki i przy 4 os dobija.

Mała aktualizacja:

AP z regulacją tłumienia został wycofany ze sprzedaży.
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#3

Post autor: saper1008 »

Też planuje zakupić ten gwint na wiosne ale teraz na Ta technixie tył mi przyciera bo jest za miękki czy AP jest jeszcze bardziej miekki z tyłu niz TA ??
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

sirek pisze:Napisz na sporcie do Santino. On zmienia gwint co sezon , po za tym handlował jakiś czas AP. 8)
Ja mam jak wiesz AP ale bez regulacji. :)
Właśnie z nim prowadzę dłuugą rozmowę, lecz im bardziej się zagłębiam tym mam więcej wątpliwości...
saper1008 pisze:Też planuje zakupić ten gwint na wiosne ale teraz na Ta technixie tył mi przyciera bo jest za miękki czy AP jest jeszcze bardziej miekki z tyłu niz TA ??
A Ty przypadkiem nie masz tam Bilsteina B14 ?
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#5

Post autor: saper1008 »

A Ty przypadkiem nie masz tam Bilsteina B14 ?
Taaaa chciałbym ;p mam ta technixa ... gówno takie że szkoda gadać na równej drodze ok ale na dziurach caly samochod skacze jak glupi nie da sie na tym jezdzic :evil:
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#6

Post autor: MARC »

Temat zamarł, opinii mało a ludzie pytają na PW...
Pociągnijmy to dalej, aby ulżyć mi i mojej skrzynce na forum :D

Użytkownicy AP, napiszcie coś więcej...
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#7

Post autor: MARC »

Mała aktualizacja.

Ap z regulacją twardości zostało wycofane ze sprzedaży...
Nie wiem dlaczego, nie dostałem odp od producenta.
Ostatnie sztuki magazynowe są obecnie w ofercie, nowych z produkcji już nie będzie.
michalh
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 18 lis 13, 21:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow

#8

Post autor: michalh »

Miałem ta technix w e39, tak jak kolega wyżej, dramat, auto podskakiwało a nie tłumiło, później właśnie AP, i byłem bardzo zadowolony, auto było twardsze, ale jednocześnie komfortowe, nie było żadnej taczki, stuków czy podskakiwania, a jednocześnie prowadziło się elegancko jak na gwint przystało :)
dodać trzeba również że jeśli ktoś chce robić spasy, stęsy, i żyletki między oponą a błotnikiem to nie z tym zawieszeniem, jest za miękkie, ale do jazdy na co dzień polecam, i gdy będę miał kupować gwint do e46 to właśnie będę chciał AP ;)
miałem bez regulacji twardości
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#9

Post autor: MARC »

Kw v1 to nic innego jak AP, dostajecie to samo czyli tzw. brata bliźniaka.
Mało tego AP sprzedawane jest również pod inną nazwą DTS.
Jest to tak jakby pakowacz, kupując DTS otrzymujesz AP :D

Z tym że DTS jest o kilka setek tańszy...
Kolejny chwyt marketingowy...

http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/ap-gewindefahrwerke/
http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/3er-typ-e46-limo/dts-gewindefahrwerke/

Różnica jest, ale tylko w cenie...
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#10

Post autor: saper1008 »

W takim razie może warto wziąć ten DTS jeżeli się niczym nie różni ... PO co przeplacać
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”