Zawieszenie giwntowane z regulacją twardości?

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
szocha1991
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 22 lut 14, 11:41
BMW: E46 320d 150km
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#1

Post autor: szocha1991 »

Panowie, wiem, że temat wałkowany, ale myślę że moja sytuacja jest inna niż wszystkie. Generalnie ma być nisko, jak najniżej, ALE dwa razy do roku auto będzie pokonywało trasę 1000 km z maksymalnym możliwym obciążeniem, czyli pakujemy do fury ile wlezie. Szukam gwintu, niekoniecznie taniego, choć nie mówimy o jakiś krociach, które sprosta zadaniu. Myślałem o APX z regulacją twardości, ale ponoć to wycofali, coś możecie polecić?
e46 320d, ale to chyba mało ważne?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Gwinty z regulacją twardości, ale możliwością ustawienia dobicia i odbicia kosztują od +/- 4.000 wzwyż. Te gwinty są "dobre".
Natomiast AP o którym wspomniałeś to miał możliwość reg. tylko dobicia, czyli nic innego jak zawór który dokręcałeś przez co ciśnienie wolniej się zwiększało, ale ta technologia nie ma nic wspólnego z regulacją twardości, po prostu tylko się tak nazywa, aby ludzie kupowali...

Gwint ISC będzie też miał możliwość reg. twardości która wygląda prawie identycznie jak w APX (którego już nie ma na rynku), kosztuje ok 3000 pln, ale szczerze go odradzam jeżeli szukasz komfortu.

Musisz uderzyć w wysoką półkę. Poczytaj sobie na temat gwintów firmy TEIN. Są one na prawdę genialne, komfort oraz możliwości jakie daje regulacja są na najwyższym poziomie.

XYZ od razu sobie odpuść gdybyś w ogóle brał po uwagę, bo on nadaje się tylko do wyścigów czy też driftu.

Ciekawą alternatywą może być lowtec, albo KW V2 bądź V3.
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#3

Post autor: karmaz 13 »

panowie a wy co myślicie o czymś takim, http://mmtuning.pl/products/zaw.-gwint.-njt-extrem-bmw-e46-4-6-cyl.-98-05 ,chodzi mi o to czy można ten zestaw kupić taniej ,jest to zestaw produkowany przez jom,a jak szukałem jest to gwint dość tani ,tu jest dodatkowo z regulacją twardości ,kupić taki albo gwint fk kiery lepiej
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Ty nie myśl że regulacja twardości w gwintach do 4000 pln będzie działać na zasadzie, skręcam na "-" mam miękko, kręcę na "+" będzie twardo...
Zapomnij.
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#5

Post autor: karmaz 13 »

MARC pisze:Ty nie myśl że regulacja twardości w gwintach do 4000 pln będzie działać na zasadzie, skręcam na "-" mam miękko, kręcę na "+" będzie twardo...
Zapomnij.
czyli co nie będzie działać ??przecież ktoś to wyprodukował ,miał ktoś coś takiego z was w swoim aucie ,jaka trwałość ,jazda ,kupujecie zawieszenia ta,fk ,tyż są tanie ,ja chcę by ktoś miał jakieś porównanie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”