ZAWIESZENIE BMW E46 330d s226a

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Laguna
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 11, 1:31
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wa-wa

#1

Post autor: Laguna »

Witam jak w temacie mam pytanie czy do Bmw e46 330d kombi serynie z zawieszniem s226a i kołami 18" zamontuje zawiesznie MTS 40/40
opony nie beda obcieraly o nadkola?Przeszukałem internet i nic o takiej zamianie..Nie interesuja mnie posty w stylu MTS jest do dupy kup ori zawias:)
Jezeli ktos ma podgladowe zdjecie auta na obnizonego na MTS 40/40 seryjne s226a prosze o zamieszcznie..
2 pytanie jaka bedzie roznica pomiedzy obnizeniem seryjnego zawieszenia s226a a MTS..? gdzie bedzie niżej...?
Dzieki wielkie za odpowiedzi.Pozdrawiam
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#2

Post autor: kuchar »

S226A masz -20mm w stosunku do podstawowego zawieszenia.

Sprężyny -40mm więc obniżą Ci auto o około -20mm w porównaniu do tego co masz teraz (wydaje mi się, że MTS zejdzie trochę niżej).

Odpowiednie rozmiary opon i parametry oryginalnych felg nie będą ocierać o nic.
Laguna
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 11, 1:31
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wa-wa

#3

Post autor: Laguna »

Dzieki za szybka odpowiedz..! czyli powinno ujsc:) sa jakies róznice na + MTS? poza 20/w dół?
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#4

Post autor: kuchar »

Zapytaj kogos kto jeździł na sprężynach MTS. Różnica taka, że może być sztywniej.

Ja mam Eibach -35mm i też s226a. Po zmianie na Eibach jest niżej oraz trochę sztywniej.
MikeR
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia

#5

Post autor: MikeR »

ciężko będzie obniżyć touringa mts'em. Druga sprawa że jak wszyscy wiedzą seryjnie e46 stoi wyżej z przodu niż z tyłu optycznie więc może być trochę do bani. Moze najpierw spróbować obniżyć sam przód?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#6

Post autor: wandii »

MikeR pisze:ciężko będzie obniżyć touringa mts'em. Druga sprawa że jak wszyscy wiedzą seryjnie e46 stoi wyżej z przodu niż z tyłu optycznie więc może być trochę do bani. Moze najpierw spróbować obniżyć sam przód?
Dokładnie tak, na tył kup mniejszą glebę niż na przód chociaż moim zdaniem -20 które masz w serii z tyłu wystarczy. Obniż tylko przód lub ewentualnie 40/20.
A w ogóle najlepszy wybór to gwint, ustawisz sobie dokładnie tak jak będziesz chciał.
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#7

Post autor: kuchar »

Idealnie obniża się na Eibachu pro kit bo z zawiasu s226a przód schodzi -20mm a tył 5-10mm i jest idealnie. Na MTS rzeczywiśćie tył może usiaść sporo razem z przodem przy czym ten tył będzie za nisko.

Obniżanie samego przodu troche bez sensu bo będzie auto wyglądało jak stary Fiat z wyjętymi resorami jeśli ten przód będzie zbyt nisko. Poza tym będzie inna charakterystyka/twardość sprężyn...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”