Zassany górny wąż BMW E46 2.8i

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Removillk
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 19, 21:43
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
VIN: Ez43633

#11

Post autor: Removillk »

Korek oryginał kupiony 2 barowy, jutro spróbuję podnieść przód albo później tył i dalej odpowietrzac też ugniatając węże. Dziś tak myślę że może trudno go odpowietrzyć bo mam tył wyżej trochę niż przód i gdzieś siedzi powietrze. Napiszę wieczorem jak poszło :wink:
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#12

Post autor: pawlo2404 »

Wymień przewód na nowy ,ten widocznie już kiedyś spuchnoł i uszkodziło się jego wzmocnienie.Jesli bezproblemowo ścisniesz go ręką masz przyczynę,ostatnio miałem tak samo.Osobiscie kupiłem febi cena ok 70 zł,wykonanie bardzo dobre Obrazek
Removillk
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 19, 21:43
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
VIN: Ez43633

#13

Post autor: Removillk »

Jak dzisiejsze odpowietrzenie nic nie da, będę musiał się nad tym zastanowić.
Ps co to da patent z wężykiem w odpowietrzniku? :twisted:
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#14

Post autor: D3jw »

Widzisz do kiedy odpowietrzać, podobnie jak w przypadku odpowietrznia układu hamulcowego.

No i płyn się robi syfu pod maską :wink:
Removillk
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 19, 21:43
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
VIN: Ez43633

#15

Post autor: Removillk »

A więc tak przed chwilą wjechałem na wjazd tyłem aby przód był podniesiony do góry, ogrzewanie na max na pierwszy bieg, termostat się otworzył odkręciłem powoli dokrętki wlewu i patrzę płyn pod korkiem to pomyślałem że skoro wlewowy jest pod poziomem lustra płynu to będę uciskał węże górny i dolny na zmianę i potem oba naraz odpowietrznik zakręcony wlewu odkręcony i poszło babelkow. Małych później trochę większych , tak długo masowalem aż palce oparzone :crazy: na koniec zakręciłem wlewu i odpowietrznik profilaktycznie odkręciłem na chwilę i zakręciłem spowrotem. Poczekam aż auto ostygnie i pytanie czy jak ostygnie najpierw odkręcić odpowierznik aby sprawdzić i ewentualnie dolać płynu czy od razu wlewowy ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Jak ostygnie sprawdź poziom płynu i ewentualnie uzupełnij.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Removillk
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 19, 21:43
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
VIN: Ez43633

#17

Post autor: Removillk »

Po tej operacji przychodzę 30min później do auta a górny wąż zassany :shock:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”