[?] Zapytanie o działanie ringów [?]
-
- Bywalec forum
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lip 14, 14:51
- BMW: 320d
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Siemanko,
Mam pytanko odnośnie ringów SMD II / Cotton SMD i ich funkcji/podłączenia.
Mianowice, w poprzedniej e46 († ) miałem ringi CCFL podłączone zamiast żarówek pozycyjnych i byłem z tego rozwiązania zadowolony, lecz nie miałem "bajeru" zapalania się ringów przy otwieraniu auta z kluczyka.
Teraz myślałem nad SMD II lub Cotton SMD i widzę że sprzedawane na aledrogo ringi mają pełne okablowanie aby tak podłączyć, i teraz mam kilka pytań do osób które to mają u siebie bądż wiedzą więcej niż ja
Tutaj przykładowy link do ringów http://allegro.pl/ringi-led-smd-bmw-e46-odblysnik-angel-eyes-dzienne-i6653785583.html
A pytania są następujące:
1. Z tego co rozumiem to podłącza się je pod oświetlenie nóg pasażera - czyli za każdym razem jak uruchomię oświetlenie wnętrza to one się zapalą? Nie jest to upierdliwe?
2. Z tego co rozumiem są one podpięte również pod stacyjkę, czyli nie mam możliwości ich wyłączenia? Działa to na każdej pozycji stacyjki?
3. Z racji tego że mam xenon i chce go trochę oszczędzać chcę zrobić DRL z długich i jezdzić w dzień na DRL korzystając z opcji czujnika zmierzchu. Czy takie rozwiązanie z ringami się sprawdzi? Czy lepiej klasycznie wrzucić CCFL zamiast postojówek?
4. Czy można SMD podpiąć pod żarówki pozycyjne a'la CCFL? Tak żeby działał ich włącznik i wyłącznik ?
Dzięki wam
Mam pytanko odnośnie ringów SMD II / Cotton SMD i ich funkcji/podłączenia.
Mianowice, w poprzedniej e46 († ) miałem ringi CCFL podłączone zamiast żarówek pozycyjnych i byłem z tego rozwiązania zadowolony, lecz nie miałem "bajeru" zapalania się ringów przy otwieraniu auta z kluczyka.
Teraz myślałem nad SMD II lub Cotton SMD i widzę że sprzedawane na aledrogo ringi mają pełne okablowanie aby tak podłączyć, i teraz mam kilka pytań do osób które to mają u siebie bądż wiedzą więcej niż ja
Tutaj przykładowy link do ringów http://allegro.pl/ringi-led-smd-bmw-e46-odblysnik-angel-eyes-dzienne-i6653785583.html
A pytania są następujące:
1. Z tego co rozumiem to podłącza się je pod oświetlenie nóg pasażera - czyli za każdym razem jak uruchomię oświetlenie wnętrza to one się zapalą? Nie jest to upierdliwe?
2. Z tego co rozumiem są one podpięte również pod stacyjkę, czyli nie mam możliwości ich wyłączenia? Działa to na każdej pozycji stacyjki?
3. Z racji tego że mam xenon i chce go trochę oszczędzać chcę zrobić DRL z długich i jezdzić w dzień na DRL korzystając z opcji czujnika zmierzchu. Czy takie rozwiązanie z ringami się sprawdzi? Czy lepiej klasycznie wrzucić CCFL zamiast postojówek?
4. Czy można SMD podpiąć pod żarówki pozycyjne a'la CCFL? Tak żeby działał ich włącznik i wyłącznik ?
Dzięki wam
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Podlaczyc mozesz je gdzie chcesz, i pod co chcesz zeby sie wlaczaly w dowolnym momencie. Ja polecam zrobic prosty uklad z diod prostowniczych (5A) zeby puscic prad na postojowki z przodu i z tylu, fajnie to wyglada i wtedy jak podepniesz je do postojowych to beda sie zapalaly po otwarcui auta, za kazdym razem jak zapali sie swiatlo wewnątrz. Jedynym kluczowym elementem z zestawu moze byc modul DRL ktory sciemnia ringi po wlaczeniu postojowych. A do stacyjki mozesz podlaczyc sie przez wylacznik dla wlasnego komfortu i tak samo do lampki wnętrza.
Dla mnie oryginalne, zakodowane DRL sa najlepsza opcja, ale niema mozlowosci ich wylaczenia, gasna dopiero po wlaczeniu mijania.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Dla mnie oryginalne, zakodowane DRL sa najlepsza opcja, ale niema mozlowosci ich wylaczenia, gasna dopiero po wlaczeniu mijania.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7216
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
ringi ktore dales w linku maja po prostu wiazke z przekaznikiem
i ich 'domyslne' podlaczenie to oswietlenie wnetrza + stacyjka tzn. jak otwierasz/zamykasz auto to sie zaswiecaja/gasna
a kiedy przekrecasz kluczyk na zaplon to sie po prostu swieca, wtedy juz oswietlenie wnetrza nie ma znaczenia
beda dzialac tak, jak je sobie podlaczysz
a 'klasycznie' to e46 ringow w ogole nie miala
ale namieszales, nie wiem o co chodzi
diody prostownicze? postojowki przod i tyl?
nie rozumiem jak to ma wygladac
i ich 'domyslne' podlaczenie to oswietlenie wnetrza + stacyjka tzn. jak otwierasz/zamykasz auto to sie zaswiecaja/gasna
a kiedy przekrecasz kluczyk na zaplon to sie po prostu swieca, wtedy juz oswietlenie wnetrza nie ma znaczenia
czy upierdliwe sam decyduj, wiekszosc osob ma to gdzies, bo siedzi w aucie i nie widziAvadeon pisze: 1. Z tego co rozumiem to podłącza się je pod oświetlenie nóg pasażera - czyli za każdym razem jak uruchomię oświetlenie wnętrza to one się zapalą? Nie jest to upierdliwe?
zalezy jak sie podlaczyAvadeon pisze: 2. Z tego co rozumiem są one podpięte również pod stacyjkę, czyli nie mam możliwości ich wyłączenia? Działa to na każdej pozycji stacyjki?
nie rozumiem pytania... ringi to ringi, czy led czy ccfl malo wazneAvadeon pisze: 3. Z racji tego że mam xenon i chce go trochę oszczędzać chcę zrobić DRL z długich i jezdzić w dzień na DRL korzystając z opcji czujnika zmierzchu. Czy takie rozwiązanie z ringami się sprawdzi? Czy lepiej klasycznie wrzucić CCFL zamiast postojówek?
beda dzialac tak, jak je sobie podlaczysz
a 'klasycznie' to e46 ringow w ogole nie miala
wszystko mozna, patrz wyzejAvadeon pisze: 4. Czy można SMD podpiąć pod żarówki pozycyjne a'la CCFL? Tak żeby działał ich włącznik i wyłącznik ?
GUMMISS pisze:Podlaczyc mozesz je gdzie chcesz, i pod co chcesz zeby sie wlaczaly w dowolnym momencie. Ja polecam zrobic prosty uklad z diod prostowniczych (5A) zeby puscic prad na postojowki z przodu i z tylu, fajnie to wyglada i wtedy jak podepniesz je do postojowych to beda sie zapalaly po otwarcui auta, za kazdym razem jak zapali sie swiatlo wewnątrz. Jedynym kluczowym elementem z zestawu moze byc modul DRL ktory sciemnia ringi po wlaczeniu postojowych. A do stacyjki mozesz podlaczyc sie przez wylacznik dla wlasnego komfortu i tak samo do lampki wnętrza.
ale namieszales, nie wiem o co chodzi
diody prostownicze? postojowki przod i tyl?
nie rozumiem jak to ma wygladac
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Duzo informacji i malo slow musisz podłączyć przez diody bo po zapaleniu swiatel zaswieci sie oswietlenie wnetrza. Jak z ringow jest osobne wyjscie na lampke nog to maja wbudowane diody ktore zabezpiecza przez zapaleniem swiatle wewnatrz po wlaczeniu postojowych.
Zeby zrobic taki uklad z diod wystarczy polaczyc je razem w takic sposób zeby przepuszczaly prad z lampki do swiatel i z jednego wyjscia zrobia 4 na kazda zarowke. Proste i finkcjonalne
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Zeby zrobic taki uklad z diod wystarczy polaczyc je razem w takic sposób zeby przepuszczaly prad z lampki do swiatel i z jednego wyjscia zrobia 4 na kazda zarowke. Proste i finkcjonalne
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 25 sty 13, 20:23
- BMW: E46 318i N46B20
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja zamontowałem tak:
Plus z przekaźnika podpiąłem pod pozycyjne - Czyli gdy przełączysz światła na pozcyje zapalaja sie rini i wszystkie pozycyjne wiec jestes widoczny na drodze BEZPIECZEŃSTWO+++
A ten opcjonalny kabelek podłacze (jak bedzie ciepło) pod oświetlenie nóg albo lampkę kabinową u góry. Wiec jak otworzysz z pilota to sie ringi zapalą i gra gitara. Najchętniej bym go wpiał w skrzynke bezpieczników w rozdzielacz czy coś zeby nie bylo DRUT MODE.
Plus z przekaźnika podpiąłem pod pozycyjne - Czyli gdy przełączysz światła na pozcyje zapalaja sie rini i wszystkie pozycyjne wiec jestes widoczny na drodze BEZPIECZEŃSTWO+++
A ten opcjonalny kabelek podłacze (jak bedzie ciepło) pod oświetlenie nóg albo lampkę kabinową u góry. Wiec jak otworzysz z pilota to sie ringi zapalą i gra gitara. Najchętniej bym go wpiał w skrzynke bezpieczników w rozdzielacz czy coś zeby nie bylo DRUT MODE.
-
- Bywalec forum
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 lip 14, 14:51
- BMW: 320d
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Dobra, dziękuje za podpowiedzi tutaj już wszystko wiem - jak podłączyć żeby wyszło tak jak chce.
Ale martwi mnie jedna kwestia a nie chce robić g....
Chodzi o ringi SMD II / COB / Cotton.
Wyczytałem że są tak mega mocne że dupsko urywa, czyli że w nocy są aż za mocne i mogą oślepiać innych :/ to prawda?
Nie znalazłem na allegro żadnego zestawu razem z modułem ściemnającym je (poza Jafra ale tam wychodzi prawie 500zł za ringi ).
Zestawy ringów CCFL są tylko na podpięcie w miejsce pozycji. A mnie interesuje cała wiązka aby się zapalały przy otwieraniu auta itp.
Myślałem że gdy podłącze takim zestawem jak jest dodawany domyślnie do większości SMD to tak właśnie będzie.
Chciałbym żeby w momencie włączenia mijania(xenonu) ringi się ściemniały.
Pomocy
P.S Jaki wybrać rozmiar ringów pod coupe przedliftem z xenonem? Kurde każda aukcja podaje inne wymiar ringów pod taki zestaw....
Ale martwi mnie jedna kwestia a nie chce robić g....
Chodzi o ringi SMD II / COB / Cotton.
Wyczytałem że są tak mega mocne że dupsko urywa, czyli że w nocy są aż za mocne i mogą oślepiać innych :/ to prawda?
Nie znalazłem na allegro żadnego zestawu razem z modułem ściemnającym je (poza Jafra ale tam wychodzi prawie 500zł za ringi ).
Zestawy ringów CCFL są tylko na podpięcie w miejsce pozycji. A mnie interesuje cała wiązka aby się zapalały przy otwieraniu auta itp.
Myślałem że gdy podłącze takim zestawem jak jest dodawany domyślnie do większości SMD to tak właśnie będzie.
Chciałbym żeby w momencie włączenia mijania(xenonu) ringi się ściemniały.
Pomocy
P.S Jaki wybrać rozmiar ringów pod coupe przedliftem z xenonem? Kurde każda aukcja podaje inne wymiar ringów pod taki zestaw....
-
- Bywalec forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 25 sty 13, 20:23
- BMW: E46 318i N46B20
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Do Xenonów i bez zoczewek wybierasz te gdzie sa 2 wmiary czyi 13 i 14cm
Ja osobiscie mam xenony z ringi SMD I - zółte i ostatnio jak jechałem przed swoją betą metizem to zauważyłem ze troche dają czadu.
Mam na module od jafry czyli swieciły na 50%. Matiz nie miał zadnych szyb przyciemnionych a mimo tego troche odbijało sie w listerkach i raziło po gałach. W dzien tego nie widać dopiero w nocy wychodzi ta moc
Ja osobiscie mam xenony z ringi SMD I - zółte i ostatnio jak jechałem przed swoją betą metizem to zauważyłem ze troche dają czadu.
Mam na module od jafry czyli swieciły na 50%. Matiz nie miał zadnych szyb przyciemnionych a mimo tego troche odbijało sie w listerkach i raziło po gałach. W dzien tego nie widać dopiero w nocy wychodzi ta moc
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 14 Odpowiedzi
- 4112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1863 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: poklad
-
- 7 Odpowiedzi
- 1299 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 23 Odpowiedzi
- 19144 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mato15
-
- 4 Odpowiedzi
- 3450 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damianexxx2
-
- 6 Odpowiedzi
- 3809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rescusek
-
- 38 Odpowiedzi
- 25650 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1660 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tarchawa
-
- 10 Odpowiedzi
- 16085 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dangersexy