Zapowietrzajacy się układ chłodzenia 318i
: 14 gru 17, 18:44
Witam. Jest dużo podobnych problemów do mojego jednak dokładnie takiej samej usterki jak u mnie nie znalazłem więc zgłaszam się do was z pytaniem.
Jakis czas temu zrobiła mi się dziurka na przewodzie powrotu do chłodnicy (ten długi cienki wąż) więc wymieniłem go na nowy i od tej pory zaczęły się problemy, przestało lecieć ciepłe powietrze z nawiewu i zaczęła świrowac temperatura i na trasie gdy się jedzie wskazówka wychodzi lekko za niebieskie pole, ale gdy się jeździ wolno po mieście pokazuje 90 stopni. Więc postanowiłem wymienić termostat, lecz na nowym termostacie nie szło go odpowietrzyc i cały czas na odpowietrzniku lecą bąbelki powietrza. Po przejechaniu krótkiego dystansu węże są tak twarde jak kamień. Następnym krokiem była wymiana pompy wody lecz nic
to nie dało. Elektrozawor jest sprawny. Na nowym termostacie na postoju jakieś te powietrze z nawiewu ciepłe leci lecz jak się jedzie to zaczyna lecieć zimne powietrze. Robiłem nawet test szczelności uszczelki pod głowicą który wyszedł pozytywnie. Co to waszym zdaniem może być? Pomóżcie bo przy minutowych temperaturach podróż w zimnie nie jest przyjemna
Dodam że jest to BMW e46 1998 rok silnik 318i m43
Jakis czas temu zrobiła mi się dziurka na przewodzie powrotu do chłodnicy (ten długi cienki wąż) więc wymieniłem go na nowy i od tej pory zaczęły się problemy, przestało lecieć ciepłe powietrze z nawiewu i zaczęła świrowac temperatura i na trasie gdy się jedzie wskazówka wychodzi lekko za niebieskie pole, ale gdy się jeździ wolno po mieście pokazuje 90 stopni. Więc postanowiłem wymienić termostat, lecz na nowym termostacie nie szło go odpowietrzyc i cały czas na odpowietrzniku lecą bąbelki powietrza. Po przejechaniu krótkiego dystansu węże są tak twarde jak kamień. Następnym krokiem była wymiana pompy wody lecz nic
to nie dało. Elektrozawor jest sprawny. Na nowym termostacie na postoju jakieś te powietrze z nawiewu ciepłe leci lecz jak się jedzie to zaczyna lecieć zimne powietrze. Robiłem nawet test szczelności uszczelki pod głowicą który wyszedł pozytywnie. Co to waszym zdaniem może być? Pomóżcie bo przy minutowych temperaturach podróż w zimnie nie jest przyjemna
Dodam że jest to BMW e46 1998 rok silnik 318i m43