Zagotował się w czasie jazdy

Nephiraos
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 18, 13:18
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ostrowy nad Okszą
VIN: PW45836

#1

Post autor: Nephiraos »

Witam, dzisiaj miałem nieprzyjemną sytuację, na autostradzie w ciągu kilku chwil temperatura gwałtownie wzrosła, zauważając to i zjeżdżając na pas awaryjny poszedł dym z pod maski. Po wstępnych procedurach i oględzinach, odczekaniu kilku godzin doszedłem do wniosku, że padł termostat, ew. coś z wężem, bo przy samym mocowaniu cieknie płyn (zdjęcie). Jeżeli dobrze myślę, to moje pytanie jest następujące: jak dostać się do tego miejsca, i jak dostać się do termostatu.

BMW E46 Combi 2.0d, 2005r.

Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Termostat jest na pompie wody (która pewnie padła), więc znajduje się od strony chłodnicy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Nephiraos
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 18, 13:18
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ostrowy nad Okszą
VIN: PW45836

#3

Post autor: Nephiraos »

maniek21112 pisze: 31 sie 18, 21:58 Termostat jest na pompie wody (która pewnie padła), więc znajduje się od strony chłodnicy.
Ok w sumie dość oczywiste, a nie wpadła mi do głowy pompa wody, w takim razie co z tym przewodem, bo zgaduję, że nie powinno być przecieku. Da radę jakoś się do niego dostać bez ściągania kolektora?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Wydaje mi się, że tak, ale nie miałem okazji tam grzebać.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Nephiraos
Posty: 4
Rejestracja: 4 sie 18, 13:18
BMW: E46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ostrowy nad Okszą
VIN: PW45836

#5

Post autor: Nephiraos »

Dzisiaj zauważyłem, że wczoraj dolany płyn wyciekł prawie cały, auto nie było odpalane przez całą noc. Do tego zaobserwowałem też, że po próbie odpalenia auta i przekręcenia kluczyka z powrotem na poziom "II" (załączenie prądu) słychać dziwny stały odgłos przez chwilę, w sumie nie wiem do czego to porównać. Jeżeli to nic nie mówi, mogę nagrać i wrzucić filmik jeśli coś to pomoże w zdiagnozowaniu problemu.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Obstawiam problem z akumulatorem (brak prądu).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”