DDE* -> 4242/44 - Glow plug cylinder 4
Errors after clear:
no errorsShadow-memory:
4242/44 - Glow plug cylinder 4
ABS* -> 5E40/A0 - Steering angle sensor Signal not plausible, Offset.
5E43/A0 - Steering angle sensor internal.
Errors after clear:
5E40/A0 - Steering angle sensor Signal not plausible, Offset.
5E43/A0 - Steering angle sensor internal.
A/C -> 20/42 - AUC heating
Errors after clear:
20/42 - AUC heating
SRS -> Shadow-memory:
01/40 - Driver's airbag, stage 1, resistance too high
0D/40 - Driver's airbag, stage 2, resistance too high
Errors after clear:
Shadow-memory:
01/40 - Driver's airbag, stage 1, resistance too high
0D/40 - Driver's airbag, stage 2, resistance too high
IKE -> 11/64 - Thermal oil-level sensor
Errors after clear:
11/44 - Thermal oil-level sensor
LCM -> Shadow-memory:
2A/23 - HVAC potentiometer faulty
Errors after clear:
Shadow-memory:
2A/21 - HVAC potentiometer faulty
Zabawa Pasoft i wysyp błędów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 mar 23, 8:30
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Gender:
Zabawa Pasoft i wysyp błędów.
Witam, zamówilem BMW Scanner i zacząłem skanować auto. Niestety ku mojemu zdziwieniu wyskoczyło tyle błędów że się zastanawiam czy jest powód do zmartwień. BYłby ktoś w stanie mi wytłumaczyć skąd te błędy się wzięły? Ogarnąłem to "low plug cylinder 4" problem ze swiecami żarowymi (z tego co na forum wyczytałem).
-
- Bywalec forum
- Posty: 1186
- Rejestracja: 10 gru 17, 5:03
- BMW: 320d Touring
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Przede wszystkim musisz odróżnić błędy jakie są obecnie od błędów zapisanych w pamięci ale obecnie nie występujących: shadow.
Dla Ciebie najważniejsze są te które wracają "erros after clear" i te które pokazuje obecnie (jeśli dobrze skopiowałeś)
ABS - masz błąd synchro/kalibracji czujnika kąta skrętu - zacznij od kalibracji
AUC - grzałka czujnika uwalona - standard po tylu latach czujnik smrodu dokonuje często żywota - używka nie ma sensu, nowy dość drogi
Czujnik poziomu oleju w misce do wymiany.
Dla Ciebie najważniejsze są te które wracają "erros after clear" i te które pokazuje obecnie (jeśli dobrze skopiowałeś)
ABS - masz błąd synchro/kalibracji czujnika kąta skrętu - zacznij od kalibracji
AUC - grzałka czujnika uwalona - standard po tylu latach czujnik smrodu dokonuje często żywota - używka nie ma sensu, nowy dość drogi
Czujnik poziomu oleju w misce do wymiany.

-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 mar 23, 8:30
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Gender:
ABS kalibracja
AUC - grzałka czujnka to coś poważnego czy zostawić tak jak jest?
Czujnik poziomu oleju wymienię . Używka czy nówka?
Wiem że BMW nie lubi zamienników.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1186
- Rejestracja: 10 gru 17, 5:03
- BMW: 320d Touring
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
AUC to czujnik smrodu. Używka nie wiadomo jak długo będzie działać. Służy tylko automatycznemu zamykaniu obiegu powietrza gdy wykryje zanieczyszczenia.
Czujnik poziomu oleju nowy hella.
Czujnik poziomu oleju nowy hella.

-
- Bywalec forum
- Posty: 1186
- Rejestracja: 10 gru 17, 5:03
- BMW: 320d Touring
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Masz 3 opcje jak i kiedy świeci żółta kontrolka:
- po zgaszeniu silnika - mało oleju, dolej przy najbliższym tankowaniu
- w trakcie jazdy i aż do zgaszenia silnika - krytycznie mało oleju, uzupełnij natychmiast
- zaraz po zapłonie na chwilkę i gaśnie - uwalony czujnik
Mając błąd na kompie masz zapewne 3cią opcję
- po zgaszeniu silnika - mało oleju, dolej przy najbliższym tankowaniu
- w trakcie jazdy i aż do zgaszenia silnika - krytycznie mało oleju, uzupełnij natychmiast
- zaraz po zapłonie na chwilkę i gaśnie - uwalony czujnik
Mając błąd na kompie masz zapewne 3cią opcję

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post