Z jakim silnikiem drugi raz kupilibyście Bmw?

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
scenic
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 lip 13, 21:05
BMW: e46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard

#21

Post autor: scenic »

zdecydowanie 3,0D - ekonomiczny, elasyczny i bezawaryjny
piotreke36
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 21 lip 13, 18:17
BMW: e36 316i
Rok produkcji: 1993
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Augustów

#22

Post autor: piotreke36 »

3.0 diesel chodzi ci o przedlifta czy po? Podobno graty do niego są bardzo bardzo drogie...ale często pewnie się nie psuje :) . Ktoś z was miał tego diesla? Jak wrażenia z jazdy?
Bandyci Mają Wszystko
greg87c
Bywalec forum
Posty: 340
Rejestracja: 28 maja 13, 20:44
BMW: 318Ci N42B20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Terespol

#23

Post autor: greg87c »

piotreke36 pisze:3.0 diesel chodzi ci o przedlifta czy po? Podobno graty do niego są bardzo bardzo drogie...ale często pewnie się nie psuje :) . Ktoś z was miał tego diesla? Jak wrażenia z jazdy?
Jeździłem kilkoma 3.0D, automatem jak i manualem i nie mogę powiedzieć że słabo idzie, ale ost miałem przyjemność się "bujnąć" 330Ci i już wiem że to bd moje następne qp! Teraz mam 318Ci i jak dla mnie to za mało, szkoda tylko że wcześniej nie jeździłem 330Ci, zabawa niesamowita, banan na twarzy 24h na dobę. .. :-)

Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 4
Moje Coupe:
Obrazek
scenic
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 lip 13, 21:05
BMW: e46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard

#24

Post autor: scenic »

no 3,0 w benzynie jest nie do porownania, ale w naszych czasach ekonomia to pierwszy plan. osobiscie mam przed lifta ale mialem przyjemnosc jezdzic poliftem i 204 KM robi wrazenie
OSA BMW

#25

Post autor: OSA BMW »

3l zawsze w benzynce ,2l D polift tez nie bylo problemow i polecam w e 46 oczywiscie
ghostek
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 14 lip 13, 16:54
BMW: 330XI
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: JT00706

#26

Post autor: ghostek »

Mam 3.0 i wbrew temu co myślałem nadal mocy mi brakuje.Czasem mam nawet wrażenie że to straszny muł.Może to przez to 4x4 mam takie odczucia, a może to doświadczenia z poprzednim autem które miało pod maską 1.6, ryczało i buczało przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę, więc jak miałbym ponownie czegoś szukać to wybrałbym 3.0 4x4 tyle że w automacie i oczywiście przedlifta :D
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#27

Post autor: yampik »

Czemu tylko przedlifta :>? Czemu automat :)?
pochwal się autkiem tak ogólnie :)

Ja tak powoli się nastawiam na 3.0i albo 3.0d ;)
Stąd pytania :)
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#28

Post autor: wandii »

ghostek pisze:Mam 3.0 i wbrew temu co myślałem nadal mocy mi brakuje.Czasem mam nawet wrażenie że to straszny muł.Może to przez to 4x4 mam takie odczucia, a może to doświadczenia z poprzednim autem które miało pod maską 1.6, ryczało i buczało przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę, więc jak miałbym ponownie czegoś szukać to wybrałbym 3.0 4x4 tyle że w automacie i oczywiście przedlifta :D
Piszesz, że 330ix jest mułem i Cię nudzi a chcesz zmienić na to samo tylko w jeszcze bardziej mulącym i nudnym automacie? Gdzie tu logika?
ghostek
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 14 lip 13, 16:54
BMW: 330XI
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: JT00706

#29

Post autor: ghostek »

Wiedziałem że mój post będzie bardzo kontrowersyjny i zaraz ktoś będzie zarzucał mi brak logiki, ale...
No właśnie...każdy ma inne wymagania.Ja kupując auto miałem takie wymagania 4x4(moje złe doświadczenia zimą i ogólnie dla bezpieczeństwa) min 3.0(80%dla dźwięku silnika reszta dla mocy) ksenon(dużo jeżdżę w nocy) szyberdach (miałem w poprzednich autach mam i tutaj ale dla mnie to jest element estetyki) :D
Poruszam się głównie po mieście preferuje spokojny tryb jazdy, nie latam bokami nie strzelam ze sprzęgła na każdych światłach mimo wszystko wymagam pewnego prowadzenia na twardym zawiasie przy szybszej jeździe po łukach i BMW daje mi to w 110%.Jak wiadomo jazda po mieście to jazda od skrzyżowania do skrzyżowania przy czym mogę sobie pozwolić najwyżej na 50-70km/h.Przy 70km/h mam już wbitą 5 czyli musiałem ruszyć 5x nogą i 5x ręką i za 500m znowu i tak 20x w jedną stronę?Oczywiście zawsze można przypiłować na 1 biegu do odcinki i wtedy wrzucić 5 bieg.Po co?Automat to wygoda i to duża.Brałem manuala bo myślałem że zabawa biegami fajna sprawa przy tym silniku będę mieszał cały czas.Zrobiłem pierwsze 100km i stwierdziłem że mnie to męczy.Przy 3.0 w automacie w dobie 2.0D którymi zalane są nasze drogi i tak zawsze ze świateł ruszę pierwszy.Na trasie tempomat automat i wszystko dzieje się samo.Przy manulau muszę machać bo skrzynia sama biegu nie zrzuci z 5 na 3.To nie niemcy tylko polskie drogi na trasie ciągłe hamowanie przyśpieszanie wszyscy mają problem jechać ze stałą prędkością.
Z e46 wybrałbym ponownie 3.0 ponieważ jest to dobry silnik i większego w tej budzie już mieć nie mogę, natomiast, M3 nie biorę pod uwagę, za dużo za głośno to już zabawka na tor którego nie ma w PL lub koneserów i osób stawiających na prestiż serii M.
yampik pisze:Czemu tylko przedlifta :>? Czemu automat :)?
pochwal się autkiem tak ogólnie :)

Ja tak powoli się nastawiam na 3.0i albo 3.0d ;)
Stąd pytania :)
Przedlift ponieważ w polift nie leża mi le lampy zderzaki i rdza w nowszych rocznikach.
Natomiast w przedlifcie jest parę miejsc w kabinie które potrafią skrzypieć na nierównościach, ale już sobie z tym poradziłem.
Co do silników to nie wiem bo nigdy nie jeździłem BMW z silnikiem mniejszym niż 2.5 w benzynie i większym niż 2.0 w D (X1), ale dużo osób również na tym forum pisze że zdecydowanie 3.0i.
3.0d pewnie zapewni jakieś pozory ekonomi ale sam musisz sobie odpowiedzieć czego oczekujesz.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#30

Post autor: wandii »

ghostek pisze: przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę
No to faktycznie z automatem i tempomatem nuda zniknie :D

Załóż inny wydech i BMW też będzie buczało przy 120 jeśli obecny dźwięk Cię nudzi a nie zmiana biegów.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”