Z jakim silnikiem drugi raz kupilibyście Bmw?
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 lip 13, 18:17
- BMW: e36 316i
- Rok produkcji: 1993
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Augustów
3.0 diesel chodzi ci o przedlifta czy po? Podobno graty do niego są bardzo bardzo drogie...ale często pewnie się nie psuje . Ktoś z was miał tego diesla? Jak wrażenia z jazdy?
Bandyci Mają Wszystko
-
- Bywalec forum
- Posty: 340
- Rejestracja: 28 maja 13, 20:44
- BMW: 318Ci N42B20
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Terespol
Jeździłem kilkoma 3.0D, automatem jak i manualem i nie mogę powiedzieć że słabo idzie, ale ost miałem przyjemność się "bujnąć" 330Ci i już wiem że to bd moje następne qp! Teraz mam 318Ci i jak dla mnie to za mało, szkoda tylko że wcześniej nie jeździłem 330Ci, zabawa niesamowita, banan na twarzy 24h na dobę. ..piotreke36 pisze:3.0 diesel chodzi ci o przedlifta czy po? Podobno graty do niego są bardzo bardzo drogie...ale często pewnie się nie psuje . Ktoś z was miał tego diesla? Jak wrażenia z jazdy?
Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 4
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 13, 21:05
- BMW: e46 330D
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Stargard
no 3,0 w benzynie jest nie do porownania, ale w naszych czasach ekonomia to pierwszy plan. osobiscie mam przed lifta ale mialem przyjemnosc jezdzic poliftem i 204 KM robi wrazenie
3l zawsze w benzynce ,2l D polift tez nie bylo problemow i polecam w e 46 oczywiscie
-
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 lip 13, 16:54
- BMW: 330XI
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: JT00706
Mam 3.0 i wbrew temu co myślałem nadal mocy mi brakuje.Czasem mam nawet wrażenie że to straszny muł.Może to przez to 4x4 mam takie odczucia, a może to doświadczenia z poprzednim autem które miało pod maską 1.6, ryczało i buczało przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę, więc jak miałbym ponownie czegoś szukać to wybrałbym 3.0 4x4 tyle że w automacie i oczywiście przedlifta
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
Czemu tylko przedlifta :>? Czemu automat ?
pochwal się autkiem tak ogólnie
Ja tak powoli się nastawiam na 3.0i albo 3.0d
Stąd pytania
pochwal się autkiem tak ogólnie
Ja tak powoli się nastawiam na 3.0i albo 3.0d
Stąd pytania
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Piszesz, że 330ix jest mułem i Cię nudzi a chcesz zmienić na to samo tylko w jeszcze bardziej mulącym i nudnym automacie? Gdzie tu logika?ghostek pisze:Mam 3.0 i wbrew temu co myślałem nadal mocy mi brakuje.Czasem mam nawet wrażenie że to straszny muł.Może to przez to 4x4 mam takie odczucia, a może to doświadczenia z poprzednim autem które miało pod maską 1.6, ryczało i buczało przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę, więc jak miałbym ponownie czegoś szukać to wybrałbym 3.0 4x4 tyle że w automacie i oczywiście przedlifta
-
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 lip 13, 16:54
- BMW: 330XI
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: JT00706
Wiedziałem że mój post będzie bardzo kontrowersyjny i zaraz ktoś będzie zarzucał mi brak logiki, ale...
No właśnie...każdy ma inne wymagania.Ja kupując auto miałem takie wymagania 4x4(moje złe doświadczenia zimą i ogólnie dla bezpieczeństwa) min 3.0(80%dla dźwięku silnika reszta dla mocy) ksenon(dużo jeżdżę w nocy) szyberdach (miałem w poprzednich autach mam i tutaj ale dla mnie to jest element estetyki)
Poruszam się głównie po mieście preferuje spokojny tryb jazdy, nie latam bokami nie strzelam ze sprzęgła na każdych światłach mimo wszystko wymagam pewnego prowadzenia na twardym zawiasie przy szybszej jeździe po łukach i BMW daje mi to w 110%.Jak wiadomo jazda po mieście to jazda od skrzyżowania do skrzyżowania przy czym mogę sobie pozwolić najwyżej na 50-70km/h.Przy 70km/h mam już wbitą 5 czyli musiałem ruszyć 5x nogą i 5x ręką i za 500m znowu i tak 20x w jedną stronę?Oczywiście zawsze można przypiłować na 1 biegu do odcinki i wtedy wrzucić 5 bieg.Po co?Automat to wygoda i to duża.Brałem manuala bo myślałem że zabawa biegami fajna sprawa przy tym silniku będę mieszał cały czas.Zrobiłem pierwsze 100km i stwierdziłem że mnie to męczy.Przy 3.0 w automacie w dobie 2.0D którymi zalane są nasze drogi i tak zawsze ze świateł ruszę pierwszy.Na trasie tempomat automat i wszystko dzieje się samo.Przy manulau muszę machać bo skrzynia sama biegu nie zrzuci z 5 na 3.To nie niemcy tylko polskie drogi na trasie ciągłe hamowanie przyśpieszanie wszyscy mają problem jechać ze stałą prędkością.
Z e46 wybrałbym ponownie 3.0 ponieważ jest to dobry silnik i większego w tej budzie już mieć nie mogę, natomiast, M3 nie biorę pod uwagę, za dużo za głośno to już zabawka na tor którego nie ma w PL lub koneserów i osób stawiających na prestiż serii M.
Natomiast w przedlifcie jest parę miejsc w kabinie które potrafią skrzypieć na nierównościach, ale już sobie z tym poradziłem.
Co do silników to nie wiem bo nigdy nie jeździłem BMW z silnikiem mniejszym niż 2.5 w benzynie i większym niż 2.0 w D (X1), ale dużo osób również na tym forum pisze że zdecydowanie 3.0i.
3.0d pewnie zapewni jakieś pozory ekonomi ale sam musisz sobie odpowiedzieć czego oczekujesz.
No właśnie...każdy ma inne wymagania.Ja kupując auto miałem takie wymagania 4x4(moje złe doświadczenia zimą i ogólnie dla bezpieczeństwa) min 3.0(80%dla dźwięku silnika reszta dla mocy) ksenon(dużo jeżdżę w nocy) szyberdach (miałem w poprzednich autach mam i tutaj ale dla mnie to jest element estetyki)
Poruszam się głównie po mieście preferuje spokojny tryb jazdy, nie latam bokami nie strzelam ze sprzęgła na każdych światłach mimo wszystko wymagam pewnego prowadzenia na twardym zawiasie przy szybszej jeździe po łukach i BMW daje mi to w 110%.Jak wiadomo jazda po mieście to jazda od skrzyżowania do skrzyżowania przy czym mogę sobie pozwolić najwyżej na 50-70km/h.Przy 70km/h mam już wbitą 5 czyli musiałem ruszyć 5x nogą i 5x ręką i za 500m znowu i tak 20x w jedną stronę?Oczywiście zawsze można przypiłować na 1 biegu do odcinki i wtedy wrzucić 5 bieg.Po co?Automat to wygoda i to duża.Brałem manuala bo myślałem że zabawa biegami fajna sprawa przy tym silniku będę mieszał cały czas.Zrobiłem pierwsze 100km i stwierdziłem że mnie to męczy.Przy 3.0 w automacie w dobie 2.0D którymi zalane są nasze drogi i tak zawsze ze świateł ruszę pierwszy.Na trasie tempomat automat i wszystko dzieje się samo.Przy manulau muszę machać bo skrzynia sama biegu nie zrzuci z 5 na 3.To nie niemcy tylko polskie drogi na trasie ciągłe hamowanie przyśpieszanie wszyscy mają problem jechać ze stałą prędkością.
Z e46 wybrałbym ponownie 3.0 ponieważ jest to dobry silnik i większego w tej budzie już mieć nie mogę, natomiast, M3 nie biorę pod uwagę, za dużo za głośno to już zabawka na tor którego nie ma w PL lub koneserów i osób stawiających na prestiż serii M.
Przedlift ponieważ w polift nie leża mi le lampy zderzaki i rdza w nowszych rocznikach.yampik pisze:Czemu tylko przedlifta :>? Czemu automat ?
pochwal się autkiem tak ogólnie
Ja tak powoli się nastawiam na 3.0i albo 3.0d
Stąd pytania
Natomiast w przedlifcie jest parę miejsc w kabinie które potrafią skrzypieć na nierównościach, ale już sobie z tym poradziłem.
Co do silników to nie wiem bo nigdy nie jeździłem BMW z silnikiem mniejszym niż 2.5 w benzynie i większym niż 2.0 w D (X1), ale dużo osób również na tym forum pisze że zdecydowanie 3.0i.
3.0d pewnie zapewni jakieś pozory ekonomi ale sam musisz sobie odpowiedzieć czego oczekujesz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
No to faktycznie z automatem i tempomatem nuda zniknieghostek pisze: przy 120km/h i tam miałem banana na twarzy cały czas.Teraz przy takiej prędkości się po prostu nudzę
Załóż inny wydech i BMW też będzie buczało przy 120 jeśli obecny dźwięk Cię nudzi a nie zmiana biegów.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1738 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669
-
- 5 Odpowiedzi
- 1466 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 6757 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GerkhaN
-
- 4 Odpowiedzi
- 1377 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Asfaldin
-
- 2 Odpowiedzi
- 1693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lidzio7
-
- 2 Odpowiedzi
- 1102 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 1286 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: natcomp712
-
- 33 Odpowiedzi
- 9333 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 17 Odpowiedzi
- 3994 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DeZ325i
-
- 27 Odpowiedzi
- 17987 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d