Xenony pod kluczyk - wyłączenie, podłączenie ringów

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#11

Post autor: mefjupe »

Hehe tak, tak... opis opisem - ja odbierałem osobiście i mówił, że tym tylko błędy sprawdzę :D

Na aukcji:
SKŁAD ZESTAWU:
INTERFEJS USB
INSTRUKCJA
PLYTA CD
STEROWNIKI
KODY BŁĘDÓW
LOKALIZACJA ZŁĄCZY
A ja do ręki dostałem tylko kabel :ROFL: ( już się nie czepiałem, że na aukcji pisze o pełnym zestawie).

Mam nadzieję, że jutro uda mi się naprawić błędy w Inpie (screeny wrzucę jeśli sam nie znajdę rozwiązania) i zbadać tą opcję NCS Expertem pytanie tylko jak to zrobić? W dobrym kierunku szedłem?:
1. F1 (VIN/ZCS/FA)
2. F3 (ZCS/FA f.ECU)
3. Samochód w oknie które się otworzy - E46 oczywiście
4. ECU do komunikacji - tu blędy se screena

Proszę o ukierunkowanie mnie.. :Search:

EDIT:
Robiąc wszystko tak jak w instr. poniżej znajdę tam odpowiedź?:
4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU)
5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście
6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram KMB
7. Teraz wciśnij F6, czyli Back
8. Wybierz F4 "Program ECU" (zaznaczamy moduł KMB)
9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku
wszystko co mamy w samochodzie zakodowane
i następnie w oknie które ci się pokaże
zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na ?coapireadsggetfswpsw", następuje
odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC
10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w
inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN...
Link do pełnego posta
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#12

Post autor: Szczurson »

Jeśli masz problem przy wyborze ECU to komunikacji to możesz spróbować przez inny się połączyć (tam jest kilka na liście). Ogólnie najlepiej to zacznij od testowania czy INPA się łączy, w tedy będziesz miał pewność, że kabelek jest gotowy do pracy. Na pewno nie masz już złącza diagnostycznego pod maską? U mnie jest to taka zakręcana czarna puszeczka od strony pasażera przy podszybiu. Ja mam i tam łączy mi się ze wszystkim, a z portu wewnątrz tylko z modułem silnika.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#13

Post autor: mefjupe »

Szczurson pisze:Jeśli masz problem przy wyborze ECU to komunikacji to możesz spróbować przez inny się połączyć (tam jest kilka na liście)...
ECU do wyboru miałem z 4-5 próbowałem z każdym i zawsze błąd.. Dokładnie, ogarnę inpe i jej błędy i zobaczymy. Pod maską w miejscu, o którym piszesz na pewno nie mam puszeczki i gniazda - podobno po 2000r. niektóre miały już wszystko w jednym (kabinowym) gnieździe -to prawda? :D
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#14

Post autor: scghost »

tak
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#15

Post autor: alb3rt »

Okrągła wtyczka musi być pod maską.
Jeżeli dałeś 40 zł za kabel to jest to kkl. Lepszy jest k dcan.
A sprawa świateł to na bank kwestia kodowania w NCS Expert.
Zainstaluj standard tools 2.12 mi działa na win 10 bez vmare. Uzupełnij sp daten. Powinno śmigać.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#16

Post autor: mefjupe »

alb3rt pisze:Okrągła wtyczka musi być pod maską.
Jeżeli dałeś 40 zł za kabel to jest to kkl. Lepszy jest k dcan.
A sprawa świateł to na bank kwestia kodowania w NCS Expert.
Zainstaluj standard tools 2.12 mi działa na win 10 bez vmare. Uzupełnij sp daten. Powinno śmigać.
Jaka jest różnica w tych kablach? To przez ten kabel mam błędy?

Błędy z inpy po wejściu w Engine...:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

EDIT:

Na wirtualnej maszynie udało mi się w NCS Expert wyciągnąć dane według tej instrukcji:

Kod: Zaznacz cały

FEHLER_2_CODE
	grundcode_var
FEHLER_2_HAEUFIGKEIT
	grundcode_var
FEHLER_3_CODE
	grundcode_var
FEHLER_3_HAEUFIGKEIT
	grundcode_var
FEHLER_4_CODE
	grundcode_var
FEHLER_4_HAEUFIGKEIT
	grundcode_var
FEHLER_5_CODE
	grundcode_var
FEHLER_5_HAEUFIGKEIT
	grundcode_var
KALIBRIERFAKTOR_VERBRAUCH
	wert_01
CODIERUNG_ERFOLGT
	codierung_erfolgt
OFFSET_GESAMTWEGSTRECKE
	wert_01
	grundcode_var
WARN_MEDIUM_GURT
	piezo
WARN_MEDIUM_ZUENDSCHL
	piezo
WARN_MEDIUM_LIMIT
	piezo
CC_LAMPEN
	aktiv
CC_TUEREN
	aktiv
WARN_MEDIUM_TOG
	piezo
WARN_MEDIUM_AUSSENTEMP
	piezo
LICHTWARNUNG
	aktiv
WARNUNG_MOTOR_OELSTAND
	aktiv
MOTOR_OELSTAND_PREDRIVE
	nicht_aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS
	piezo
AKUSTIK_PARKBREMSE
	aktiv
WARN_MEDIUM_PARKBREMSE
	piezo
ANZEIGE_EML
	nicht_aktiv
ASC
	aktiv
AKUSTIK_WARNUNG_T1
	wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T2
	wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T3
	wert_01
KUEHLMITTELNIV_FILTERZEIT
	wert_01
A_TEMP_DELTA_OFFSET
	wert_01
A_TEMP_OFFSET_SCHWELLE
	wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_1
	wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_2
	wert_01
TANK_ADC_FEHLER_UG
	wert_01
TANK_ADC_FEHLER_OG
	wert_01
TANK_FILTER_NACHTANKERK
	1.1_l/sec
TANK_FILTER_KL15
	7_schritte
TANK_FILTER_FALLEND
	1.9_l/min
TANK_FILTER_STEIGEND
	0.9_l/min
TANK_VORHALT_REICHW
	wert_01
TANK_SCHWELLE_AUF/AB
	6_l
TANK_BERUHIGUNGSZEIT
	10_sec
TANK_MITTLUNGSZEIT
	5_sec
TANK_SICHERHEITSFAKTOR
	1.3
KUEHLMITTELTEMP_ANZEIGEWI
	kennlinie_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3
	wert_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2
	wert_01
MOTOR_ABKUEHLZEIT
	wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K1
	wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K2
	wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z1
	wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z2
	wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z3
	wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z4
	wert_01
KURZMITTELUNG_ANZAHL
	wert_01
KALTBEWERTUNG_ANZAHL
	wert_01
MITTELWERT_ANZAHL
	wert_01
WARMBEWERTUNG_ANZAHL
	wert_01
TEMP_SCHWELLE_WARMLAUF
	wert_01
TEMP_SCHWELLE_BETRIEB
	wert_01
SCHWELLE_STARTVERZOEGER
	wert_01
SCHWELLE_SIGNALAUSFALL
	wert_01
NIVEAU_1
	wert_01
DELTA_NIVEAU
	wert_01
DELTA_ZEIT
	wert_01
GEBER_ZEIT_LOW
	wert_01
GAL_LOW
	wert_01
TANK_SCHWELLE_RESERVE
	8_l
TLETZ
	wert_01
ASC_PREDRIVE_UEBER_SG
	nicht_aktiv
DELTA_LIMIT_GESETZ
	aktiv
ZEIT_SITZLEHNENANZEIGE
	wert_01
DIAGNOSE_DELAY_ZEIT
	aktiv
LITERGRENZ_SIA_RESET
	wert_01
TAGEGRENZE_SIA_RESET
	wert_01
SIA_RESET_KI_TASTE
	aktiv
ANZEIGE_UHR_IM_DISPLAY
	aktiv
ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG
	nicht_aktiv
MOTOR_ART
	benziner
K_ZAHL_TACHO
	4961_imp/km
K_ZAHL_TACHO_KOMPL
	4961_imp/km
K_ZAHL_WEG
	4912_imp/km
K_ZAHL_WEG_KOMPL
	4912_imp/km
SIA_LITER_GRENZE
	m43b19_77kw_aut_lim
	m43b19_77kw_aut_coup
	m52b20_man_lim
	m52b20_man_coup
	m54b22_man_lim
	m54b22_man_coup
	m54b22_man_comp
KM_SERVICE_INTERVALL
	25.000_km
NG_MOTORVARIANTEN
	nicht_aktiv
SCHWELLEN
	m54b22
	m54b25
	m54b30
MOTOR_KENNFELD
	wert_07
SPRACHE
	deutsch
WEG_EINHEIT
	km
WEG_DURCHSCHNITT
	km/h
WEG_REICHWEITE
	km
WEG_LIMIT
	km
ZEIT_EINHEIT
	24_stunden
TEMPERATUR_EINHEIT
	grad_c
VERBRAUCH_D1
	l/100km
WARNUNG_GESCHW_LIMIT
	nicht_aktiv
GURTWARNUNG
	ohne_gurtschlosskontakt
AKUSTIK_GURT_WARN
	nicht_aktiv
ANZEIGE_SITZLEHNE_VER
	nicht_aktiv
AUSSENTEMP_SENSOR
	aktiv
CC_AUSSENTEMPERATUR
	aktiv
BC
	aktiv
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK
	aktiv
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS
	aktiv
RDKS
	nicht_aktiv
AKUSTIK_RDKS
	nicht_aktiv
LENKSTOCKSCHALTER_KLR
	aktiv
LL/RL
	linkslenker
GETRIEBE_ANZEIGE_GANG
	nicht_aktiv
RUECKWAERTSGANG_WARN_MED
	piezo
RUECKWAERTSGANG_WARNUNG
	nicht_aktiv
SIA_ANZEIGEPARAMETER
	mit_zeitinspektion
SI_ZEITZAEHLUNG
	mit_zeitinspektion
SIA_GRENZE_ZEIT
	716_tage
AUSBL_DREHZAHL
	wert_01
NAVI_DIST_TO_JUNCTION
	aktiv
GURTKONTAKT_MELDUNG_UEBER
	k_bus
HBA
	nicht_aktiv
BC_V_KORREKTUR
	nicht_aktiv
TANK_KENNLINIE
	60_l_literskala
	dad_tank_diesel
	metalltank
Ostatnio zmieniony 25 mar 21, 15:53 przez mefjupe, łącznie zmieniany 3 razy.
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#17

Post autor: mefjupe »

Wyciągnięte dane LSZ: :Yahoo!:

Kod: Zaznacz cały

KALTUEBERWACHUNG_RL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_KZL
	aktiv
FEHLER_RUECKLICHT
	melden
FEHLER_ABBLENDLICHT
	melden
FEHLER_FERNLICHT
	melden
FEHLER_SIDEMARKER
	melden
FEHLER_BL_BLINKEN
	nicht_melden
BL_DIMMEN
	aktiv
BETR_STD_NICHT_LOESCHEN
	nicht_aktiv
FEHLER_BREMSLICHT
	melden
FEHLER_KENNZ_LICHT
	melden
TELEGRAMM_ZEIT
	wert_01
FEHLER_ANHAENGER
	melden
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
	wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
	wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
	wert_01
WARNBLINKER
	einfachimpuls
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG
	wert_01
FAHRZEUG_HERSTELLER
	wert_01
VERZOEG_SCHNELLE_KALTABFR
	wert_01
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
	wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
	wert_01
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
	wert_01
HEIMLEUCHTEN_AL
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_KZL
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_NSW
	nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_FL
	nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_BL
	nicht_aktiv
ABFRAGEZEIT_AHM
	wert_01
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
	wert_01
HEIMLEUCHTEN
	wert_02
EINZEIT_GED_BLK_V
	wert_01
MIN_AUSZEIT_SL
	wert_01
MAX_SPANNUNG_SL
	wert_01
ADU_UNTERGRENZE
	wert_01
ADU_OBERGRENZE
	wert_01
SCHWELLE_TAG/NACHT
	wert_01
ANZAHL_ABSOLUT
	wert_01
ANZAHL_LANGFRIST_MITTEL
	wert_01
DELTA_TELEGRAMM
	wert_01
REL_TOLERANZ_LANGSAME_REG
	wert_01
V_ABHAENGIG
	aktiv
REL_TOLERANZ_SCHNELLE_REG
	wert_01
ABS_TOLERANZ_SCHNELLE_REG
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TEL_N_KL_R
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TEL_DIMMER
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TELEGRAMMEN
	wert_01
SLEEP_MODE
	wert_01
ABS_TOLERANZ_LANGSAME_REG
	wert_01
TESTBETRIEB
	nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_32
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_31
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_30
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER
	aktiv
U_POTI_STELLUNG_0
	wert_01
U_POTI_STELLUNG_1
	wert_01
U_POTI_STELLUNG_2
	wert_01
SCHRITTABSTAND_GRENZE
	wert_01
TEMPERATUR_GRENZE
	grad_-20
REFERENZL_SCHRITTANZAHL
	wert_01
REFERENZL_SCHRITTABSTAND
	wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL2
	wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL1
	wert_01
LWR_NEIGUNG_KONSTANTE
	wert_01
PERIODE_GED_BLK_V
	wert_01
AUSWERT_PROP_ABWEICHUNG
	aktiv
AUSWERT_GRADIENT
	aktiv
EPSILON_DELTA_AV
	wert_01
EPSILON_DELTA_A
	wert_01
ANHEBUNG_175_KM/H
	wert_01
ABSENKUNG_10_KM/H
	wert_01
VMAX_BREMSEN
	wert_01
VMIN_BREMSEN
	wert_01
SCHW_GRAD_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
SCHW_GRAD_BREMSEN
	wert_01
SCHW_PROP_ABWEICHUNG
	wert_01
DIFFERENZ_MSP_DYN_STAT
	wert_01
DAUER_DYN_NACHFUEHRUNG
	wert_01
ABTASTRATE_DYN
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_DYN
	wert_01
MIN_STEIGUNG_VZ_WECHSEL
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_VZ_WECHS
	wert_01
MINDESTANZAHL_VZ_WECHSEL
	wert_01
HOEHENWEG
	wert_01
ABTASTRATE_TREND
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_TREND
	wert_01
SCHW_TREND
	wert_01
ABWEICHUNG_TREND
	wert_01
GRADIENT_SCHLECHTWEG
	nicht_aktiv
NACHLAUF_SCHLECHTWEG
	wert_01
SAETT_TIMER_SCHLECHTWEG
	aktiv
SCHW_GRADIENT_SCHLECHTWEG
	wert_01
ABSTAND_KALTPULSE
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
	aktiv
REFERENZLAUF_LWR_KL15
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_NSL
	aktiv
FEHLER_STANDLICHT
	melden
SL_VO_ANSTEUERUNG
	aktiv
FERNLICHT_DRL
	nicht_aktiv
EINZEIT_GED_BL
	wert_01
PERIODE_GED_BL
	wert_01
EINZEIT_DRL
	wert_01
LEUCHTWEITENREGELUNG
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_KL58G
	aktiv
TAXI_ENABLE
	nicht_aktiv
FEHLER_NSL_LINKS
	melden
FEHLER_NSL_RECHTS
	nicht_melden
TAGFAHRLICHT
	nicht_aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
	ece
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
	ece
SCHRITTE_STELLUNG_1
	wert_01
SCHRITTE_STELLUNG_2
	wert_04
ABS_MIN_STELLUNG_2
	wert_04
KALTUEBERWACHUNG_AL
	nicht_aktiv
SCHRITTE_STELLUNG_0
	wert_02
HYSTERESE_STARTBEDINGUNG
	wert_02
ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE
	wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM
	aktiv
LEUCHTWEITENREG_DYNAM
	aktiv
HALB/VOLLSCHRITT
	halbschritt
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
	melden
BLS_PRUEFEN
	aktiv
LWR_VORZEICHEN
	nicht_aktiv
KENNLINIE_LWR_SENSOR_VO
	wert_01
KENNLINIE_LWR_SENSOR_HI
	wert_01
VMAX_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
VMIN_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
DEF_LWR_SENSOR_HI
	wert_01
OFFSET_LWR
	wert_01
BLK_DIMMEN
	aktiv
SCHALTER2_BL
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_H
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_V
	aktiv
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
	kennlinie_01
Udało mi się podpiąć ringi pod oświetlenie wnętrza i stacyjkę.. pozostały tylko te xenony ;/
Jak je dezaktywować spod kluczyka i przełożyć na przełącznik świateł?
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#18

Post autor: mefjupe »

mefjupe pisze:Wyciągnięte dane LSZ: :Yahoo!:

Kod: Zaznacz cały

KALTUEBERWACHUNG_RL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_KZL
	aktiv
FEHLER_RUECKLICHT
	melden
FEHLER_ABBLENDLICHT
	melden
FEHLER_FERNLICHT
	melden
FEHLER_SIDEMARKER
	melden
FEHLER_BL_BLINKEN
	nicht_melden
BL_DIMMEN
	aktiv
BETR_STD_NICHT_LOESCHEN
	nicht_aktiv
FEHLER_BREMSLICHT
	melden
FEHLER_KENNZ_LICHT
	melden
TELEGRAMM_ZEIT
	wert_01
FEHLER_ANHAENGER
	melden
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
	wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
	wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
	wert_01
WARNBLINKER
	einfachimpuls
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG
	wert_01
FAHRZEUG_HERSTELLER
	wert_01
VERZOEG_SCHNELLE_KALTABFR
	wert_01
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
	wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
	wert_01
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
	wert_01
HEIMLEUCHTEN_AL
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_KZL
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_NSW
	nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_FL
	nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_BL
	nicht_aktiv
ABFRAGEZEIT_AHM
	wert_01
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
	wert_01
HEIMLEUCHTEN
	wert_02
EINZEIT_GED_BLK_V
	wert_01
MIN_AUSZEIT_SL
	wert_01
MAX_SPANNUNG_SL
	wert_01
ADU_UNTERGRENZE
	wert_01
ADU_OBERGRENZE
	wert_01
SCHWELLE_TAG/NACHT
	wert_01
ANZAHL_ABSOLUT
	wert_01
ANZAHL_LANGFRIST_MITTEL
	wert_01
DELTA_TELEGRAMM
	wert_01
REL_TOLERANZ_LANGSAME_REG
	wert_01
V_ABHAENGIG
	aktiv
REL_TOLERANZ_SCHNELLE_REG
	wert_01
ABS_TOLERANZ_SCHNELLE_REG
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TEL_N_KL_R
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TEL_DIMMER
	wert_01
WARTEZEIT_ZW_TELEGRAMMEN
	wert_01
SLEEP_MODE
	wert_01
ABS_TOLERANZ_LANGSAME_REG
	wert_01
TESTBETRIEB
	nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_32
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_31
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_30
	aktiv
BEWERTUNG_FEHLER
	aktiv
U_POTI_STELLUNG_0
	wert_01
U_POTI_STELLUNG_1
	wert_01
U_POTI_STELLUNG_2
	wert_01
SCHRITTABSTAND_GRENZE
	wert_01
TEMPERATUR_GRENZE
	grad_-20
REFERENZL_SCHRITTANZAHL
	wert_01
REFERENZL_SCHRITTABSTAND
	wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL2
	wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL1
	wert_01
LWR_NEIGUNG_KONSTANTE
	wert_01
PERIODE_GED_BLK_V
	wert_01
AUSWERT_PROP_ABWEICHUNG
	aktiv
AUSWERT_GRADIENT
	aktiv
EPSILON_DELTA_AV
	wert_01
EPSILON_DELTA_A
	wert_01
ANHEBUNG_175_KM/H
	wert_01
ABSENKUNG_10_KM/H
	wert_01
VMAX_BREMSEN
	wert_01
VMIN_BREMSEN
	wert_01
SCHW_GRAD_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
SCHW_GRAD_BREMSEN
	wert_01
SCHW_PROP_ABWEICHUNG
	wert_01
DIFFERENZ_MSP_DYN_STAT
	wert_01
DAUER_DYN_NACHFUEHRUNG
	wert_01
ABTASTRATE_DYN
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_DYN
	wert_01
MIN_STEIGUNG_VZ_WECHSEL
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_VZ_WECHS
	wert_01
MINDESTANZAHL_VZ_WECHSEL
	wert_01
HOEHENWEG
	wert_01
ABTASTRATE_TREND
	wert_01
MITTELUNGSINTERV_TREND
	wert_01
SCHW_TREND
	wert_01
ABWEICHUNG_TREND
	wert_01
GRADIENT_SCHLECHTWEG
	nicht_aktiv
NACHLAUF_SCHLECHTWEG
	wert_01
SAETT_TIMER_SCHLECHTWEG
	aktiv
SCHW_GRADIENT_SCHLECHTWEG
	wert_01
ABSTAND_KALTPULSE
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
	aktiv
REFERENZLAUF_LWR_KL15
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_NSL
	aktiv
FEHLER_STANDLICHT
	melden
SL_VO_ANSTEUERUNG
	aktiv
FERNLICHT_DRL
	nicht_aktiv
EINZEIT_GED_BL
	wert_01
PERIODE_GED_BL
	wert_01
EINZEIT_DRL
	wert_01
LEUCHTWEITENREGELUNG
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_KL58G
	aktiv
TAXI_ENABLE
	nicht_aktiv
FEHLER_NSL_LINKS
	melden
FEHLER_NSL_RECHTS
	nicht_melden
TAGFAHRLICHT
	nicht_aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
	ece
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
	ece
SCHRITTE_STELLUNG_1
	wert_01
SCHRITTE_STELLUNG_2
	wert_04
ABS_MIN_STELLUNG_2
	wert_04
KALTUEBERWACHUNG_AL
	nicht_aktiv
SCHRITTE_STELLUNG_0
	wert_02
HYSTERESE_STARTBEDINGUNG
	wert_02
ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE
	wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM
	aktiv
LEUCHTWEITENREG_DYNAM
	aktiv
HALB/VOLLSCHRITT
	halbschritt
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
	melden
BLS_PRUEFEN
	aktiv
LWR_VORZEICHEN
	nicht_aktiv
KENNLINIE_LWR_SENSOR_VO
	wert_01
KENNLINIE_LWR_SENSOR_HI
	wert_01
VMAX_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
VMIN_BESCHLEUNIGUNG
	wert_01
DEF_LWR_SENSOR_HI
	wert_01
OFFSET_LWR
	wert_01
BLK_DIMMEN
	aktiv
SCHALTER2_BL
	nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BL
	aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_H
	aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_V
	aktiv
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
	kennlinie_01
Udało mi się podpiąć ringi pod oświetlenie wnętrza i stacyjkę.. pozostały tylko te xenony ;/
Jak je dezaktywować spod kluczyka i przełożyć na przełącznik świateł?
Oczywiście nie jeżdżę na xenonach i ringach jak coś.. :D
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#19

Post autor: Szczurson »

Nie pisz posta pod postem :). Te błędy co wrzuciłeś, to po prostu brak komunikacji z danym modułem. Ja takie mam gdy próbuję wejść w jakiś inny moduł niż silnik przy połączeniu złączem wewnątrz auta. A na pewno dobry sterownik silnika wybierasz w INPA?
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mefjupe
Bywalec forum
Posty: 214
Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
BMW: 330CiA Monacoblau
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#20

Post autor: mefjupe »

Szczurson pisze:Nie pisz posta pod postem :). Te błędy co wrzuciłeś, to po prostu brak komunikacji z danym modułem. Ja takie mam gdy próbuję wejść w jakiś inny moduł niż silnik przy połączeniu złączem wewnątrz auta. A na pewno dobry sterownik silnika wybierasz w INPA?
Post przez pomyłkę miałem zamiar edytowac - nie zauważyłem.

Inpa działa jak należy, wystarczyło przekręcić kluczyk na poz. 2 ale wtedy sie xenony zapalają więc długo się inpa nie bawiłem. NCS tez ogarnięty co prawda nie zawsze dziala na wszystkich ECU ale średnio 2 na 4 działa.
Po 3 dniach spedzonych w budzie z lapkiem na kolanach się udało. .. :D ale pytanie: jesli nie mam którejś opcji w tym pliku rozumiem, że wystarczy ją dopisać? Skąd mogę sie dowiedzieć czy mój moduł ma daną opcje? - lista opcji mojego modułu.
Ludzie z pasją są dźwignią postępu 💪
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”