Orientowałem się, okolice 3tys także źle nie ma
X1 E84 Dzidka
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Części, znajomy patrzył a ja nie dopytywałem
Sam będę wymieniał rozrząd z pomocą znajomego
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Witam
Mała aktualizacja
-X1 dostał nowe opony letnie na przednią oś, wybór padł na Dębica Presto uhp 2 225/45/18
Kolejnym krokiem była wymiana rozrządu
Lista części jakich użyliśmy
1. koło zębate wałka rozrządu - numer OE:11317797514
2. łańcuch rozrządu - numer OE:11318570649
3. napinacz łańcucha rozrządu - numer OE:11318586699
4. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:11317797899
5. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:11317797898
6. koło zębate pośrednie, pompy wtryskowej - numer OE:13527797906
7. dysza olejowa - numer OE:13527797909
8. łańcuch rozrządu - numer OE:13528589971
9. napinacz łańcucha rozrządu - numer OE:13527797909
10. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:13528573159
11. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:13528573158
12. łańcuch pompy oleju - numer OE:11417797896
13. uszczelniacz wału korbowego Reinz - numer OE:11147797490
14. sworzeń rozrządu - numer OE:13527797908 4 szt.
15. śruba montażowa - numer OE:13527800396 3 szt.
16. śruba montażowa - numer OE:13527800395 1 szt.
17. sworzeń rozrządu - numer OE:11317797900 2 szt.
18. śruba montażowa - numer OE:11317797516 1 szt.
19. śruba montażowa - numer OE:11417807350 1 szt.
20. koło zębate pompy oleju - numer OE:11417812449
21. zestaw uszczelek pokrywy zaworów Reinz - numer OE:11127807017
22. uszczelka obudowy rozrządu Reinz - numer OE:11147797491
23. uszczelka miski olejowej Reinz - numer OE:11137807302
24. komplet podkładek pod wtryskiwacze Bosch - numer OE:13532247156 4 szt.
25. silikon uszczelniający Reinz - numer OE:11121262571
Czyli cały komplet do wymiany dolnego i górnego rozrządu
Troche rzeczy OEM których nie ma w zamienniku, przewaga firmy SWAG
a teraz trochę zdjęć
Co można powiedzieć o starym rozrządzie, prawdopodobnie nie był wymieniany od nowości. Ślizgi nosiły sygnatury BMW.
Widać było po ślizgach delikatne wytarcia a łańcuch był o około 2-3mm dłuzszy od nowego
Proszę nie czepiać się profesjonalnego podtrzymania maski
Pozdrawiam
Mała aktualizacja
-X1 dostał nowe opony letnie na przednią oś, wybór padł na Dębica Presto uhp 2 225/45/18
Kolejnym krokiem była wymiana rozrządu
Lista części jakich użyliśmy
1. koło zębate wałka rozrządu - numer OE:11317797514
2. łańcuch rozrządu - numer OE:11318570649
3. napinacz łańcucha rozrządu - numer OE:11318586699
4. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:11317797899
5. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:11317797898
6. koło zębate pośrednie, pompy wtryskowej - numer OE:13527797906
7. dysza olejowa - numer OE:13527797909
8. łańcuch rozrządu - numer OE:13528589971
9. napinacz łańcucha rozrządu - numer OE:13527797909
10. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:13528573159
11. ślizg łańcucha rozrządu - numer OE:13528573158
12. łańcuch pompy oleju - numer OE:11417797896
13. uszczelniacz wału korbowego Reinz - numer OE:11147797490
14. sworzeń rozrządu - numer OE:13527797908 4 szt.
15. śruba montażowa - numer OE:13527800396 3 szt.
16. śruba montażowa - numer OE:13527800395 1 szt.
17. sworzeń rozrządu - numer OE:11317797900 2 szt.
18. śruba montażowa - numer OE:11317797516 1 szt.
19. śruba montażowa - numer OE:11417807350 1 szt.
20. koło zębate pompy oleju - numer OE:11417812449
21. zestaw uszczelek pokrywy zaworów Reinz - numer OE:11127807017
22. uszczelka obudowy rozrządu Reinz - numer OE:11147797491
23. uszczelka miski olejowej Reinz - numer OE:11137807302
24. komplet podkładek pod wtryskiwacze Bosch - numer OE:13532247156 4 szt.
25. silikon uszczelniający Reinz - numer OE:11121262571
Czyli cały komplet do wymiany dolnego i górnego rozrządu
Troche rzeczy OEM których nie ma w zamienniku, przewaga firmy SWAG
a teraz trochę zdjęć
Co można powiedzieć o starym rozrządzie, prawdopodobnie nie był wymieniany od nowości. Ślizgi nosiły sygnatury BMW.
Widać było po ślizgach delikatne wytarcia a łańcuch był o około 2-3mm dłuzszy od nowego
Proszę nie czepiać się profesjonalnego podtrzymania maski
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 9 kwie 20, 17:43 przez Dzidek90, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Panie wyjmowany silnik? To już ulep jak nic bardziej być pokazał foty zużycia ślizgów a nie szczotę podtrzymującą maskę
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Akurat ciężko to było uchwycić na zdjęciu, to były naprawdę delikatne ryski/ przetłoczenia ledwo wyczuwalne pod palcemmaniek21112 pisze: ↑9 kwie 20, 17:36 Panie wyjmowany silnik? To już ulep jak nic bardziej być pokazał foty zużycia ślizgów a nie szczotę podtrzymującą maskę
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Jako że ostatnio pogoda sprzyja a w powietrzu unosi się jakieś gówno które pokrywa samochód na zielono trzeba było furę ochlapać
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zgłoszono do prokułatuły
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Witam.
Kolejne małe inwestycje
Stary przewód masowy & nowy
Łożysko w prawym przednim kole wydawało dźwięk więc zostało wymienione
Stare było jeszcze oryginalne.
Żeby je wymienić bez ceregieli najlepiej było zdemontować zwrotnice
Pozdrawiam
Kolejne małe inwestycje
Stary przewód masowy & nowy
Łożysko w prawym przednim kole wydawało dźwięk więc zostało wymienione
Stare było jeszcze oryginalne.
Żeby je wymienić bez ceregieli najlepiej było zdemontować zwrotnice
Pozdrawiam
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność