Wywalanie płynu chłodzącego n42b20

kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#1

Post autor: kiceq »

Witam
Od jakiegoś czasu walczę z układem chłodzenia w E46 N42 mojego kolegi. W aucie jest instalacja LPG wpięta w chłodniczkę oleju szeregowo.
Wymieniony został termostat, korek(niestety zamiennik), jakieś oringi i przewody.
Na biegu jałowym jest wszystko w porządku. Po prawidłowym odpowietrzeniu, strumień w zbiorniczku jest, ogrzewanie działa. Termostat się otwiera, wiatrak chodzi. Silnik w tym momencie utrzymuje prawidłową temperaturę. Trzymałem go na obrotach i nie przegrzewał się, wydawałoby się wszystko okej. Po ostygnięciu poziom płynu został uzupełniony (jakieś 200 ml). Kolega pojechał na jazdę próbną, po 10 min wrócił i zauważyłem że wywala płyn korkiem.
Auto ma moc, jeździ tak jak trzeba, test na C02 robiony, do czasu rozgrzania silnika płyn reakcyjny nie zmienił barwy. Brak oleju w płynie itp itd.
Zastanawiam się jeszcze czy przypadkiem reduktor nie puszcza LPG w układ, może jutro to sprawdzę, trzeba by zakręcić zawór w zbiorniku.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobne perypetie z tym silnikiem?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Byc moze problem leży po stronie gazu tak jak sugerujesz. Sprawdź to.
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#3

Post autor: kiceq »

Jednak to nie wina reduktora. Okazalo sie ze korek,chyba maxgeara odmówił współpracy. Po wymianie na Oem wszystko jest ok. Zaczynajcie zawsze od najprostszych rzeczy:) do zamknięcia.

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”