Wywalanie płynu chłodzącego n42b20
-
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
- BMW: e46 coupe
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
Witam
Od jakiegoś czasu walczę z układem chłodzenia w E46 N42 mojego kolegi. W aucie jest instalacja LPG wpięta w chłodniczkę oleju szeregowo.
Wymieniony został termostat, korek(niestety zamiennik), jakieś oringi i przewody.
Na biegu jałowym jest wszystko w porządku. Po prawidłowym odpowietrzeniu, strumień w zbiorniczku jest, ogrzewanie działa. Termostat się otwiera, wiatrak chodzi. Silnik w tym momencie utrzymuje prawidłową temperaturę. Trzymałem go na obrotach i nie przegrzewał się, wydawałoby się wszystko okej. Po ostygnięciu poziom płynu został uzupełniony (jakieś 200 ml). Kolega pojechał na jazdę próbną, po 10 min wrócił i zauważyłem że wywala płyn korkiem.
Auto ma moc, jeździ tak jak trzeba, test na C02 robiony, do czasu rozgrzania silnika płyn reakcyjny nie zmienił barwy. Brak oleju w płynie itp itd.
Zastanawiam się jeszcze czy przypadkiem reduktor nie puszcza LPG w układ, może jutro to sprawdzę, trzeba by zakręcić zawór w zbiorniku.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobne perypetie z tym silnikiem?
Od jakiegoś czasu walczę z układem chłodzenia w E46 N42 mojego kolegi. W aucie jest instalacja LPG wpięta w chłodniczkę oleju szeregowo.
Wymieniony został termostat, korek(niestety zamiennik), jakieś oringi i przewody.
Na biegu jałowym jest wszystko w porządku. Po prawidłowym odpowietrzeniu, strumień w zbiorniczku jest, ogrzewanie działa. Termostat się otwiera, wiatrak chodzi. Silnik w tym momencie utrzymuje prawidłową temperaturę. Trzymałem go na obrotach i nie przegrzewał się, wydawałoby się wszystko okej. Po ostygnięciu poziom płynu został uzupełniony (jakieś 200 ml). Kolega pojechał na jazdę próbną, po 10 min wrócił i zauważyłem że wywala płyn korkiem.
Auto ma moc, jeździ tak jak trzeba, test na C02 robiony, do czasu rozgrzania silnika płyn reakcyjny nie zmienił barwy. Brak oleju w płynie itp itd.
Zastanawiam się jeszcze czy przypadkiem reduktor nie puszcza LPG w układ, może jutro to sprawdzę, trzeba by zakręcić zawór w zbiorniku.
Jakieś pomysły? Może ktoś miał podobne perypetie z tym silnikiem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
- BMW: e46 coupe
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
Jednak to nie wina reduktora. Okazalo sie ze korek,chyba maxgeara odmówił współpracy. Po wymianie na Oem wszystko jest ok. Zaczynajcie zawsze od najprostszych rzeczy:) do zamknięcia.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 1292 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 987 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bayou325
-
- 8 Odpowiedzi
- 6210 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 4 Odpowiedzi
- 2879 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mr_andre
-
- 6 Odpowiedzi
- 2006 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: nike93
-
- 5 Odpowiedzi
- 3309 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patriota
-
- 5 Odpowiedzi
- 2971 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 4184 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maros1032
-
- 1 Odpowiedzi
- 1113 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto
-
- 8 Odpowiedzi
- 3594 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost