wysprzęglik m43
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
chciałem kolegów zapytać jak przeprowdzic 'serwis' wysprzęglika w m43, ciężko wychodzą i wchodzą biegi i wygląda to wlasnie tak jakby przy zmianie napęd i silnik nie były do konca rozprzęgnięte pomimo pedału w podłodze, co można z tym fantem zrobić? drugi objaw na potwierdzenie to stuk z tyłu w momencie wbicia kolejnego biegu jeszcze zanim puszczam sprzęgło- czyli cały czas skrzynia przenosi mom. obrotowy.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Może układ jest zapowietrzony albo jakis inny problem z wysprzęglikiem zawsze można wskoczyc pod auto i go wykręcić tzn.delikatnie wyjąć oczywiście nie odkręcając przewodu i dokonac oględzin przesmarować koncówkę tego trzpienia która spotyka się z tym widelcem bądż łapą a co do stuków to albo wersja mało optymistyczna c,yli wyrwany dyfer albo słynna tuleja nr.9 .
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
1 Zapowietrzony
2 Docisk umiera
3 trzpień pod łapą która współpracuje z łożyskiem oporowym może być już wytarty jest plastikowy dostęp tylko po wyjęciu skrzyni
4 kończący się wysprzęglik
To takie nie które rzeczy co mogą się przyczyniać
2 Docisk umiera
3 trzpień pod łapą która współpracuje z łożyskiem oporowym może być już wytarty jest plastikowy dostęp tylko po wyjęciu skrzyni
4 kończący się wysprzęglik
To takie nie które rzeczy co mogą się przyczyniać