Wyrzucanie płynu ze zbiorniczka wyruwnawczego bmw e83 2.0d m47n
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
Witam wyrzuca mi wodę że zbiornika wyruwnawczego przy większych prędkościach ~120 i wyzej zrobiłem test co2
Termostaty dobre pół roku behra, węże dość twarde jak zgaszę samochód odczekam chwilę i włączę zaplon to słychać przelewanie wody w nagrzewnicy i po chwili przestaje. Uszczelka czy chłodnica spalin przepalona, jak sprawdzić ta chłodnice, jak prawidłowo odpowietrza się ten układ. Proszę o pomoc. Dziękuję. Bmw x3 e83 2.0d m47n
Termostaty dobre pół roku behra, węże dość twarde jak zgaszę samochód odczekam chwilę i włączę zaplon to słychać przelewanie wody w nagrzewnicy i po chwili przestaje. Uszczelka czy chłodnica spalin przepalona, jak sprawdzić ta chłodnice, jak prawidłowo odpowietrza się ten układ. Proszę o pomoc. Dziękuję. Bmw x3 e83 2.0d m47n
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Po pierwsze jaka jest temperatura w ukrytym menu (test 7.0)? Ten główny behr sprzed pół roku to nie nadaje się, tylko oryginał działa prawidłowo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
Temp trzyma 89-91 w zależności od jazdy, myślę że działa narazie prawidłowo ten behr. Dolny wąż zaczyna się robić się ciepły jak w teście 7 jest 88, 89 stopni.
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 23 wrz 19, 20:28
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
Pompa wody nie wyrabia na wolnych obrotach albo wina odpowietrzenia. Przelew na wolnych jest w zbiorniczku, przy wyłączonej klimatyzacji? A może korek niesprawny.
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
Po od kreceniu korka woda leci z powrotu ciurkiem czasem z minimalna przerwa jakby pęcherzyk powietrza był, po dodaniu gazu czuć jak wąż twardnieje przy odkręconym korku.
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
To po tych zdjęciach co widać z niebieskiego zmienił na zielony to nie uszczelka? Korek podmieniałem od kumpla to samo. Dziś odpowietrzylem do góry przód mocno dałem i 2tys obrotow myślałem że dobrze już będzie a jak wrucilem pod dom zacząłem przestawiać z 32 na 18 po chwili na 32 i słyszę przelewanie wody.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro zmienił kolor z niebieskiego na zielony to niezbyt ciekawie, powtórz test dla pewności.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
2x robiłem 3 raz wczoraj po około 5min nie jest niebieski tylko zielony taki sam kolor jak w 1poscie. Majster mówił że przez chłodnice spalin by nie szło tak bo egr nie pracuje powyżej 2tys obrotow i w ogóle nie ma tam takiego ciśnienia. Mówił że trzeba zdjąć miskę olejowa żeby zdjąć głowice prawdą to? A i też mówił że stare śruby do głowicy da a mi się zdaje że nowe muszą być, tak samo uszelka pod miskę i klawiaturę plus nowe podkładki pod wtryski. Płyn mam prestone dobry czy inny polecacie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 108
- Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
- BMW: Bmw e83
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Suwałki
Jak zwykle nikt nic nie wie. Dziś znowu powtórzyłem test na wysokich obrotach około 3 tys i wyzej zmiana z niebieskiego na zielony po odpuszczeniu gazu odrazu zmienia spowrotem na niebieski.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2312 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mmbednarz
-
- 3 Odpowiedzi
- 1769 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 1270 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Morfju
-
- 9 Odpowiedzi
- 4188 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maros1032
-
- 1 Odpowiedzi
- 1246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wuodek
-
- 0 Odpowiedzi
- 1428 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: timas123
-
- 0 Odpowiedzi
- 1082 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gumil
-
- 7 Odpowiedzi
- 2372 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 4 Odpowiedzi
- 2813 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb