Wyrzuca olej korkiem wlewu i przez dolot silnik M47N
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 mar 11, 19:29
- BMW: e46 320d 150km
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mińsk Mazowiecki
- VIN: PP15641
- Lokalizacja: MińskMazowiecki
Witam tak jak w temacie mam problem z wyrzucaniem oleju przez korek wlewu i przez rurę z turbo do IC.
Cały problem występuje podczas przyspieszania auto przy około 2tyś. przestaje reagować na pedał gazu jakby coś go zdławiło, po odpuszczeniu pedału po chwili wszystko wraca do normy i właśnie po tym objawie występuje wyciek.
Zdarza się to sporadycznie raz na kilka dni ale za każdym razem wszystko jest zarzygane olejem z tych miejsc.
Brak błędów w komputerze wymieniłem korek wlewu, odmę i uszczelkę od IC ale nic to nie pomogło.
Samochód jest po chipie na 190km/400nm i objawy zaczęły się własnie po tym modzie.
Możliwe że to wina programu? Tuner zarzeka się że to tylko zbieg okoliczności.
Bunia przed zmianą mapy trzymała serie i nie było z nią żadnych problemów a jeżdżę tym autem 9 lat, turbo wymienione 2 lata temu na nówkę garretta.
Pomóżcie bo już nie mam pomysłów
Cały problem występuje podczas przyspieszania auto przy około 2tyś. przestaje reagować na pedał gazu jakby coś go zdławiło, po odpuszczeniu pedału po chwili wszystko wraca do normy i właśnie po tym objawie występuje wyciek.
Zdarza się to sporadycznie raz na kilka dni ale za każdym razem wszystko jest zarzygane olejem z tych miejsc.
Brak błędów w komputerze wymieniłem korek wlewu, odmę i uszczelkę od IC ale nic to nie pomogło.
Samochód jest po chipie na 190km/400nm i objawy zaczęły się własnie po tym modzie.
Możliwe że to wina programu? Tuner zarzeka się że to tylko zbieg okoliczności.
Bunia przed zmianą mapy trzymała serie i nie było z nią żadnych problemów a jeżdżę tym autem 9 lat, turbo wymienione 2 lata temu na nówkę garretta.
Pomóżcie bo już nie mam pomysłów
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Ile dmucha teraz? Nie ma przeładowania? Nagraj doładowanie, masę powietrza i ciśnienie na szynie, 4 bieg, 2000 rpm i gaz w podłogę bez odpuszczania. Turbina sterowana elektronicznie? Jaką masz teraz odmę?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 mar 11, 19:29
- BMW: e46 320d 150km
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mińsk Mazowiecki
- VIN: PP15641
- Lokalizacja: MińskMazowiecki
Turbina sterowana elektronicznie euro4...odma wczesniej orginal teraz febi obie z separatorem...sprawdze log dynamiczny...ale błędów brak w kompie.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Błędu może nie być a przeładowania będzie już duże, chyba, że to tuner przesadził z doładowaniem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 mar 11, 19:29
- BMW: e46 320d 150km
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mińsk Mazowiecki
- VIN: PP15641
- Lokalizacja: MińskMazowiecki
Link do logo dynamicznego but w podłogę od 0:24s jak na moje oko wszystko wygląda ok.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przeładowania praktycznie brak, ale 1,65 bara dla seryjnej turbiny w tym silniku to sporo, muszę obejrzeć stare nagrania ale kojarzy mi się, że miałem 1,57 (190/402) a na gtb 1752v niewiele więcej niż tu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 1549 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuba1987BMW
-
- 2 Odpowiedzi
- 743 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kartooo
-
- 2 Odpowiedzi
- 1012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 1086 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damiannow
-
- 27 Odpowiedzi
- 6281 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: CYPRIAN
-
- 17 Odpowiedzi
- 38370 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 2 Odpowiedzi
- 1218 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 18 Odpowiedzi
- 6459 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 1 Odpowiedzi
- 1374 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 5 Odpowiedzi
- 1368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: majkel_majki