Witam od 6 miechow borykam sie z problemem wypadania zaplonu na cylindrze 2 po dłuższym postoju i tylko w wilgotna pogode, raz nie wypada zaplon przez około 2 tyg codziennego jeżdżenia przychodzi mroz, deszcz i wypada. Wyglada to tak, wsiadam odpalam auto chodzi normalnie ruszam jade 1,2,3 i zaczyna migac check (przestaje po 10sek) auto faluje na obrotach i zaraz jest dobrze ( dzieje sie tak tylko na zimnym na niebieskim polu) a raz wyglada to tak ze odpalam normalnie postoi odpalony i zaczyna trzepac silnikiem z 10 sekund i wraca wszystko do normy. Wszystkie cewki zmienione swiece tez z firmy bosch. Na kompie pokazuje cyl 2, nwm czy ma to cos do rzeczy ale przy wyciskaniu cewki na drugim cylindrze nie ma tego charakterystycznego pykniecia jak przy wkladaniu innych. Kompresja sprawdzana na ni zimym ni cieplym silniku powiedziałbym ze na letniawym, na cyl2 kompresja wyniosla 8 z przecinkiem na cyl3 10 a na 1cyl tez 10, czwratego nie sprawdzałem bo juz bylem podnerwiony

nie wiem co jest grane, jestem laikiem jesli chodzi o ten problem. Jest okres ze przez 3 tyg nie ma takich objawow potem przychodzą znow, na ciepłym ani razu tylko na zimnym przy wilgotnej pogodzie deszczu czy mrozie i tez nie zawsze. Sprawdzalem kompem z 3 miechy temu i wyskakiwaly co roz inne błędy, nie wiem jak teraz bo jeżdżę tak jak jest, jakies sugestie? Nie chce mi sie wierzyć ze silnik kleka gdyż na ciepłym jest wszystko w porządku i wkreca sie ladnie, bmw e46 316i 1.8 valvetronic 115km
https://imgur.com/a/p3kf73f