Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#41

Post autor: Palec11 »

No cóż mi się udało to zrobić fakt faktem że kurwiałem strasznie raz pierdolnołem wszystkim i wyszedłem na 2 godziny bo szlag mnie trafiał :) Ale wymiana udana przeszkadzał reduktor od LPG ale na szczęście mam kanał i jednak przy wężu od bagnetu naprawdę to pomogło.

Dziś to wszystko poskładałem do kupy odpaliłem auto i pojeździłem chwilę i jak narazię żadnego Check Engine brak falowania obrotów brak błędów (no poza błędem związanym z DISĄ zapomniałem podpiąć wtyczki :crazy: :crazy: ) I po 2 jazdach wszystko jest wzorowo. Jeśli jutro rano na zimnym silniku i wolnych obrotach nie będzie falowania nie wywali chceck engine to można uznać moje zabieg za udane Wymiana pokrywy która była popękana i odma która była zaolejona ... Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku trzymajcie kciuki.

PS: Kurde jak to jest że przewód który idzie z pokrywy zaworów (ten w okolicach wanosa nie ten w grzebieniu) nie chce dobrze wejść w odmę tzn jest złączony ale widać że jest jak by delikatnie nie dociśniety i ni chuja nie da się go wpiąć tak na 100 % (kliknięcie było i zapięty jest ale tak na 90%). Odma orginał (wersja dla krajów ziomowych ba nawet udało mi się z tą osłonką ją zamontować :Yahoo!: :D 8) ) przewód od FEBIEGO.


Auto odpaliłem pochodziło 10 min na wolnych obrotach i wszystko jest OK wydaję się że problem rozwiązany (normalnie to by już dawno check by leciał i nie pracował by na cylindry)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”