Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
No cóż mi się udało to zrobić fakt faktem że kurwiałem strasznie raz pierdolnołem wszystkim i wyszedłem na 2 godziny bo szlag mnie trafiał Ale wymiana udana przeszkadzał reduktor od LPG ale na szczęście mam kanał i jednak przy wężu od bagnetu naprawdę to pomogło.
Dziś to wszystko poskładałem do kupy odpaliłem auto i pojeździłem chwilę i jak narazię żadnego Check Engine brak falowania obrotów brak błędów (no poza błędem związanym z DISĄ zapomniałem podpiąć wtyczki ) I po 2 jazdach wszystko jest wzorowo. Jeśli jutro rano na zimnym silniku i wolnych obrotach nie będzie falowania nie wywali chceck engine to można uznać moje zabieg za udane Wymiana pokrywy która była popękana i odma która była zaolejona ... Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku trzymajcie kciuki.
PS: Kurde jak to jest że przewód który idzie z pokrywy zaworów (ten w okolicach wanosa nie ten w grzebieniu) nie chce dobrze wejść w odmę tzn jest złączony ale widać że jest jak by delikatnie nie dociśniety i ni chuja nie da się go wpiąć tak na 100 % (kliknięcie było i zapięty jest ale tak na 90%). Odma orginał (wersja dla krajów ziomowych ba nawet udało mi się z tą osłonką ją zamontować ) przewód od FEBIEGO.
Auto odpaliłem pochodziło 10 min na wolnych obrotach i wszystko jest OK wydaję się że problem rozwiązany (normalnie to by już dawno check by leciał i nie pracował by na cylindry)
Dziś to wszystko poskładałem do kupy odpaliłem auto i pojeździłem chwilę i jak narazię żadnego Check Engine brak falowania obrotów brak błędów (no poza błędem związanym z DISĄ zapomniałem podpiąć wtyczki ) I po 2 jazdach wszystko jest wzorowo. Jeśli jutro rano na zimnym silniku i wolnych obrotach nie będzie falowania nie wywali chceck engine to można uznać moje zabieg za udane Wymiana pokrywy która była popękana i odma która była zaolejona ... Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku trzymajcie kciuki.
PS: Kurde jak to jest że przewód który idzie z pokrywy zaworów (ten w okolicach wanosa nie ten w grzebieniu) nie chce dobrze wejść w odmę tzn jest złączony ale widać że jest jak by delikatnie nie dociśniety i ni chuja nie da się go wpiąć tak na 100 % (kliknięcie było i zapięty jest ale tak na 90%). Odma orginał (wersja dla krajów ziomowych ba nawet udało mi się z tą osłonką ją zamontować ) przewód od FEBIEGO.
Auto odpaliłem pochodziło 10 min na wolnych obrotach i wszystko jest OK wydaję się że problem rozwiązany (normalnie to by już dawno check by leciał i nie pracował by na cylindry)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3662 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 3 Odpowiedzi
- 1099 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 506 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 3236 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 4 Odpowiedzi
- 3734 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 6435 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil91
-
- 7 Odpowiedzi
- 3063 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 2038 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Barol
-
- 6 Odpowiedzi
- 2400 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piotrek2800
-
- 9 Odpowiedzi
- 7282 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piotrek2800