Wypadanie zapłonu i falowanie obrotów na zimnym M54B30

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#11

Post autor: scghost »

normalny gwint, bierzesz dluga przedluzke i wykrecasz
wyciagasz starą wkladasz nową, koniec :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Chodzi o sondę dla cylindrów 1-3, więc z kolektora bliżej zderzaka. Rób to na ciepłym silniku, będzie łatwiej. Nie ma to związku z regulacją lpg.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#13

Post autor: Palec11 »

Jutro wolne mam więc kupie gdzieś sondę i biorę się za wykręcanie dziada coś czuje że nie będzie to zbyt przyjemna operacja ;/ Pytanie gwint sondy czym posmarowac najlepiej ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#14

Post autor: scghost »

najpewniej juz bedzie posmarowany w pudełku miedzią
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#15

Post autor: Palec11 »

Dobra sonda została wymieniona wymieniałem ją na ciepłym silniku wymiana trwała 10 min :shock: :shock:. Skasowałem błędy odpaliłem silnik i generalnie mam wrażenie jak by by było dużo spokojniej ale obroty nadal falują delikatniej ale jednak. Jutro zobaczymy jak rano bd odpalał silnik po całym dniu stania zobaczymy czy będzie wywalać zapłony czy coś. Ogólnie auto jest pod obserwacją.
Tutaj filmik po skasowaniu błędów i dopaleniu silnika live data.

Dla jasności sonda którą wymieniałem:
Obrazek


I teraz tak co dalej jak rozumiem szukanie lewego powietrza i powinno być wszystko ok ??
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Przepływomierz rozumiem masz oryginalny?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#17

Post autor: Palec11 »

Tak przepływka orginalna a w czym problem ??
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#18

Post autor: maniek21112 »

Narazie żaden, szukaj lewego powietrza, sprawdź zaślepki za kolektorem, od strony grodzi oraz gumy między przepływomierzem a przepustnicą, jak tu będzie ok to sprawdź przewody odmy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#19

Post autor: Palec11 »

Myślę że od odmy zacznę bo widziałem że jeden przewód na łączeniu z odmą jest lekko w oleju i wymienie całą odmę razem z przewodami. I przy okazji sprawdzę właśnie wszystkie gumy od przepływki w dół i wymiana uszczelki pokrywy bo też lekko się poci.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#20

Post autor: scghost »

palec sie nagle obudził w mechanike :D jeszcze troche i temat auta zalozy :P
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”