Wypadanie zapłonu(chyba), masa błędów po podpięciu sie kompem

marcineq46
Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 22, 20:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Płeć:

#1

Post autor: marcineq46 »

Pacjent E46 316i N46B18A 2004 rok
Siemka, wczoraj podczas jazdy bmka straciła moc, jakby zaczela sie dławic, zapalil sie czerwony akumulatorek jak gdyby zgasla po prostu :)
Wczoraj zdarzyło mi sie to pierwszy raz a dzisiaj juz kilka razy, po podłączeniu się telefonem przez tani skanerek obd2 wywaliło ogromna ilośc błedow która zamieszcze poniżej. Usunalem je i podczas jazdy gdy znow to sie stalo wyskoczył check engine oraz zółtra kontrolka od hamulca ręcznego, jak przy wyłaczeniu dsc. Ponad miesiąc temu także miałem problem z elektryką w kabinie, nie dzialaly zegary, ani zadne diody na nich oprocz chyba poduszkii powietrznej,kierunki nie tykały itd. Po kilku godzinach po ponownym odpaleniu wszystko ożyło ale swiiecila trakcja zolta kontrolka recznego, ogolnie byla choinka a potem wszystko wrocilo do normy i od tamtej pory nie wrocilo to.Teraz natomiast pojawily sie klopoty z silnikiem. Czy sprawca tych bledow i klopotow z silnikiem moze byc elektryka, czy moze ten wypadajcy zaplon, a moze to i to? Bylbym wdzieczny za jakies rady bo juz nie mam pojęcia co robic :))

Błędy;
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: BMW

============1==============
0339
Raw code: 0339
ECU: 12
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Intermittent

============2==============
0370
Raw code: 0370
ECU: 12
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: Timing Reference High Resolution Signal "A"

============3==============
0014
Raw code: 0014
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: "B" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance

============4==============
0011
Raw code: 0011
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance

============5==============
0304
Raw code: 0304
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: Cylinder 4 Misfire Detected

============6==============
0303
Raw code: 0303
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: Cylinder 3 Misfire Detected

============7==============
0300
Raw code: 0300
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy
BMW: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

============8==============
1129
Raw code: 1129
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci

============9==============
2B5C
Raw code: 2B5C
ECU: 12
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============10==============
2B5D
Raw code: 2B5D
ECU: 12
Status: Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============11==============
2A88
Raw code: 2A88
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============12==============
2A83
Raw code: 2A83
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============13==============
29D0
Raw code: 29D0
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============14==============
29CF
Raw code: 29CF
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============15==============
29CC
Raw code: 29CC
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

============16==============
2F9E
Raw code: 2F9E
ECU: 12
Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci

============17==============
P0339
Raw code: 0339
ECU: 12
Status: Potwierdzona
OBDII: Crankshaft position (CKP) sensor - circuit intermittent
BMW: Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Intermittent

============18==============
P0370
Raw code: 0370
ECU: 12
Status: Potwierdzona
OBDII: Timing reference, high resolution signal A - malfunction
BMW: Timing Reference High Resolution Signal "A"
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Na początek jazda z podglądem na ładowanie (test 9.0 w ukrytym menu - znajdziesz na youtube).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
marcineq46
Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 22, 20:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Płeć:

#3

Post autor: marcineq46 »

pokazuje 13.9-14.3V
marcineq46
Posty: 3
Rejestracja: 6 gru 22, 20:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Płeć:

#4

Post autor: marcineq46 »

Dodam ze juz dzisiaj pojechalem do pracy i wrocilem i nie bylo problemow z utrata mocy podczas jazdy tak ze gasla calkiem, check engine tez sam z siebie zniknelo, a po podpiiecu sie pokazalo juz tylko 4 bledy :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”