Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 mar 19, 10:28
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Bielsko-Biała
Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach
Cześć od dłuższego czasu borykam sie z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach pacjent BMW e46 2.2 Ci z zamontowaną instalacją gazową. Spróbuje opisać problem jak najlepiej. Gdy stoi na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje, kiedy postoi przez dłuższy czas na wolnych wywala błąd silnika oraz błąd sond lambda i odcina zapłon na cylindrach podobnie dzieje się gdy jade przez dłuższą chwile trzymając go na wyższych obrotach powyżej 3tysiecy również odcina zapłon przy normalniej spokojnej jeździe nic się nie dzieje . Jednak gdy odepnę przepływke powyższe problemy ustępują i auto zachowuje się jak należy dlatego też podmieniłem przepływke z innego auta jednak nic to nie zmieniło.
Tak że na pierwszy ogień poszła wymiana wszystkich węży dolotowych jak i całej odmy by mieć pewność że nie dostaje lewego powietrza, oczywiście świece wymienione na nowe, Sondy lambda przed katem zostały zmienione na nowe firmy bosch. Niestety te wymiany nic nie dały. Dlatego zwracam sie z prośbą do was czy macie jakieś pomysły w czym może leżeć problem ?. podsyłam zdjęcia błędów z programu inpa.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
https://e46forum.pl/images/upload/673065c3cbd7da03c68653900531daf7.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/e37a30a5dd67a9cd7b4500fc8dc841bf.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/eed5e6a99439619b6be6ed307731abe6.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/dd9776288b89580c6071afc45b239d66.jpg
Tak że na pierwszy ogień poszła wymiana wszystkich węży dolotowych jak i całej odmy by mieć pewność że nie dostaje lewego powietrza, oczywiście świece wymienione na nowe, Sondy lambda przed katem zostały zmienione na nowe firmy bosch. Niestety te wymiany nic nie dały. Dlatego zwracam sie z prośbą do was czy macie jakieś pomysły w czym może leżeć problem ?. podsyłam zdjęcia błędów z programu inpa.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
https://e46forum.pl/images/upload/673065c3cbd7da03c68653900531daf7.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/e37a30a5dd67a9cd7b4500fc8dc841bf.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/eed5e6a99439619b6be6ed307731abe6.jpg
https://e46forum.pl/images/upload/dd9776288b89580c6071afc45b239d66.jpg
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7037
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
sugeruje zrobic test kompresji, test szczelnosci silnika i test na upg
bonusowo sprawdzic czy rozrzad jest jakkolwiek sensownie ustawiony i sprawdzic cisnienie na listwie paliwowej
bonusowo sprawdzic czy rozrzad jest jakkolwiek sensownie ustawiony i sprawdzic cisnienie na listwie paliwowej
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 mar 19, 10:28
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Bielsko-Biała
Dzieki za podpowiedź scghost oglądam twoje filmiki i nie raz pomogły mi z uporaniem sie problemów w mojej beci
. Zastanawiałem sie też nad wymianą pompy paliwa ponoć gdy już jest na wykończeniu i tworzy słabe Ciśnienie takie problemy sie pojawiają choć nie wiem czy tak napewno jest co sądzisz ? .
Ale w pierwszej kolejności zrobię tak jak piszesz

Ale w pierwszej kolejności zrobię tak jak piszesz

- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7037
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
no jak jest stara pompa + stary filtr to bardzo mozliwe ze jest za niskie cisnienie i zaczynaja sie cuda
dlatego mowie zebys tez sprawdzil cisnienie paliwa, chyba ze wiesz ze dawno nie ruszane to mozesz ryzykowac wymiane w ciemno
dlatego mowie zebys tez sprawdzil cisnienie paliwa, chyba ze wiesz ze dawno nie ruszane to mozesz ryzykowac wymiane w ciemno
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Lewe powietrze, temat wałkowany co chwilę. Po co wymieniać sondy, które wykonują swoją pracę i informują o złym składzie mieszanki?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 gru 15, 12:21
- BMW: E46 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Zamosc
- Lokalizacja: Warszawa
To i ja się dokleje. Sieje błędami sondy i przeplywki. Ostatnio przestał mi chodzić na dwa gary. Doszły dodatkowo błędy 1 i 5 cylindra. " Odruchowo" wymieniłem cewki i świece (NGK), i rury dolotu. skasowałem błędy i adaptacje. Po 20 km znowu wywaliło błędy sondy bank 1 i 2 oraz przepływka. Po kolejnych ok 100km znów wypadanie zapłonu. Błędy jakie są teraz
http://imgur.com/gallery/827zOhp
Obstawiacie nieszczelność czy może jednak coś innego?
http://imgur.com/gallery/827zOhp
Obstawiacie nieszczelność czy może jednak coś innego?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Pokaż korekty paliwowe oraz masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu, wtyczkę przepływomierza potraktuj kontaktem w sprayu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 gru 15, 12:21
- BMW: E46 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Zamosc
- Lokalizacja: Warszawa
Z live data jest trochę problem bo mam coś nie tak z inpa i wywala jakieś błędy i nie mam podglądu na wykresy. Spróbuję jeszcze jutro.
Co do przeplywki. Odłączyłem wtyczkę, wykasowałem błędy i adaptacje. Zapalił nawet ładnie, zrobiłem 30 km i jeszcze check się nie zapalił. Jutro pojeżdżę trochę więcej o podłącze kompa. Czy przy teoretycznie uszkodzonej przepływce, gdy odepne wtyczkę i trochę pojeżdżę to powinien pojawić się tylko błąd przepływomierza czy coś jeszcze?
Co do przeplywki. Odłączyłem wtyczkę, wykasowałem błędy i adaptacje. Zapalił nawet ładnie, zrobiłem 30 km i jeszcze check się nie zapalił. Jutro pojeżdżę trochę więcej o podłącze kompa. Czy przy teoretycznie uszkodzonej przepływce, gdy odepne wtyczkę i trochę pojeżdżę to powinien pojawić się tylko błąd przepływomierza czy coś jeszcze?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 15 Odpowiedzi
- 10737 Odsłony
-
Ostatni post autor: mariuszybu
-
- 13 Odpowiedzi
- 3946 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1760 Odsłony
-
Ostatni post autor: boldrik
-
- 11 Odpowiedzi
- 4559 Odsłony
-
Ostatni post autor: Patryk29
-
- 0 Odpowiedzi
- 1099 Odsłony
-
Ostatni post autor: m310ax