wymiana zawieszenia w e46 coupe 2000 rok

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
polus
Bywalec forum
Posty: 262
Rejestracja: 17 sty 14, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769

#1

Post autor: polus »

Witam mam takie pytanie otóż ostatnio miałem nie miłe zdarzenie zasnąłem za kierownica jadąc do pracy do Niemiec uderzyłem w barierki na autostradzie i z przodu strona pasażera skrzywiło mi wahacz i cofnęło mi koło do tyłu. Chciał bym to zrobić sam przynajmniej zawieszenie czy jest to możliwe czy muszę do mechanika zawieść na wymianę(dodam że miałem już nie raz do czynienia z tego typu zmianami ale w VAG nie wiem jak się to w BMW robi)proszę o jakieś porady jak się za to zabrać z góry dziękuje za podpowiedzi pozdrawiam Piotr
A zapomniałem o najważniejszym zamierzam założyć sportowe zawieszenie żaden gwint tylko KIT -20/-20 co powiecie mi o zawieszenie MTS bo miałem w golfie nie narzekałem
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#2

Post autor: marcepan »

fajnie jak bys zrobil jakies zdjecie co tam sie podzialo ale mysle ze powinienes sam dac rade.
z przodu jest prosta zawiecha, kup wahacz tuleje na wahacz i jak sie wahacz skrzywil to nie wiem czy lacznik drazka nie jest pokrzywiony. Da sie to wymienic nawet na ziemii przynajmniej ja swoj wyjalem na glebie.
polus
Bywalec forum
Posty: 262
Rejestracja: 17 sty 14, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769

#3

Post autor: polus »

wiem że na bank mam skrzywiony wahacz i uszkodzona maglownicę bo drążek trzyma sie na samej gumie także jest też do wymiany a zdjęcia zrobił bym ale dopiero w listopadzie ponieważ tak zjeżdżam do polski najwyżej wtedy wrzucę. Przypuszczam że maglownicy raczej sam nie wymienię
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Magiel tez jest na śruby i nie widzę problemu z wymiana. Praktycznie każdy element z prawej musisz wymienić. Czyli wahacz, tuleje wahacza, lacznik stabilizatora i kompletny drążek kierowniczy... czy magiel dostal strzal zobaczysz jak wejdziesz pod auto. Na spokojnie wszystko zrobisz na lewarku, nie trzeba mieć kanalu, tylko klucze dość nie typowe w rozmiarach 16, 18 no i cos do od kręcenia drążka z magla.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#5

Post autor: marcepan »

Drazek kierowniczy na 34 przy maglu i 22/21 jeszcze do odkreceniasrubki kontrujacej drazka kierowniczego
polus
Bywalec forum
Posty: 262
Rejestracja: 17 sty 14, 17:44
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gostyń
VIN: EZ71769

#6

Post autor: polus »

chłopaki dziękuję za podpowiedzi dla mnie to ważne by to zrobić jak tylko w listopadzie zjadę na urlop porobię zdjęcia jak to wygląda ale z tego co piszecie nie będzie większego problemu z wymianą także jeszcze raz dziękuję pozdrawiam
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#7

Post autor: marcepan »

Mysle ze zadnego nie bedzie jak zdejmiesz kolo wszystko jest na widoku moze poza nakretka tego dlugiego sworznia wahacza ale tez da sie reke wcisnac. Do tulei na wachaczu jak z calym whaczem zmieniasz to nawet tego wzmocnienia pod silnikiem nie zciagaj. Zrzuc oslone plastikowa i odkrec jedna srubke 16 od tego wzmocnienia przy tulei wahacza. Nagniesz lycha i wyjdzie.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”