Wymiana zawieszenia - gwint czy m-technik ??? Pomocy :)
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 11, 18:04
- BMW: E46 318 Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Nowy Sącz
Witam,
Mam do wymiany przednie amortyzatory w BMW e46 coupe 318 Ci.
Dylemat, jak w temacie nie wiem czy założyć amory m-technik Sachs (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2150505114) czy gwint...
Chodzi o to że w cenie wymiany samych przednich amorów z Sachs'a mogę mieć wymienione wszystkie 4 na gwint... (http://allegro.pl/show_item.php?item=2160180710).
Nigdy nie jeździłem na gwintowanym zawieszeniu. Czy ono jest lepsze od seryjnego?
Chciałbym żeby samochód fajnie-nisko się prezentował ale też zależy mi na komforcie jazdy. To zawieszenie z m-technika też jest fajne, ale z drugiej strony mieć zmienione całe na nowe tylko gwintowane...
Felgi na lato mam 18" BMW Alpina. Doradźcie coś Jestem laikiem w tych sprawach a Beemkę mam dopiero od 4 miesięcy. Co polecacie???
Z góry dzięki wielkie za wszelkie sugestie.
PZDR
Mam do wymiany przednie amortyzatory w BMW e46 coupe 318 Ci.
Dylemat, jak w temacie nie wiem czy założyć amory m-technik Sachs (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2150505114) czy gwint...
Chodzi o to że w cenie wymiany samych przednich amorów z Sachs'a mogę mieć wymienione wszystkie 4 na gwint... (http://allegro.pl/show_item.php?item=2160180710).
Nigdy nie jeździłem na gwintowanym zawieszeniu. Czy ono jest lepsze od seryjnego?
Chciałbym żeby samochód fajnie-nisko się prezentował ale też zależy mi na komforcie jazdy. To zawieszenie z m-technika też jest fajne, ale z drugiej strony mieć zmienione całe na nowe tylko gwintowane...
Felgi na lato mam 18" BMW Alpina. Doradźcie coś Jestem laikiem w tych sprawach a Beemkę mam dopiero od 4 miesięcy. Co polecacie???
Z góry dzięki wielkie za wszelkie sugestie.
PZDR
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 wrz 11, 17:13
- BMW: 328 Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Nie da sie odpowiedziec czy gwint jest lepszy od m-technika.
Zalezy do czego auto bd uzytkowane.
Jezeli bardziej zalezy ci na tym jak auto bd wygladalo, chcesz miec glebe, uzywasz auto do szybkich zakretow itp to biezesz gwint i ustawiasz sobie wysokosc jaka ci tam pasuje Ale niestety komfortowe te zawieszenia nie sa.
A jezeli jezdzisz po polsce robiac 25 czy 30 tysiecy rocznie i chcesz wygodnie podrozowac to wez sobie m-technika.
Na tym zawieszeniu bd juz lekko nizej ale nie stracisz komfortu jazdy
Zalezy do czego auto bd uzytkowane.
Jezeli bardziej zalezy ci na tym jak auto bd wygladalo, chcesz miec glebe, uzywasz auto do szybkich zakretow itp to biezesz gwint i ustawiasz sobie wysokosc jaka ci tam pasuje Ale niestety komfortowe te zawieszenia nie sa.
A jezeli jezdzisz po polsce robiac 25 czy 30 tysiecy rocznie i chcesz wygodnie podrozowac to wez sobie m-technika.
Na tym zawieszeniu bd juz lekko nizej ale nie stracisz komfortu jazdy
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1874 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bartu_1991
-
- 2 Odpowiedzi
- 1415 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marcin-e46
-
- 6 Odpowiedzi
- 1716 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcepan
-
- 56 Odpowiedzi
- 48542 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 6 Odpowiedzi
- 5363 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 4 Odpowiedzi
- 2269 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 0 Odpowiedzi
- 1302 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mefisto95
-
- 8 Odpowiedzi
- 2238 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paleta
-
- 5 Odpowiedzi
- 1395 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb