Wymiana Zawieszenia

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
danio-m3
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 10, 20:33
BMW: E 46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#11

Post autor: danio-m3 »

Witam!
ja właśnie przymierzam się do wymiany amorków i sprężyn z przymusu, bo tylne sprężyny popękały i wylały sie amory. w planie mam komplet amorków przód Meyle - 360zł/komplet, tył Bilstein B4 - 320zł/komplet i mam tylko problem ze sprężynami... Przednie są w idealnym stanie, zaś tył to już tak naprawde szczątki... szukałem na allegro ale niestety nie ma dobrych firm :o
czy możecie coś dobrego polecić i w dobrej cenie do 400 zł za komplet.
Dzięki za pomoć!
alz
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 4 kwie 10, 11:53
BMW: E46 318
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gocz

#12

Post autor: alz »

Czy po wymianie sprężyn tył na standardowe konieczna jest kontrola geometrii?
GSporting
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 16, 21:45
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: katowice

#13

Post autor: GSporting »

witam a ja jestem tu nowy mam e46 touringa , mam kupiony gwint , tylko teraz jest pytanie bo przod jak i tył ma stabilizator ,i pytanie jest takie czy te łaczniki stabilizatora przód trzeba wymieniac na te krótkie? bo tył bedzie oki , wogóle musze cos jeszcze wymienic ? koła mam 8J ,18R jak to jest? czy wyciągam poprostu ori a wkładam gwint bez niczego.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#14

Post autor: WKRENTEK77 »

Jeżeli masz zamiar zrobić mocna glebę to musisz koniecznie zmienić przednie ,tył zostaje ten sam. Ale generalnie lepiej zmienić na krótkie .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”