wymiana wahaczy ?
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
- BMW: 323i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
- VIN: AZ46193
Szanowni koledzy
Czeka mnie wymiana zarówno wahaczy jaki części z nim związanych, moje pierwsze e46 i pierwszy remont przedniego zawieszenia więc liczę na wyrozumiałość co do mojego pytania/problemu.
Co polecacie wymienić wraz z wymianą wahaczy. Oczywiście przestudiowałem już temat na forach, ale niedawno robiłem przegląd i gościu stwierdził że mam luzy na sworzniach wczoraj wymieniałem czujnik abs-u i kolejny mechanik stwierdził że luz już jest taki, że "trza" wymieniać.
1) jeżeli chodzi o komplet wahaczy zdecydowałem się na Meyle HD- auto ma już 12 lat jest to moje wozidełko do pracy więc nie jest narażone na jakieś duże obciążenia, w kwestii zamienników zdania są podzielone- może ktoś przekona mnie do innej firmy swoją wypowiedzią
2) co oprócz wahaczy warto wymienić... ? łączniki stabilizatorów itd. interesuje mnie właśnie "itd" nie wiem za bardzo co warto wymienić wraz ze zmianą wahaczy, dodam, że na razie amortyzatory i sprężyny zostają bo głowie się nad gwintem
Oczywiście po wymianie czeka mnie ustawienie zbieżności
Czekam na wasze sugestie
Czeka mnie wymiana zarówno wahaczy jaki części z nim związanych, moje pierwsze e46 i pierwszy remont przedniego zawieszenia więc liczę na wyrozumiałość co do mojego pytania/problemu.
Co polecacie wymienić wraz z wymianą wahaczy. Oczywiście przestudiowałem już temat na forach, ale niedawno robiłem przegląd i gościu stwierdził że mam luzy na sworzniach wczoraj wymieniałem czujnik abs-u i kolejny mechanik stwierdził że luz już jest taki, że "trza" wymieniać.
1) jeżeli chodzi o komplet wahaczy zdecydowałem się na Meyle HD- auto ma już 12 lat jest to moje wozidełko do pracy więc nie jest narażone na jakieś duże obciążenia, w kwestii zamienników zdania są podzielone- może ktoś przekona mnie do innej firmy swoją wypowiedzią
2) co oprócz wahaczy warto wymienić... ? łączniki stabilizatorów itd. interesuje mnie właśnie "itd" nie wiem za bardzo co warto wymienić wraz ze zmianą wahaczy, dodam, że na razie amortyzatory i sprężyny zostają bo głowie się nad gwintem
Oczywiście po wymianie czeka mnie ustawienie zbieżności
Czekam na wasze sugestie
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Odnośnie wahaczy to była już dyskusja na ten temat: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=50&t=7334
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
- BMW: 323i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
- VIN: AZ46193
MARC pisze:Odnośnie wahaczy to była już dyskusja na ten temat: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=50&t=7334
zgadzam się dyskusja była, ale tylko odnośnie wahaczy a mnie interesuję również co dodatkowo przy wymianie wahaczy warto wymienić pkt 2
-
- Bywalec forum
- Posty: 343
- Rejestracja: 17 sty 11, 21:07
- BMW: e46 330d sedan
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: poznań
jeżeli łączniki stabilizatora to od razu również gumy stabilizatora (tania sprawa)
ogólnie tak jak ryba napisał wymień to,co jest zużyte
może warto sprawdzić stan drążków kierowniczych i maglownicy?
sprawdź stan tarcz hamulcowych+klocków,czy łożyska nie hałasują
według mnie to tyle skoro sprężyny i amory zostają
ogólnie tak jak ryba napisał wymień to,co jest zużyte
może warto sprawdzić stan drążków kierowniczych i maglownicy?
sprawdź stan tarcz hamulcowych+klocków,czy łożyska nie hałasują
według mnie to tyle skoro sprężyny i amory zostają
bmw...i wszystko jasne
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 maja 11, 21:41
- BMW: 323i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
- VIN: AZ46193
i takiej odpowiedzi oczekiwałem nie znam za bardzo się na tym stąd pytanie ale są części, które oczywiście współpracują z wahaczami i zużywają się mniej więcej tak samo jak wahaczeeryk432 pisze:jeżeli łączniki stabilizatora to od razu również gumy stabilizatora (tania sprawa)
ogólnie tak jak ryba napisał wymień to,co jest zużyte
może warto sprawdzić stan drążków kierowniczych i maglownicy?
sprawdź stan tarcz hamulcowych+klocków,czy łożyska nie hałasują
według mnie to tyle skoro sprężyny i amory zostają
Może jeszcze ktoś ma jakieś sugestię co do wątku ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 183
- Rejestracja: 27 mar 10, 21:44
- BMW: E46 320D 136KM
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Konin
do tego możesz jeszcze doliczyć tuleje wahaczy bo pewnie też już wymiany potrzebująrascall99 pisze:i takiej odpowiedzi oczekiwałem nie znam za bardzo się na tym stąd pytanie ale są części, które oczywiście współpracują z wahaczami i zużywają się mniej więcej tak samo jak wahaczeeryk432 pisze:jeżeli łączniki stabilizatora to od razu również gumy stabilizatora (tania sprawa)
ogólnie tak jak ryba napisał wymień to,co jest zużyte
może warto sprawdzić stan drążków kierowniczych i maglownicy?
sprawdź stan tarcz hamulcowych+klocków,czy łożyska nie hałasują
według mnie to tyle skoro sprężyny i amory zostają
Może jeszcze ktoś ma jakieś sugestię co do wątku ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 19 lip 09, 12:00
- BMW: 320D M47N
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mlawa
to ja sie podepne bo to w tym temacie pytanie. a wiec ostanio słyszę jak by walenie w prawym kole jak najadę na dołek,dziurę ? poprzednki zapewniał ze wymieniał całe zawieszenie po za czym własnie tylko nie pamietam czym co to może być powiedzcie mi ?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
To może być wszystko. Daj kumplowi który ma kanał na dobrą wódeczkę, weź breche i podważaj każdy element który jest ruchomy. Złap się za drążek stabilizatora, tuż przy łącznikach i energicznie ruszaj ręką, jak usłyszysz stuki to wiadomo. A resztę sprawdzisz zapierając się brechą.
Najprostszy sposób.
Jeżeli takiej opcji nie masz to jedź na stacje diagnostyczną, ale nie czekaj na werdykt pana Henia tylko wejdź do kanału obserwuj co się dzieje z autem na trzepakach.
Najprostszy sposób.
Jeżeli takiej opcji nie masz to jedź na stacje diagnostyczną, ale nie czekaj na werdykt pana Henia tylko wejdź do kanału obserwuj co się dzieje z autem na trzepakach.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 2562 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 3460 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii
-
- 3 Odpowiedzi
- 1355 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chudy1
-
- 7 Odpowiedzi
- 1899 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 22 Odpowiedzi
- 6313 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 20 Odpowiedzi
- 7498 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 11 Odpowiedzi
- 15388 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przemek2209
-
- 26 Odpowiedzi
- 7893 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Farstone
-
- 6 Odpowiedzi
- 2474 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kubaoka
-
- 3 Odpowiedzi
- 3815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Alvin