Jakby ktoś szukał dwumasy używanej to pod nr (2121) 7533867.
LuK podaje, że dla tej dwumasy dopuszczalny luz osiowy to 4 zęby.
Luz krawędziowy dopuszczalny - 2,9mm.
Moja używana dwumasa ma odpowiednio około 1,2 zęba i 1,8mm, wiec ok.
Dwumasę wyczyściłem z zewnątrz ręczną szczotką drucianą, pomiędzy
'szprychami' szczotką plastikową na dremelku - wygląda prawie jak nowa

Za słuszną uwagą kolegi skkt1 czyszczenia wymaga łożysko prowadzące
wałek sprzęgłowy. Ja zalałem je preparatem do czyszczenia hamulców
uważając by nie umoczyć nic innego, szczególnie łożyska łączącego obie masy.
Wtedy pędzlem wyciągnąłem brud i stary smar. Po tym włożyłem nowy smar.
Skrzyni można szukać po numerach na dzwonie - 1069401016.
Wydaje się, że jest alternatywa dla trudno dostępnego wału 7523925 lub skracania i
wyważania wału 7523929:
- wał 7523913, czyli od 330i, skrzyni 6b, ale zlacze CV do dyfra
- dyfer 7505394, przelozenie 3,38, flansza półosi 'normalna'
Jeśli chodzi o tarczę sprzęgłową, to wszystko jedno czy kupimy LuK czy Sachs,
dostaniecie w pudełku LuK'a

Nowa tarcza ma grubość 8,9mm, widziałem
też używki o grubości około 8mm.