Dokładnie jak wyżej, a do tego coś sam się przy aucie ubrudzisz co daje frajdęWKRENTEK77 pisze:Jak nie ma korka spustowego to jedz tam gdzie odsysają olej ,a jak chcesz to zrobić samemu kup dużą strzykawkę kawałek rurki i lecisz z tematem proste jak konstrukcja cepa.
Wymiana mostu tylnego (dyfra)
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
przy 'starych' korkach sa metalowe uszczelki, zobacz sobie numery na realoem
albo nowe korki ktore maja wbudowane uszczelki, wtedy nie zakladasz tych metalowych
albo nowe korki ktore maja wbudowane uszczelki, wtedy nie zakladasz tych metalowych
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Żeby tylko nie okazało się, że puszcza któryś zimering na flanszach.
Wysłane z mojego SM-N910C
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Oczyść szczotką drucianą korki i psiknij wcześniej peneyratorem żeby ułatwić odkręcenie. Zacznij od wlewu a dopiero potem spustowy. Nowe korki mają oring, dobre też do tej roboty są podkładki miedziane.Palec11 pisze:Idzie cos zepsuc przy tym ? bo i uszczelki jakies najprawdopodbnkej trzeba wymienic bo kapie spora plama pod domem jest
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Kurde zabrał bym się za to ale nie wiem czy mi czas pozwoli :/I Jarando mnie jakimiś zmieringami straszy ... żeby się nie okazało że znowu kafla trzeba wsadzić albo więcej ... Bo miałem zamiar sobie zmieniarkę i klosze kupić ...
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Trzeba zlokalizować wyciek, wyczyścić i obserwować gdzie puszcza w takim razie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
No nic zobaczymy przyjadę się do znajomego zobaczę co mi powie ewentualnie skonsultuje się z nim i zobaczymy bo mam ochote coś przy BMW moim kochanym zrobić ale jak wiecie czas czas czas ;/
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1583
- Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
- BMW: Bmw e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
- VIN: Km66970
Jaki czas ?jeśli sama wymiana oleju tak jak ja to robiłem czyli lejek i trzy metry wężyka to ok 15do 20minut roboty.Inna sprawa jeśli jest wyciek pół osią czy wałem to już trzeba posiedzieć.
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Mam pytanie czy jak kupie nowy (używany) dyfer to muszę dokupywać jakieś uszczelki czy coś takiego ? Czy wystarczy "nowy" dyfer wkręcić w miejsce starego i tyle ? Na starym dyfrze który nadal siedzi w aucie były jakieś wycieki wymieniłem w nim olej i kupiłem uszczelki nr 12 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AY71-EUR-03-2002-E46-BMW-318i&diagId=33_1183#33107505603 i kilka innych nie pamiętam już i w dyfer już jest suchy do tej pory ale lubi sobie zawyć do tego mechanik mówił że w starym dyfrze były opiłki więc na 95% aktualny dyfer padnie prędzej czy później padnie. I chciał bym oszacować koszty wymiany i nie wiem czy wystarczy zakupić sam dyfer i po prostu zamienić miejscami i ewentualnie wymienić olej. Czy jeszcze raz muszę kupić komplet uszczelek itd ... Podpowie ktoś ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1918 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 12 Odpowiedzi
- 43811 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 1wilq
-
- 3 Odpowiedzi
- 6464 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrTuner1986
-
- 6 Odpowiedzi
- 2536 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik
-
- 3 Odpowiedzi
- 2112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamilmigdalski3
-
- 2 Odpowiedzi
- 2564 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 8 Odpowiedzi
- 2260 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 2 Odpowiedzi
- 1282 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemek-e46
-
- 13 Odpowiedzi
- 13797 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 2 Odpowiedzi
- 1570 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Etman