Wymiana mostu tylnego (dyfra)

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

WKRENTEK77 pisze:Jak nie ma korka spustowego to jedz tam gdzie odsysają olej ,a jak chcesz to zrobić samemu kup dużą strzykawkę kawałek rurki i lecisz z tematem proste jak konstrukcja cepa.
Dokładnie jak wyżej, a do tego coś sam się przy aucie ubrudzisz co daje frajdę ;)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#12

Post autor: Palec11 »

Idzie cos zepsuc przy tym ? bo i uszczelki jakies najprawdopodbnkej trzeba wymienic bo kapie spora plama pod domem jest
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#13

Post autor: scghost »

przy 'starych' korkach sa metalowe uszczelki, zobacz sobie numery na realoem

albo nowe korki ktore maja wbudowane uszczelki, wtedy nie zakladasz tych metalowych
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#14

Post autor: Jarando »

Żeby tylko nie okazało się, że puszcza któryś zimering na flanszach.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Palec11 pisze:Idzie cos zepsuc przy tym ? bo i uszczelki jakies najprawdopodbnkej trzeba wymienic bo kapie spora plama pod domem jest
Oczyść szczotką drucianą korki i psiknij wcześniej peneyratorem żeby ułatwić odkręcenie. Zacznij od wlewu a dopiero potem spustowy. Nowe korki mają oring, dobre też do tej roboty są podkładki miedziane.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: Palec11 »

Kurde zabrał bym się za to ale nie wiem czy mi czas pozwoli :/I Jarando mnie jakimiś zmieringami straszy ... żeby się nie okazało że znowu kafla trzeba wsadzić albo więcej ... Bo miałem zamiar sobie zmieniarkę i klosze kupić ...
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#17

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Trzeba zlokalizować wyciek, wyczyścić i obserwować gdzie puszcza w takim razie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#18

Post autor: Palec11 »

No nic zobaczymy przyjadę się do znajomego zobaczę co mi powie ewentualnie skonsultuje się z nim i zobaczymy bo mam ochote coś przy BMW moim kochanym zrobić ale jak wiecie czas czas czas ;/
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#19

Post autor: pawlo2404 »

Jaki czas ?jeśli sama wymiana oleju tak jak ja to robiłem czyli lejek i trzy metry wężyka to ok 15do 20minut roboty.Inna sprawa jeśli jest wyciek pół osią czy wałem to już trzeba posiedzieć.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#20

Post autor: Palec11 »

Mam pytanie czy jak kupie nowy (używany) dyfer to muszę dokupywać jakieś uszczelki czy coś takiego ? Czy wystarczy "nowy" dyfer wkręcić w miejsce starego i tyle ? Na starym dyfrze który nadal siedzi w aucie były jakieś wycieki wymieniłem w nim olej i kupiłem uszczelki nr 12 http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AY71-EUR-03-2002-E46-BMW-318i&diagId=33_1183#33107505603 i kilka innych nie pamiętam już i w dyfer już jest suchy do tej pory ale lubi sobie zawyć do tego mechanik mówił że w starym dyfrze były opiłki więc na 95% aktualny dyfer padnie prędzej czy później padnie. I chciał bym oszacować koszty wymiany i nie wiem czy wystarczy zakupić sam dyfer i po prostu zamienić miejscami i ewentualnie wymienić olej. Czy jeszcze raz muszę kupić komplet uszczelek itd ... Podpowie ktoś ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”