Wymiana końcówek drążków

Piotrek2800
Bywalec forum
Posty: 137
Rejestracja: 2 paź 16, 23:25
BMW: 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pionki
VIN: EZ48441

#1

Post autor: Piotrek2800 »

Wystarczy wymienić same końcówki czy warto razem z tymi połączeniami osiowymi? Np MEYLE 316 020 4603 samo czy z MEYLE 316 030 4600?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Jak drążki są ok to nie ruszaj ich, same końcówki wtedy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
irakleo
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 9 wrz 19, 16:54
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: GDYNIA

#3

Post autor: irakleo »

W ubiegłym tygodniu wymieniłem u siebie cały komplet - drążki, końcówki oraz gumy osłonowe. W kilku poprzednich E46 miałem problem z ruszeniem gwintów dlatego tym razem zakupiłem cały pakiet Lemfordera i wymianavto czysta przyjemność.
ps. daruj sobie Meyle...poza przednimi wahaczami HD ich części to bardzo przeciętna jakość.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Skąd taka teoria? Łączniki stabilizatora wytrzymują dłużej niż lemfordera, tak samo np. tuleje progowe, mowa oczywiście o hd, ale nie słyszałem złych opinii na końcówki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
krystian346l
Posty: 8
Rejestracja: 1 paź 20, 13:34
BMW: 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czeladź
VIN: Km67469

#5

Post autor: krystian346l »

Ja wymieniłem cały komplet. Z dwóch powodów. Obsługa ASO powiedziała że nowa część bedzie odziaływać na zużytą cześć i zaraz sie posypie (to może być prawda)- później znowu robota i zbieżność. Nieruszane od lat końcówki nie pójdą łatwo bez dużych kluczy skręcanych morsem i rur. Polecam febi i meyle.
P.s drążki z maglownicy wykręciłem bez problemu i skasuj luz na maglu. Poradnik jest tu https://mogeteile.pl/blog-maglownice/jak-naprawic-maglownice-bmw-3-e46/
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Febi? :shock: obsługa w aso niech lepiej obsługuje a nie wymyśla teorie o oddziaływaniu końcówki na drążek kierowniczy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”