Wymiana kola pasowego na wale korbowym.
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 mar 18, 1:41
- BMW: E46 coupe
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Wymiana kola pasowego na wale korbowym.
Siema. Ostatnio cos chrobocze mi pod maska, zdjalem wszystkie paski i okazuje sie ze daje znac o sobie kolo pasowe na wale korbowym. Wiem ze jie jest to latwa robota, ale jak mam to zrobic zeby niczego nie przestawic ? Slyszalem ze jest jakas blkkada przy rozruszniku w ktora wklada sie "klin" ktory blokuje wal, ale nie jest to potwierdzone info ?
Moglby ktos udzielic informacji?
Zaznacze ze to silnik m52tub28
Pozdro !
Moglby ktos udzielic informacji?
Zaznacze ze to silnik m52tub28
Pozdro !
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2088
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
bron boze nie wsadzaj blokady rozrzadu w kolo zamachowe! Nie ma takiej blokady ktora wytrzyma odkrecanie kola pasowego. Zegnie sie i skonczy sie to koniecznoscia sciagania skrzyni biegow bo nie wyciagniesz blokady.
Do tego sluzy specjalna blokada zakladana na kolo pasowe


ewentualnie w skrzyni mozna blokowac kolo zamachowe na zebach przez otwor w skrzyni jak to sie robi w dieslach, ale nie wiem co na to wal korbowy

Do tego sluzy specjalna blokada zakladana na kolo pasowe
ewentualnie w skrzyni mozna blokowac kolo zamachowe na zebach przez otwor w skrzyni jak to sie robi w dieslach, ale nie wiem co na to wal korbowy
