Wymiana baterii w kluczyku bez rozcinania
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 lut 12, 8:24
- BMW: e36 316i
- Rok produkcji: 1993
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Granowo
Witam . To mój pierwszy temat na tym forum mam nadzieje ze pomogę rozwikłać kilka spraw. Jeśli nie działa Ci pilot lub ma słaby zasięg konieczna jest wymiana baterii (akumulatorka)
Niektórzy teraz powiedzą ze ładuje sie go w stacyjce hmm no ale nic nie trwa wiecznie i 12 letnią baterie trzeba w końcu wymienic. Nie wiem czy mam inny model kluczyka ale mój
NIE ROZCINAM TYLKO PODWAŻAM najlepiej nożykiem bo śrubokrętem zostawimy ślad. A więc do dzieła.
Mój pacjent i bateria ze sklepu z elektronarzędziami koszt 5 złoty musimy zwrócic uwage na numery baterii w tym przypadku jest to CR2025
[UWAGA! NALEZY ZASTOSOWAC AKUMULATOREK nie baterie NP. TAKI: http://www.conrad.pl/Akumulator-guzikowy,-litowy-Conrad-Energy-CR2032,-3V,-65-mAh.htm?websale7=conrad&pi=252238 / Admin]
Tył mojego kluczyka gdyby ktoś mial jakieś wątpliwości ze to podróba z allegro
No to do dzieła, bierzemy jakiś nożyk najlepiej nie za ostry zeby nie zniszczyc i nie zadrapać pilota chodzi tylko o to żeby czymś PODWAŻYĆ NIE NACINAĆ!
Dalej widzimy bez problemu otworzyłem pilota najlepiej delikatnie zacząć podważać z tyłu potem próbować boki jeśli nie da z jednej to z drugiej strony Uwaga na delikatną elektronike nie wpychamy
noża na siłe tylko podważamy we wgłębieniu na łączeniu dwóch części pilota. Aha kluczyk nie był klejony na zdjęciach jest tylko bród nie klej. U mnie zamyka się i otwiera na zatrzask
Delikatnie wyciągamy elektronike
Z tyłu naszej płytki widzimy baterie która jest przylutowana do pilota dwoma "blaszkami" od dołu i od góry, najlepiej odlutować je ale mozna również delikatnie
odciąć nożykiem i tu przyda się ostry nóż
Tu widzimy moje niestety nieprecyzyjne odcięcie blaszek od baterii, wyprostowałem je kombinerkami niestety nie dałem rady ich przylutować do nowej baterii i wygiąłem je pod odpowiednim
kontem żeby przylegały do baterii (tak jak oryginalnie było tylko że nie była przylutowana).
Gotowy złożony pilot. Obie strony kluczyka mocno docisnęły płytke i baterie która była luźno włożona, PILOT DZIAŁA jest estetycznie złożony no i zobaczymy co sie stanie za kilka dni, miesięcy moze lat...
Czasami też trzeba go zaprogramować jeśli zabawa zajmie wam więcej czasu pilot straci pamięć (NIBY). Wystarczy wejść do auta zamknąć wszystkie drzwi ale NIE RYGLOWAC
wkladamy kluczyk do stacyjki przekręcamy na pierwszą pozycje
na 3 sekundy tak aby zapaliła się tylko kontrolka poduszki i wyjmujemy kluczyk trzymamy wcisnięty przycisk strzalki (otwierania) i trzymająć ten przycisk wcisnięty naciskamy kilkakrotnie na otwieranie (logo BMW) za około 5-7 razem auto powinno się zaryglować i odryglować co oznacza ze kluczyk mamy już zaprogramowany. W niektórych przypadkach jak niektórzy piszą trzymamy wcisnięte logo BMW (zamykanie) a kilkakrotnie naciskamy na strzałke (otwieranie) nie ma reguły na to. UWAGA wymieniacie baterie na wlasną odpowiedzialność nikt nie gwarantuje ze pilot bedzie dzialal [UWAGA! NALEŻY WYMIENIĆ NA AKUMULATOREK nie baterie! / Admin]
Niektórzy teraz powiedzą ze ładuje sie go w stacyjce hmm no ale nic nie trwa wiecznie i 12 letnią baterie trzeba w końcu wymienic. Nie wiem czy mam inny model kluczyka ale mój
NIE ROZCINAM TYLKO PODWAŻAM najlepiej nożykiem bo śrubokrętem zostawimy ślad. A więc do dzieła.
Mój pacjent i bateria ze sklepu z elektronarzędziami koszt 5 złoty musimy zwrócic uwage na numery baterii w tym przypadku jest to CR2025
[UWAGA! NALEZY ZASTOSOWAC AKUMULATOREK nie baterie NP. TAKI: http://www.conrad.pl/Akumulator-guzikowy,-litowy-Conrad-Energy-CR2032,-3V,-65-mAh.htm?websale7=conrad&pi=252238 / Admin]
Tył mojego kluczyka gdyby ktoś mial jakieś wątpliwości ze to podróba z allegro
No to do dzieła, bierzemy jakiś nożyk najlepiej nie za ostry zeby nie zniszczyc i nie zadrapać pilota chodzi tylko o to żeby czymś PODWAŻYĆ NIE NACINAĆ!
Dalej widzimy bez problemu otworzyłem pilota najlepiej delikatnie zacząć podważać z tyłu potem próbować boki jeśli nie da z jednej to z drugiej strony Uwaga na delikatną elektronike nie wpychamy
noża na siłe tylko podważamy we wgłębieniu na łączeniu dwóch części pilota. Aha kluczyk nie był klejony na zdjęciach jest tylko bród nie klej. U mnie zamyka się i otwiera na zatrzask
Delikatnie wyciągamy elektronike
Z tyłu naszej płytki widzimy baterie która jest przylutowana do pilota dwoma "blaszkami" od dołu i od góry, najlepiej odlutować je ale mozna również delikatnie
odciąć nożykiem i tu przyda się ostry nóż
Tu widzimy moje niestety nieprecyzyjne odcięcie blaszek od baterii, wyprostowałem je kombinerkami niestety nie dałem rady ich przylutować do nowej baterii i wygiąłem je pod odpowiednim
kontem żeby przylegały do baterii (tak jak oryginalnie było tylko że nie była przylutowana).
Gotowy złożony pilot. Obie strony kluczyka mocno docisnęły płytke i baterie która była luźno włożona, PILOT DZIAŁA jest estetycznie złożony no i zobaczymy co sie stanie za kilka dni, miesięcy moze lat...
Czasami też trzeba go zaprogramować jeśli zabawa zajmie wam więcej czasu pilot straci pamięć (NIBY). Wystarczy wejść do auta zamknąć wszystkie drzwi ale NIE RYGLOWAC
wkladamy kluczyk do stacyjki przekręcamy na pierwszą pozycje
na 3 sekundy tak aby zapaliła się tylko kontrolka poduszki i wyjmujemy kluczyk trzymamy wcisnięty przycisk strzalki (otwierania) i trzymająć ten przycisk wcisnięty naciskamy kilkakrotnie na otwieranie (logo BMW) za około 5-7 razem auto powinno się zaryglować i odryglować co oznacza ze kluczyk mamy już zaprogramowany. W niektórych przypadkach jak niektórzy piszą trzymamy wcisnięte logo BMW (zamykanie) a kilkakrotnie naciskamy na strzałke (otwieranie) nie ma reguły na to. UWAGA wymieniacie baterie na wlasną odpowiedzialność nikt nie gwarantuje ze pilot bedzie dzialal [UWAGA! NALEŻY WYMIENIĆ NA AKUMULATOREK nie baterie! / Admin]
-
- Bywalec forum
- Posty: 451
- Rejestracja: 7 kwie 10, 23:12
- BMW: e46 330cd
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Kolego masz bardzo dobra chińska kopie kluczyka – dobrze wykonana. W takim oryginalnym kluczyku niema pestki imo w obudowie tylko jest przylutowana na stałe do elektroniki i w oryginalnych kluczach nie otworzysz sobie tak spokojnie jak TY. Oryginalny kluczyk jest „sprasowany” sklejony i bez rozcinania się nie da.
Masz problem z kluczykiem BMW ? a może chciałbyś dorobić nowy kluczyk ? Chętnie pomogę
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
INPA | NCS | PA SOFT | ISTA | EWS
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 2693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 10 Odpowiedzi
- 3555 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 9 Odpowiedzi
- 2389 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 44 Odpowiedzi
- 77545 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5
-
- 11 Odpowiedzi
- 12188 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 6 Odpowiedzi
- 2742 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 7 Odpowiedzi
- 3508 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2794 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Abroad
-
- 8 Odpowiedzi
- 3322 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Siumkaj
-
- 14 Odpowiedzi
- 5305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HQ-Automotive