Wyłączająca się kontrolka podgrzewanych siedzeń

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Polish boy
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 3 paź 18, 23:31
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#1

Post autor: Polish boy »

Witam.
Ostatnio wsiadając do auta i włączenia podgrzewanych siedzeń po sekundzie podgrzewanie samo się wyłączyło i po ponownym naciśnięciu znów stało się to samo lecz po kilku chwilach gdy znów wcisnąłem przycisk od podgrzewanych siedzeń zaczęło działać tak jak należy na drugim i pierwszym stopniu grzania.
Lecz czasami znów potrafi samo się wyłączyć po sekundzie a raz działa.
Drugi fotel działa normalnie.
W czym może tkwić problem?
W samym przycisku czy raczej jakiś czujnik w fotelu lub przerwa w wiązce?
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#2

Post autor: Szczurson »

Podłącz pod kompa i zobacz czy są jakieś błędy. Może to być np. kwestia wiązki do czujnika temperatury.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#3

Post autor: skkt1 »

A jak masz panel zespolony to mogła się w nim ścieżka przepalić (Miałem tak u siebie) i daje to takie same objawy jak opisałeś powyżej.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7214
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

kolega pisze o dwoch stopniach grzania, co pewnie znaczy ze ma stary panel z pojedynczymi przyciskami
czyli na kompie zadnego bledu nie zobaczy

jest procedura jak odczytac bledy z takiego przycisku, ale trzeba ja znalezc bo ja nie pamietam :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#5

Post autor: skkt1 »

Zawsze można sobie przemierzyć maty i czujnik.
Jak jedno i drugie jest ok, to pozostaje przycisk sterujący.
Ot cała filozofia
Polish boy
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 3 paź 18, 23:31
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#6

Post autor: Polish boy »

Znalazłem filmik z procedurą jak odczytać błąd
Wrzucę link bo może komuś się przyda
Polish boy
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 3 paź 18, 23:31
BMW: E46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#7

Post autor: Polish boy »

Dzisiaj rano sprawdziłem odczyt według tego filmu i kontrolka mruga 3 razy.
Czyli albo mata grzewcza ma przerwę albo coś z instalacją.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7214
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#8

Post autor: scghost »

no to multimetr w dłon i mierz
zacznij od wtyczki pod fotelem
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”