Wykodowanie maty zajetośći

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#1

Post autor: KarolM54 »

Witam, chcę się poradzić a propo maty..
Posiadam bawarkę z 1999 i posiadam moduł mrs2 i pytanie brzmi czy na module mrs2 jest opcja wykodowania maty zajętości?
próbowałem wykodować tak jak przy mrs3 lecz kontrolka znika i zaraz się pojawia...
Za wszelkie rady z góry dziękuję
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Wtyczka odpięta? Wklej błędy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#3

Post autor: KarolM54 »

Wtyczka odpięta, błędy wkleje pod wieczór gdyż akutalnie jestem w pracy:(
Dużo się słyszy że ponoć wykdowywanie na mrs2 jest niebezpieczne, zastanawiam się czy nie wymienić modułu na nowszy mrs3 czy mrs4 ale nie wiem czy to dobry pomysł
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

a odpiales caly modul czy tylko wtyczke maty od modulu?
no i tak jak piszesz, kodowanie w mrs2 moze sie zle skonczyc
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#5

Post autor: KarolM54 »

Może inaczej, pod fotelem pasażera mam taką żółtą "prostokątną" wtyczkę która wychodzi od sterownika zapewne, a przy fotelu pasażera nie ma nic, tak jak by ktoś grzebał..jedyny przewód jaki wychodzi od fotela pasażera to od napinacza pasów.. tak jakby nie mam tej instalacji maty co jest dziwne więc dlatego próbuję pozbyć się tej kontrolki, jak narazie jedyne wyjście jakie mi przychodzi do głowy to wymiana sterownika na mrs3 lub mrs4 lecz nie wiem czy to pomoże czy pogorszy sytuację
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

To masz fotele z anglika, mata jest teraz po stronie kierowcy, wklej błędy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#7

Post autor: KarolM54 »

podsyłam błędy
Załączniki
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 3.png
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 3.png (10.41 KiB) Przejrzano 2835 razy
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 2.png
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 2.png (6.86 KiB) Przejrzano 2835 razy
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 1.png
Wykodowanie maty zajetośći - Bez tytułu 1.png (7.72 KiB) Przejrzano 2835 razy
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#8

Post autor: KarolM54 »

Miałeś racie, fotel z anglika.. Był podpięty emulator
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

Chodziło o błędy z airbag. Masz do wymiany termostat ze względu na uszkodzoną grzałkę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KarolM54
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 31 mar 20, 10:46
BMW: BMW E46 325i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#10

Post autor: KarolM54 »

Aaaa widzisz, uczę się INPY I NCS, podeślę błędy z airbagu, i dzięki za podpowiedź co do termostatu 👍🏻👍🏻👍🏻
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”