Wyciek płynu chłodnicznego, wysoka temp.

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
xxfighter
Posty: 6
Rejestracja: 7 lip 20, 5:36
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Trójmiasto

#1

Post autor: xxfighter »

Przez 2 dni codziennie musialem dolac plyn chlodniczy bo wyciekal, co chwile krople spadaly na ziemie. Dzis mialem taka sytuacje, ze przed jazda dolalem, ale o dziwo kontrolka nie palila sie (jednakze troche i tak ubylo), wiec jakby nie wycieklo przez noc tyle co poprzedniego dnia, ale podczas jazdy temperatura wskoczyla na chwile na czerwone pole.

Pod maską mniej wiecej w tym miejscu po wylaczeniu silnika jeszcze widzialem, ze plyn chlodniczy kapie. Pod maska widac, ze wycieka sporo tego plynu.
https://e46forum.pl/images/upload/a835a3c7a2e5eacaa84866958a011881.jpg

Jakis czas temu byla wymiana uszczelki przy kroccu bo tez co chwila trzeba bylo uzupelniac plyn chlodniczy, jednakze nie bylo przypadkow z wysoka temp.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

xxfighter pisze: 7 lip 20, 5:47 o dziwo kontrolka nie palila sie (jednakze troche i tak ubylo), wiec jakby nie wycieklo przez noc tyle co poprzedniego dnia, ale podczas jazdy temperatura wskoczyla na chwile na czerwone pole
w ukladzie jest wiecej powietrza niz Ci sie wydaje i jezdzac w ten sposob gotujesz silnik


na zdjeciu caly silnik zalany, wiec mozemy tylko zgadywac ze to z pompy wody :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Uzupełnij płyn na zimnym silniku, odpal go, weź drugą osobę, która niech zwiększa obroty a Ty patrz skąd leci. Usuń wyciek, odpowietrz układ i jeździć z włączonym testem 7.0 w ukrytym menu, bo tak postępując silnik będzie na złom.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”