Wyciek płynu chłodniczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Qba
Posty: 2
Rejestracja: 19 sie 15, 19:33
BMW: E46 318 Ci coupe
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wloclawek

#1

Post autor: Qba »

Witam. Miałem wyciek płynu chłodniczego kilka dni temu doszedłem do wniosku że najprawdopodobniej wyleciało mi z odpowietrznika ponieważ był on pęknięty ale nie byłem pewny czy tylko z tego miejsca leci więc chciałem zalałem wodą ale podczas odpowietrzania gdy włączyłem silnik z lewej strony silnika bardziej pod maską pojawił się biały dym o zapachu spalin i gumy czy ktoś wie co to może być.
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: Domin »

Najpierw przedstaw się w stosownym temacie.
Co do Twojego problemu, skoro uszkodzony odpowietrznik to należy go wymienić i skontrolować przewód.
Silnik odpowietrza się na wyłączonym silniku !
Biały dym to skutek wycieku płynu na rozgrzany blok silnika.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#3

Post autor: WKRENTEK77 »

szeregowy pisze:Tak jak napisał Domin, nie powinno się odpowietrzać silnika podczas gdy jest on uruchomiony. Co do samego wycieku to może zerknij sobie tutaj http://www.nowechlodnice.pl/zlokalizuj-wyciek-plynu-z-ukladu-chlodzenia/ w razie pytań możesz do nich napisać, powinni pomóc.
Panie szeregowy zerknij no sobie na daty ,odpowiadasz na post który ktoś napisał w sierpniu :lol:
A nawiasem mówiąc jak odpowietrzyć silnik nie odpalając go ? Masz jakiś sposób żeby powietrze opuściło układ bez konieczności odpalenia silnika ? Może telepatia... :lol:
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: Domin »

Radziłbym odpowietrzac grawitacyjnie tzn z otwartym korkiem kontrolować ubytki i dolewac jednak trwa to dość długo. Natomiast jeśli mamy odpalać silnik to temperatura nie może osiągnąć 90 stopni. Odpalać trzeba na pewno jeśli np wyjmowalismy nagrzewnice aby pompa ruszyła i popchnela plyn
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”