Wyciek dyfer

Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#1

Post autor: Yugin83 »

Witam, pacjent 320i, generalnie mam delikatny wyciek bardziej to wyglada jak pocenie, na łączeniu półosi z dyfrem. Czy tam jest jakaś uszczelka w tym miejscu czy cała polos do wymiany?
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#2

Post autor: Yugin83 »

Dodam ze wyciek zaczął się dopiero po wymianie oleju w dyfrze, starego było mało i był strasznie zużyty, może nowy rzadszy olej to spowodował i coś tam przepuszcza ?
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#3

Post autor: Grzechu »

Prawdopodobnie będziesz miał do wymiany flansze mostu. Półoś zostaje
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

pewnie uszczelniacze boczne juz smietnik i stary olej wyciekl dlatego bylo go malo
dolales nowego i znowu sie zaczelo saczyc

zdjac dyfer, wybic flansze, zmienic simmeringi na dyfrze, ocenic stan powierzchni wspolpracujacych na flanszach czy gladkie
zmontowac, otworzyc piwo
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
szymon111
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 24 paź 19, 12:16
BMW: 325 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Trójmiasto

#5

Post autor: szymon111 »

A oringi pod wlew i spust dałeś nowe?
Ja miałem tak że widziałem że kapie, kupiłem uszczelniacz, miałem robić a się okazało w garażu że przerdzewiał oring na śrubie spustowej.
Olej ma to do siebie że plamy się pocą i rozlewają.
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#6

Post autor: Yugin83 »

Nie widziałem żeby tam były jakieś oringi przy tych śrubach dlatego nic tam nie zmieniałem przy wymianie, ale wyglada to jakby olej leciał z góry na dół, właśnie przy łączeniu dyfra z półosią, a nie od środka tam gdzie korek wlewu w dół.
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#7

Post autor: Yugin83 »

Wyciek dyfer - 712E9B9D-914C-48CC-AA0B-488A01EB89D7.png
To jest ta uszczelka co na foto? Ona jest jednolita ze śruba czy można ją wymienić? Bo nigdzie samej tej uszczelki nie mogę znaleźć.
szymon111
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 24 paź 19, 12:16
BMW: 325 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Trójmiasto

#8

Post autor: szymon111 »

Źle się wyraziłem, podkładka stalowa była u mnie i zmieniłem na miedzianą, tak jak występuje to często przy misce oleju.
U mnie zapocone było tak, że w ciemno kupiłem uszczelniacz na pół oś bo byłem pewien że to to.
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#9

Post autor: Yugin83 »

Ale ten uszczelniacz na polos to się znajduje w półosi, czy jak ghost mówi cały dyfer trzeba ściągać i tam to robić ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#10

Post autor: maniek21112 »

Nie trzeba ściągać dyfra do uszczelniaczy bocznych, odkręcasz półoś, wybijasz flanszę i wymieniasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”