Wycie przy skręcaniu

Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#21

Post autor: Harakiri »

Ja do piast od kiedy mam samochód (2,5roku) nie dotykałem sam piast.
Problem ewidentnie pojawił się w tym roku po wymianie hamulców.
Np dzisiaj do przodu cisza, cofam tyłem do garażu na skręconych kołach i koncert.
isolato

#22

Post autor: isolato »

No to ewidentnie coś jest nie tak w tamtych rejonach, w sensie tarcza/klocek.
Zamień tarcze stronami moze? kombinuj, od siedzenia na forum sie nie naprawi
Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#23

Post autor: Harakiri »

isolato pisze: 1 gru 18, 14:42 No to ewidentnie coś jest nie tak w tamtych rejonach, w sensie tarcza/klocek.
Zamień tarcze stronami moze? kombinuj, od siedzenia na forum sie nie naprawi
Na forum są mądrzejsi ode mnie, a mechanik któremu zleciłem wymianę płynu wspomagania, wymienił bez płukania ukladu <facepalm>.
W garażu z tym gównem siedzę już miesiąc
medoff
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 7 sty 18, 15:49
BMW: M54b25
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: zamość

#24

Post autor: medoff »

Klocki komplet? dwie osie?
Czy sam przód?
Może z tyłu na tarczo-bębnach coś ktoś popieprzył?
Jeżeli sam przód to spróbuj zdjąć zaciski?? :crazy: i zobacz co się dzieje. W razie W masz do hamowania ręczny.

Może i dziwne rady :shock: , ale jeżeli jest problem przy hamulcach...

Dziwne jest to że na skręconych kołach tylko to się dzieje. krzywa piasta? (poprzez zły demontaż starej tarczy?)
Koło gdzieś ociera?
:fool:
isolato

#25

Post autor: isolato »

dobrze kolega radzi, ściągnij te klocki + jarzma i przetocz auto, jakby co zahamujesz ręcznym
Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#26

Post autor: Harakiri »

Robiłem komplet hamulcow. Przód i tył. Nowe klocki i tarcze.
Na poprzednich tarczach problemu nie było.
Szczęki hamulcowe odpadają, bo przez pewien okres jeździłem w ogóle bez nich i też wyło.
Oglądając wyżej wrzucone filmy na słuchawkach można usłyszeć że dźwięk jest ewidentnie z prawego koła.
Problemu ze zdjęciem starych tarcz na przodzie nie miałem. Przed montażem nowych piasta błyszczała.

Koło wychyla się w prawo i tylko wtedy wyje, więc o obcieraniu nie na mowy.
Samo toczenie auta niewiele mi da, bo jak już wspomniałem dzisiaj dźwięk pojawił się dopiero przy cofaniu. Na zawołanie przy diagnoście nie dało rady wywołać efektu.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#27

Post autor: scghost »

mowisz ze wymieniales lewa piaste a teraz ze dzwiek z prawego kola
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#28

Post autor: Harakiri »

Nie rozumiem Twojej wypowiedzi?
Wymieniałem lewą piastę a wyje mi prawe koło.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”