Wtrysk sterujący

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
rsl
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 15, 23:30
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: rsl »

wtrysk wymieniony okazuję się ze faktycznie pompa nie trybi...
I teraz moje pytanie jak chcę wymienić pompe razem ze sterownikiem, to pompa musi miec taki sam numer jak ma teraz, a czy sterownik też musi być o takich samych numerach jak teraz? Czy jak kupie jakąś pompe w komplecie ze sterownikiem o innych to też będzie działać?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: zibi_j1 »

Napraw swoją pompe
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
rsl
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 15, 23:30
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#13

Post autor: rsl »

Problem w tym ze byla juz raz naprawiana, zamierzam ja wymienic tylko niewiem jak to jest z tymi numerami
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: zibi_j1 »

to była naprawiona źle lub niekompletnie. Często naprawiają sam sterownik a to ze tłok zatarty to nie ważne i potem się sypie... Te pompy jeśli nie były regenerowane wcześniej sypią się wszystkie bo po prostu przyszedł kres ich żywotności a mamy tragiczne paliwo. Jak Ci się chce przeleć moja galerię. W styczniu - lutym(patrz po datach postów) robiłem kompletny remont układu zasilania. Jest trochę zdjęć i sporo opisów. Będziesz miał jasność.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#15

Post autor: Gixer010 »

Co do numeru, to musi się zgadzać numer pompy. Ten który jest pod przewodami zasilania/powrotu, coś takiego 0470504005 przykładowo.
rsl
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 15, 23:30
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: rsl »

Witam ponownie niechcąc zakladać nowego tematu napisze tutaj
sytuacja rozwineła się tak, że oddałem samochód do naprawy, okazało się, że sterownik był uszkodzony, został wymieniony przy okazji filtry powietrza i oleju,
problem pojawia się podczas jazdy, gdy przyśpieszam na 3,4,5 pedał w podłogę wyglada na to ze brakuje mocy, niechce szybciej jechać jakby go zatykało, rok temu w zimie miałem taką sytuację około miesiąca tak przejezdzilem po czym nie było problemu i wszystko chodziło tak jak należy, do teraz, 2 dni temu odebrałem go z warsztatu i sytuacja się powtarza, czy może wie ktos co mu dolega i z czym jest to związane? może mieliście taki problem?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”