Wskaźnik paliwa zwariował ? (pompka paliwa ? )
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Co do twojego problemu to nie mam pojęcia z czym może być problem mam nadzieję że ktoś CI z tym pomoże.
Odnośnie mojego problemu wymiana pompki zakończona powodzeniem wymiana jest dosyć prosta męczyłem się aby wsadzić pompkę bo uszczelka w uszczelkę nie chciała wejść (przez chwile myślałem że pompka jest za długa i nie pasuje a problem tkwił w uszczelce po prostu nie wpychajcie na chama pompki bo nie wejdzie musicie lekko podnieść pompkę uszczelkę która jest na pompce dać w dół i spasować z uszczelką od zbiornika paliwa musi wejść w rowki i potem delikatnie osadzić pompkę a potem poskręcać wszystko tak jak było) Tak więc mój problem został rozwiązany
PROBLEM haxigi:
Co do błędu który jest u mnie. Wbiłem pod ESI Tronic i mam taki error:
Zestaw wskaźników 1.0
D7 Czujnik poziomu paliwa prawy - zwarcie do plusa
Ktoś jest w stanie to rozszyfrować? na kostce jakieś zwarcie, na kablu, czy w samym czujniku w zbiorniku to jest coś nie halo?
Odnośnie mojego problemu wymiana pompki zakończona powodzeniem wymiana jest dosyć prosta męczyłem się aby wsadzić pompkę bo uszczelka w uszczelkę nie chciała wejść (przez chwile myślałem że pompka jest za długa i nie pasuje a problem tkwił w uszczelce po prostu nie wpychajcie na chama pompki bo nie wejdzie musicie lekko podnieść pompkę uszczelkę która jest na pompce dać w dół i spasować z uszczelką od zbiornika paliwa musi wejść w rowki i potem delikatnie osadzić pompkę a potem poskręcać wszystko tak jak było) Tak więc mój problem został rozwiązany
PROBLEM haxigi:
Co do błędu który jest u mnie. Wbiłem pod ESI Tronic i mam taki error:
Zestaw wskaźników 1.0
D7 Czujnik poziomu paliwa prawy - zwarcie do plusa
Ktoś jest w stanie to rozszyfrować? na kostce jakieś zwarcie, na kablu, czy w samym czujniku w zbiorniku to jest coś nie halo?
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Niestety mój problem nadal nie został rozwiązany. Mam nową pompkę od rokiego, zamontowana i.... nadal lipa.
Zrobiłem test 6 na zegarach i tak to wygląda:
[youtube]wcTsEhEYikw[/youtube]
Zrobiłem test 6 na zegarach i tak to wygląda:
[youtube]wcTsEhEYikw[/youtube]
-
- Bywalec forum
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
- BMW: było e46 328i jest e39 530i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Murowana Goślina
Ja tu widzę że wszystko jest w porządku z odczytem, w lewej komorze pusto a w prawej 20 litrów, wartość wyświetlana 15 litrów i tu bym się dopatrywał nieścisłości o jakieś 5 litrów ale to raczej błąd w zegarach, ja bym na szybko podpiął inne zegary i sprawdził test jeszcze raz.
Może była jakaś próba kodowania zegarów i teraz odejmuje rezerwę i rezerwa pojawia się dopiero przy "0"?
Może była jakaś próba kodowania zegarów i teraz odejmuje rezerwę i rezerwa pojawia się dopiero przy "0"?
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Rezerwa pojawia się losowo kiedy chce. Czasami po uruchomieniu silnika, czasami jak sobie jadę, a czasami wcale. Niestety nie wiem dokładnie ile jest paliwa nadal. Jeżdżę póki co na kilometry i na oko.tomkoff pisze:Ja tu widzę że wszystko jest w porządku z odczytem, w lewej komorze pusto a w prawej 20 litrów, wartość wyświetlana 15 litrów i tu bym się dopatrywał nieścisłości o jakieś 5 litrów ale to raczej błąd w zegarach, ja bym na szybko podpiął inne zegary i sprawdził test jeszcze raz.
Może była jakaś próba kodowania zegarów i teraz odejmuje rezerwę i rezerwa pojawia się dopiero przy "0"?
-
- Bywalec forum
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
- BMW: było e46 328i jest e39 530i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Murowana Goślina
Pompę wymieniałeś wraz z pływakiem? W drugiej komorze jest drugi pływak już bez pompy przyjrzyj się również jemu oraz instalacji z pływaków do zegarów, być może w momencie zwarcia zaświeca się rezerwa bo zegary nie wiedzą ile jest paliwa. Łatwo to sprawdzić odłączając kostkę od pływaka na włączonej stacyjce.
Jakie są wskazania w teście 6 gdy świeci się ta nieszczęsna rezerwa?
Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
Jakie są wskazania w teście 6 gdy świeci się ta nieszczęsna rezerwa?
Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1321 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 46 Odpowiedzi
- 18136 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Harakiri
-
- 12 Odpowiedzi
- 5506 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: crazy9065
-
- 16 Odpowiedzi
- 1303 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 4 Odpowiedzi
- 2845 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mgral92
-
- 3 Odpowiedzi
- 2613 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 1 Odpowiedzi
- 1185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 1 Odpowiedzi
- 1736 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 3088 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 6 Odpowiedzi
- 2808 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46