Wskaźnik paliwa zwariował ? (pompka paliwa ? )

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#41

Post autor: Palec11 »

Co do twojego problemu to nie mam pojęcia z czym może być problem mam nadzieję że ktoś CI z tym pomoże.

Odnośnie mojego problemu wymiana pompki zakończona powodzeniem wymiana jest dosyć prosta męczyłem się aby wsadzić pompkę bo uszczelka w uszczelkę nie chciała wejść (przez chwile myślałem że pompka jest za długa i nie pasuje a problem tkwił w uszczelce po prostu nie wpychajcie na chama pompki bo nie wejdzie musicie lekko podnieść pompkę uszczelkę która jest na pompce dać w dół i spasować z uszczelką od zbiornika paliwa musi wejść w rowki i potem delikatnie osadzić pompkę a potem poskręcać wszystko tak jak było) Tak więc mój problem został rozwiązany :)

PROBLEM haxigi:

Co do błędu który jest u mnie. Wbiłem pod ESI Tronic i mam taki error:

Zestaw wskaźników 1.0
D7 Czujnik poziomu paliwa prawy - zwarcie do plusa

Ktoś jest w stanie to rozszyfrować? na kostce jakieś zwarcie, na kablu, czy w samym czujniku w zbiorniku to jest coś nie halo?
haxigi
Bywalec forum
Posty: 86
Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#42

Post autor: haxigi »

Niestety mój problem nadal nie został rozwiązany. Mam nową pompkę od rokiego, zamontowana i.... nadal lipa.
Zrobiłem test 6 na zegarach i tak to wygląda:

[youtube]wcTsEhEYikw[/youtube]
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#43

Post autor: tomkoff »

Ja tu widzę że wszystko jest w porządku z odczytem, w lewej komorze pusto a w prawej 20 litrów, wartość wyświetlana 15 litrów i tu bym się dopatrywał nieścisłości o jakieś 5 litrów ale to raczej błąd w zegarach, ja bym na szybko podpiął inne zegary i sprawdził test jeszcze raz.
Może była jakaś próba kodowania zegarów i teraz odejmuje rezerwę i rezerwa pojawia się dopiero przy "0"?
haxigi
Bywalec forum
Posty: 86
Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#44

Post autor: haxigi »

tomkoff pisze:Ja tu widzę że wszystko jest w porządku z odczytem, w lewej komorze pusto a w prawej 20 litrów, wartość wyświetlana 15 litrów i tu bym się dopatrywał nieścisłości o jakieś 5 litrów ale to raczej błąd w zegarach, ja bym na szybko podpiął inne zegary i sprawdził test jeszcze raz.
Może była jakaś próba kodowania zegarów i teraz odejmuje rezerwę i rezerwa pojawia się dopiero przy "0"?
Rezerwa pojawia się losowo kiedy chce. Czasami po uruchomieniu silnika, czasami jak sobie jadę, a czasami wcale. Niestety nie wiem dokładnie ile jest paliwa nadal. Jeżdżę póki co na kilometry i na oko.
tomkoff
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 21 mar 10, 19:54
BMW: było e46 328i jest e39 530i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina

#45

Post autor: tomkoff »

Pompę wymieniałeś wraz z pływakiem? W drugiej komorze jest drugi pływak już bez pompy przyjrzyj się również jemu oraz instalacji z pływaków do zegarów, być może w momencie zwarcia zaświeca się rezerwa bo zegary nie wiedzą ile jest paliwa. Łatwo to sprawdzić odłączając kostkę od pływaka na włączonej stacyjce.

Jakie są wskazania w teście 6 gdy świeci się ta nieszczęsna rezerwa?

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”