WItam proszę o wytłumaczenie 2 kodów błędów

Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#11

Post autor: Jarando »

tomx pisze:Wszystkie adaptery do smartfonów można sobie w d...pe wsadzić.
Oj nie wszystkie.
Wnioskuję, że nie miałeś jeszcze okazji zapoznać się z adapterami CARLY.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#12

Post autor: tomx »

Biorąc pod uwagę cenę CARLY, to zakup sprawdzonego kabla i instalacja INPA moim zdaniem jest lepszą opcją - w razie potrzeby możesz więcej zrobić niż na adapterze Bluetooth\WIFI.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#13

Post autor: Jarando »

tomx pisze:Wszystkie adaptery do smartfonów można sobie w d...pe wsadzić...
Poruszyłeś wątek wszystkich adapterów do smarfonów, że są do pupy a nie ich ceny.
Zdecyduj się więc w czym tak naprawdę jest problem.
Pozdrawiam i przepraszam za kolejne OT.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#14

Post autor: Lashie »

Bez przesady niespełna 70€ to nie są kosmiczne pieniądze. Rozumiem ze 50zl za kabel i średnio legalny program z chomika, wychodzi taniej, ale to nie znaczy ze adaptery to gowno. Carly to wygoda i jest o wiele łatwiejsze w użytkowaniu niż inpa wiec nie rozumiem oczerniania z powodu braku siana na gadżety.
daniel36
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 18, 14:07
BMW: 318i
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
VIN: pp70156
Lokalizacja: legionowo

#15

Post autor: daniel36 »

Koledzy. CO POWIECIE TAKI BŁĄD 29ED KOREKCJA DAWKI PALIWA RZĄD CYLINDRÓW 1 błąd stały. zero zmiany w pracy silnika. Śmiga bez dziwnych zachowań. Zaświeca się check engine . Dodam że dzieje się tak odkąd mechanik wymienil mi chlodnice . olej i wszystkie filtry w tym filtr powietsza. Podobno coś klejl przy obudowie filtra. Kurde co robic bo wszyscy inni mechanicy twierdza ze to blad sondy . wkurza mnie ten check swiecący. Pomocy....
daniel36
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 18, 14:07
BMW: 318i
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
VIN: pp70156
Lokalizacja: legionowo

#16

Post autor: daniel36 »

Bmw 318i 2.0 benzynka 143KM. przed wjazdem na warsztat wszystko dzialalo bez problemow zadnego zaswiecania sie check engine.
daniel36
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 18, 14:07
BMW: 318i
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
VIN: pp70156
Lokalizacja: legionowo

#17

Post autor: daniel36 »

Koledzy. CO POWIECIE TAKI BŁĄD 29ED KOREKCJA DAWKI PALIWA RZĄD CYLINDRÓW 1 błąd stały. zero zmiany w pracy silnika. Śmiga bez dziwnych zachowań. Zaświeca się check engine . Dodam że dzieje się tak odkąd mechanik wymienil mi chlodnice . olej i wszystkie filtry w tym filtr powietsza. Podobno coś klejl przy obudowie filtra. Kurde co robic bo wszyscy inni mechanicy twierdza ze to blad sondy . wkurza mnie ten check swiecący. 
daniel36
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 18, 14:07
BMW: 318i
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
VIN: pp70156
Lokalizacja: legionowo

#18

Post autor: daniel36 »

Panowie. po podłączeniu inpa mam blad P2177 podobno jest blad za uboga mieszanka paliwowa. wymienilem juz pierwsza sonde ta przed catem podobno najwazniejsza. swiece. przeplywomierz. nowy wezyk podcisnienia z za przeplywki do filtra paliwa i nic. zawsze po nagrzaniu sie silnika wywala ten blad p2177. Mechanik chce abym wymienil teraz ta sande za katem podobno ona reguluje tlen . co wy o tym sadzicie. pomocy moj silnik to n46 318i 2.0 benzyna bez lpg
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#19

Post autor: maniek21112 »

Odpisałem w drugim temacie..
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
daniel36
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 18, 14:07
BMW: 318i
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Legionowo
VIN: pp70156
Lokalizacja: legionowo

#20

Post autor: daniel36 »

zauważylem dziś ze mam dziwny waź od pompy powietsza. On wychodzi z góry pompy idzie w dół i tam jest zawiniety znowu w góre i wraca i jest do niczego nie podpiety lezy sobie luzem. pozattym jest w tej obudowie normalnie dziura na dole i idac wirnik. o co to chodzi
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”