Wiatrak chłodnicy nie wyłącza się

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
pempson
Posty: 4
Rejestracja: 31 gru 18, 13:55
BMW: E46 Sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława
VIN: JJ11761

#31

Post autor: pempson »

Wiem że odkop jak diabli (od razu przepraszam), ale nie znalazłem mądrzejszego tematu.
Mam problem jak w temacie, wentylator pracuje cały czas nawet bez kluczyka, w zamkniętym samochodzie itd itp. doraźnie zdjąłem wtyczkę z wentylatora ale tu nasuwa się pytanie. Na wtyczce cały czas jest prąd. Czy tak ma być? W sensie prąd do wentylatora idzie cały czas a ten cały sterownik włącza i wyłącza wiatrak wtedy kiedy trzeba. Wtedy wiadomo że to sterownik. Czy prąd na wtyczce ma być tylko podczas pracy wiatraka i moze to być czujnik obok chłodnicy? Co prawda czujnik odłączyłem i wiatrak dalej wietrzył czyli raczej to nie wina czujnika. Chodzi tutaj o samą obecność prądu we wtyczce, czy jest ona normalna czy nie?
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź

Edit: zapomniałem dodać najważniejszej rzeczy, silnik m43 tub 19, z podtlenkiem LPG, chłodnica cieczywymieniona niecałe 2 miesiące temu
spinecki
Administrator
Posty: 607
Rejestracja: 2 lip 08, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683

#32

Post autor: spinecki »

Sterownik, sterownik i sterownik. Wentylatora oczywiscie. Podlacz inny wentylator i sprawdz. Naprawa sterownika to ciezka sprawa...
pempson
Posty: 4
Rejestracja: 31 gru 18, 13:55
BMW: E46 Sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława
VIN: JJ11761

#33

Post autor: pempson »

Gdyby była na forum opcja podziękuj to bym kliknął. Na razie masz :beer:
Jutro podjadę do kumpla z e39 525 i sprawdzę, o ile wtyczka będzie pasowna
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”