Walenie na 1 2 3 biegu E46 2.2 320i
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 7 wrz 19, 23:35
- BMW: E46 320i M54B22
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
Witam,od poczatku zakupu zmagam sie z waleniem/stukami przy zmianie biegów do 3.Tuleje na dyfrze wymienione,niby lekko pomogło,ale nadal wali.Podpora i przegub w dobrym stanie.Na 1 biegu jak sie wrzuci na wyzsze obroty to tak jakby przyspiesza i nie(zbiera sie;przestaje i tak az do zmiany biegu). Dzisiaj odwiedziłem juz 3 mechanika bo kazdy ugina rece i nie wie co jest.Otoz ten mechanik stwierdził,że dyfer do wymiany.Tutaj moje pytanie czy faktycznie trzeba az caly dyfer zwalac?Czy moze jest to kolejna jakas tuleja i są luzy
Na biegu 4-5 jest normalnie.Na 1,2,3 jest to taki podwójny stuk jakby.
Dziękuję bardzo za odpowiedź
Na biegu 4-5 jest normalnie.Na 1,2,3 jest to taki podwójny stuk jakby.
Dziękuję bardzo za odpowiedź
- Err
- Bywalec forum
- Posty: 166
- Rejestracja: 26 sie 16, 15:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Moje miasto
Jeśli zbiera się i przestaje to raczej nie wina żadnej tulei, możesz mieć wywalone półosie lub dyfer, może uślizguje się sprzęgło. chyba że coś z silnikiem.
Jeżdżę TIR'em, lubię zmieniać biegi
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 7 wrz 19, 23:35
- BMW: E46 320i M54B22
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
Z silnikiem na pewno niee.Sprzeglo wymieniane.Te zbieranie jest tylko na 1 biegu.Dziwna sytacja z tym.Tak jak wspomnialem po wymianie tulei juz nie wali tak mocno,ale zeby od razu dyfer zwalac
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 19, 21:13
- BMW: 320i -330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: GDAŃSK
- VIN: CE02151
Wywalona szczególnie tylna tuleja dyfra, ta duża która wchodzi od tylnego prawego koła w poprzek bardzo szybko i łatwo powoduje sumę luzów tylnego zawieszenia w tym luzy w samym dyferncjale. Wymieniamy tylną tuleje dyfra plus dwie małe przednie, wymieniamy pierścień plastikowy lewarka zmiany biegów. Później szukamy dalej. Tuleje mają być firmy z wyższej półki coś typu lemforder. Tylko w ten sposób można się tego pozbyć. Oczywiście przy założeniu, że faktycznie podpory, łącznik i krzyżak nie ma nadmiernego luzu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2062 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 3 Odpowiedzi
- 2430 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 23 Odpowiedzi
- 3243 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BartekCzarodziej
-
- 2 Odpowiedzi
- 990 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ISzyman
-
- 1 Odpowiedzi
- 563 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1073 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 2371 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paul_com
-
- 2 Odpowiedzi
- 928 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 4 Odpowiedzi
- 1196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaszko
-
- 0 Odpowiedzi
- 923 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xxxlx