Wahacz poprzeczny dolny ,,"patyk"

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
tombaxxx
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 19, 21:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krakow

#1

Post autor: tombaxxx »

Witam
Czy do zdemontowania wahacza poprzecznego dolnego "patyka" trzeba odkręcić półoś, od dyfra? Bo z tego co zauważyłem to śruba jest dosyć długa 🥴
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Nie trzeba.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
tombaxxx
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 19, 21:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krakow

#3

Post autor: tombaxxx »

Czyli górny poprzeczny , tez śruba powinna wyjść bez odkręcania półosi?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Patyk przypomina mi bardziej dolny wahach a nie ten na którym siedzi sprężyna. Więc teraz nie mam pojęcia o co pytasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
tombaxxx
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 19, 21:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krakow

#5

Post autor: tombaxxx »

To w sumie o oba, dolny i górny 🙄, nie sprecuzowalem sorki 😐
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem jak z dużym, bo nie wymieniałem, ale nawet gdyby to odkręcenie półosi od dyfra to żaden problem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
tombaxxx
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 19, 21:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krakow

#7

Post autor: tombaxxx »

A to super, dziękuję za info 👍👍👍👍👍
tombaxxx
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 19, 21:44
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: krakow

#8

Post autor: tombaxxx »

wachacz z lewej strony, aluminiowy na ktorym siedzi sprezyna, i drugi wahacz pod nim. zeby sciagnac to trzeba wymontowac dyfer?
prawa strona poszla elegancko, wystarczylo odkrecic polos, a z lewej lipa sruby sie nie da wyciagnac :( :( :(
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”