Mata zajętości (kontrolka świeci)

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10330
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#31

Post autor: maniek21112 »

Dobry magik dobierał wtryskiwacz, sprawdź dla pewności w inpa kody ima żeby nie okazało się, że 5 jest wymienionych.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Savage
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 15 kwie 23, 20:34
BMW: e46 330CDA Coupe Diesel Automat
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Podolsze
VIN: pk36104
Płeć:

#32

Post autor: Savage »

Sprawdziłem przed chwila.. No są 6 znakowe, oczywiście dla tego 216 nie zmieniony kod.. Ale ogólnie poprawcie mnie jeśli się mylę to kody w przypadku starego auta nie są wyznacznikiem czy POWINNO być euro3 czy euro4, ponieważ ktoś dawno mógł zmienić wtryski i to razem z kodami. A rozkodowanie vin i sprawdzenie czy po vinie mamy "S167A" czy nie, to powie jak powinno być ori (oczywiście wykluczając swapy etc.).
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10330
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#33

Post autor: maniek21112 »

Nie da się tak po prostu wpisać kody wtryskiwacza euro 4 do euro 3, więc nie rób zbędnego dochodzenia.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Savage
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 15 kwie 23, 20:34
BMW: e46 330CDA Coupe Diesel Automat
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Podolsze
VIN: pk36104
Płeć:

#34

Post autor: Savage »

Wymienione.... Wszystko wygląda cacy, błędy skasowałem i zobaczę za tydzień czy pojawią się znowu, jak tak no to już chyba ten sterownik.
Korekcje INPA pokazała w mojej ocenie bardzo dobre (nie robiłem foto, ale wszystkie praktycznie idealnie na środku zielonego paska zbliżone do zera, jedynie 6 cylinder tam troszkę na minus).
Zakodowałem IMA, po tym już nie dochodziło do wibracji całą budą po wejściu na "test" obrotów na każdym cylindrze, jak było przed wymianą, tylko normalnie/stabilnie.
Pytanie tylko jeszcze dla pewności czy cylinder 1 jest od zderzaka, a 6 od szyby? - Pytanie dla pewności...
Dwa wtryskiwacze, które dostałem (wszystkie miały wygenerowany nowy kod IMA) miały taki sam kod IMA, ale to rozumiem, że chyba może tak być i nie robi to problemu.
Pozdro!
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10330
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#35

Post autor: maniek21112 »

1 jest od strony zderzaka. Nie spotkałem dwóch wtryskiwaczy z takim samym kodem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”